Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabje23 schreef:Lagonda schreef:Ik woon trouwens best dicht bij de Primark in Utrecht, en wilde zondag even langs gaan! Kan ik nog voor mensen naar iets zoeken?
Laatste keer dat ik er was hadden ze wel een Lion King hoekje, maar dat was iets 1,5 week geleden..
Als ze het lion king fleecekleed nog hebben zou ik er super graag 2 willen hebben. Uiteraard betaal ik alles terug en de verzendkosten
chimello schreef:Ze hebben 70E bij Primark en die gaan lang mee, die maat krijg je bijna nergens tenzij je 50+ euro wilt betalen dus ik heb veel daar gekocht en alles is prima hoorOok na wassen!
Blue_Monday schreef:Had pokemon sokken gekocht maar ze rekken helemaal uit, de afbeelding op je voetrug. Maat 37-42 ofzo was het en heb 39. Zijn die nog een maat groter verkrijgbaar?? Heb geen primark in de buurt helaas.
En een superleuk winnie the pooh trui gekocht haha. Zullen wel heel veel mensen hebben ze lagen er met stapels
lovelyfiefy schreef:_San87_ schreef:Weet iemand hier of de Primark Beauty and the Beast artikelen in het assortiment heeft momenteel?
ik heb vorige week in alkmaar niks gezien