Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Hilary schreef:@repelsteel: je paard zonder zweetdeken op stal zetten, laten rollen, borstel erover, deken erop
Dat doe ik, maar wanneer ik dan mijn andere paard ga rijden gaat hij alsnog weer rollen![]()
Het is nogal een varken
Ik heb zo'n simpel dekentje ooit eens in een opruiming gekocht voor 10 euro. Die gaat op in stal, de mooie deken alleen op trailer/wedstrijd 
) eskadron deken op maar deze is spekglad

poes schreef:Als je thuiskomt van vakantie 2 hoopjes maken van je bagage: gebruikt en niet gebruikt. Zet alles wat je gebruikt hebt en wat je gemist hebt in een lijst. Na een reis of 3 heb je echt een toplijst en moet je niet elke keer weer nadenken of je nu 3 shirts of 5 nodig hebt en of je echt niets bent vergeten
Suliko schreef:Bakpapier over de platte taartvorm doen en dan de ring erover klemmen. Scheelt invetten en zo plakt je taart nooit aan de onderkant vast, plus je schuift de taart zo van de vorm af.![]()
Bij vieze hondendekens of paardenkleren wat baking soda bij de was doen, dit neutraliseert vieze geurtjes enorm!
SuperAssie schreef:Suliko schreef:Bakpapier over de platte taartvorm doen en dan de ring erover klemmen. Scheelt invetten en zo plakt je taart nooit aan de onderkant vast, plus je schuift de taart zo van de vorm af.![]()
Bij vieze hondendekens of paardenkleren wat baking soda bij de was doen, dit neutraliseert vieze geurtjes enorm!
Die probeer ik vaker toe te passen maar op een of andere manier bolt mijn bakpapier dan enorm op. Hoe hou jij het mooi strak op de bodem? Ben al met plakband in de weer geweest maar het helpt niet lol
SuperAssie schreef:Suliko schreef:Bakpapier over de platte taartvorm doen en dan de ring erover klemmen. Scheelt invetten en zo plakt je taart nooit aan de onderkant vast, plus je schuift de taart zo van de vorm af.![]()
Die probeer ik vaker toe te passen maar op een of andere manier bolt mijn bakpapier dan enorm op. Hoe hou jij het mooi strak op de bodem? Ben al met plakband in de weer geweest maar het helpt niet lol