pradadaan schreef:Oh leen wat heb jij gaaf papier
Ik heb er ook weer wat af
[ [url=m/xOwvlF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is jouw papier van, die rechts onder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leenbeesje schreef:Ik sta weer een paar pakjes verder... nog een pakje of 10 te gaan![]()
Met een kind in huis is het niet altijd evident om pakjes te makenwel redelijk tevreden tot nu toe
Bedankt trouwens aan de persoon die begonnen is met die candy's ik had er gekocht om in de boom te hangen, maar daar paste ze niet in dus nu krijgt iedereen er eentje op 1 van zijn/haar cadeautjes
[ [url=m/bdCVp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
pradadaan schreef:Oh leen wat heb jij gaaf papier
Ik heb er ook weer wat af
[ [url=m/xOwvlF.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissBambi schreef:leenbeesje schreef:Ik sta weer een paar pakjes verder... nog een pakje of 10 te gaan![]()
Met een kind in huis is het niet altijd evident om pakjes te makenwel redelijk tevreden tot nu toe
Bedankt trouwens aan de persoon die begonnen is met die candy's ik had er gekocht om in de boom te hangen, maar daar paste ze niet in dus nu krijgt iedereen er eentje op 1 van zijn/haar cadeautjes
[ [url=m/bdCVp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooooi!!! Waar heb jij je inpakpapier vandaan?
MissBambi schreef:Had nog even ava opgezocht, vermoedde al dat deze in Bels zat. Denk laat ik het mooi bij m'n zusje bezorgen die woont namelijk in België![]()
Tot ik er achter kwam dat ze alleen in grootverpakking a 39,95 te koop zijn![]()
Butterfly schreef:Zoveel inspiratie weer!
Ik zag de vraag eerder voorbijkomen, maar misschien hebben mensen hem over het hoofd gezien: ik zie veel heel strak ingepakte vierkante (of rechthoekige) pakjes. Hebben jullie gewoon geluk, of doen jullie er doosjes oid omheen om het mooi strak te krijgen?
Butterfly schreef:Zoveel inspiratie weer!
Ik zag de vraag eerder voorbijkomen, maar misschien hebben mensen hem over het hoofd gezien: ik zie veel heel strak ingepakte vierkante (of rechthoekige) pakjes. Hebben jullie gewoon geluk, of doen jullie er doosjes oid omheen om het mooi strak te krijgen?
watchthesky schreef:Butterfly schreef:Zoveel inspiratie weer!
Ik maak wel veel gebruik van doosjes. Die begin ik al ruim voor kerst te verzamelen.
Ze kunnen echt van van alles zijn; van de verpakking van de Melba toast of de vaatwastabletten tot aan het doosje waarin een artikel is binnengekomen.
Die moet je vervolgens goed opvullen zodat het artikel erin niet schuiven kan en zodat het ook niet meegeeft als je het papier strak trekt. Niets zo vervelend als indeukende doosjes.
Als opvulling gebruik ik van alles. Voor kleinere doosjes watten, voor grotere vaak de luchtkussentjes of het “propkarton” van de verzendende partij, oude kranten/folders, lege wc-rollen, net wat er voor handen is en goed past