Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

CalipsoLover schreef:We zijn alle volwassen mensen,
.....
Heb nu een sms uitgetypt naar mijn moeder die ik waarschijnlijk een van deze dagen zal sturen,

CalipsoLover schreef:Ik ben nu gewoon even heel boos op hem, omdat ik inderdaad merk dat hij veel zelfmedelijden heeft en van zijn situatie en mijn en mijn moeders medelijden, iets te veel misbruik maakt. Nu daarnet zei hij ook tegen mij dat hij heel erg moe is omdat het kindje deze ochtend heel vroeg wakker was en meteen begon te praten tegen hem en te zingen/spelen. Ja fijn dan, maar daar heb ik geen baat bij, dat ze nu minder lang slaapt omdat ze meteen haar papa ziet als ze wakker wordt is een feit, maar daarvoor ga ik mijn kamer echt niet weer afstaan.
Mijn langere pauzes bestaan meestal uit een luchtje scheppen bij paard lief, dus gelukkig wel een goede pauze. Deze ochtend dus ook naar paardlief gegaan tussen het blokken door.
Oke, en nu verder blokken

Misschien doe ik er dan moeilijk over, maar ik heb zoiets van, ik doe dingen voor jou, wil je dan ook iets terug doen aub? Vaak krijg ik het ook pas last minute te horen dat er niets is. Dan staat het eten gereed en is er niet gecommuniceerd naar mij toe dat er niets voorzien is, sorry dat ik daar vanuit ga dat er ook iets voorzien is voor mij, maar zo gaat het al jaren en nu plots moet ik mijn 'eetprobleem' op die manier gaan oplossen.
Precies alsof ze plots vergeten zijn dat je vegetariër bent? CalipsoLover schreef:Jullie hebben 100% gelijk dat ik met hen rond de tafel moet gaan zitten. Maar ik 'voel' een hele grote donderwolk aankomen, en ben enorm bang dat ik gewoon terug te horen ga krijgen dat ik wat meer begrip voor de situatie moet hebben en er niets veranderd, integendeel, ik een heel gezeik over me heen krijg van zowel mijn broer als mijn moeder.

alice0cullen schreef:Dat ze niet zoveel eisen te stellen heeft omdat ze niet kookt is ook wat raar. Dus omdat je nooit kookt houd niemand rekening met dat ze vegetarisch is. Dat het nou een keer vergeten wordt OK, maar drie keer in de week. Dan zou ik er toch eens wat van zeggen.
Jennyj01 schreef:Waarom zou TS met iedereen rekening gaan houden terwijl de andere huisgenoten helemaal hun plan trekken? Persoonlijk zou ik even fijn voor mezelf kiezen. Dus vriendelijk bedanken voor oppassen en het afstaan van je kamer. Goed plan, maar gaaat nu niet lukken/passen. Maak een eigen planning voor leren, paard en vriend. Zorg dat je zelf wat te eten hebt. Salade of vega burger enz. En na de toetsen is er tijd om verder te praten.