A3a1 schreef:Coma is denk ik eerder een lichamelijk defect.
Reken maar dat coma een lichamelijk defect is ja.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
A3a1 schreef:Er is een theorie die zegt dat alle levens tegelijkertijd worden geleefd.
Hoe dat in zijn werk zou moeten gaan....geen flauw idee.
Sizzle schreef:A3a1 schreef:Er is een theorie die zegt dat alle levens tegelijkertijd worden geleefd.
Hoe dat in zijn werk zou moeten gaan....geen flauw idee.
Er zijn ook theorieen dat je bewustzijn niets anders is dan het terug kijken van het verleden. Je zou dus eigenlijk een droom beleven van iets wat al lang vergaan is (zoiets als een ster zien die eigenlijk al weg is maar waarvan het licht nog onderweg is)..
Cinnepin schreef:Vero schreef:Reincarneren in het verleden? hoe werkt dat dan? Soort van paralelle universa?
Nou je ziel gaat uit je lichaam als je dood bent, is niet meer tijd gebonden...de tijd bestaat niet...en gaat in een ongeboren kind in het jaar eeeh 1950? Omdat het geen tijd kent? En het pas tijd kent wanneer het weer in een lichaam gaat...ja beetje vage theorie. Maar er zijn mensen die dit denken.
Misschien komt daar te term tijdreizen wel vandaan
ik ben bloeddonor. Maar nu snap ik hoe het komt dat ik zo ben. Mijn ziel is in stukjes. Lynnepinny schreef:Lynnepinny schreef:Hoe werkt het als je hersendood bent vraag ik me dan af? In feite is je geest dan 'dood', maar je lichaamsfuncties gaan gewoon door als je aan de beademing blijft liggen.
Niemand?
Avalanche81 schreef:Als de ziel eraan was verbonden, hadden we dat wel gemerkt in brein activiteit, dat is namelijk gewoon meetbaar.
SusanH schreef:Ik geloof dat je ziel dan nog steeds aan je lichaam is gebonden/verbonden. Je bent nog niet 100% overleden en kunt dus nog niet over gaan.