De inpakkers van bokt, waar zijn ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:08

pradadaan schreef:
Oh leen wat heb jij gaaf papier <3

Ik heb er ook weer wat af :j
[ [url=m/xOwvlF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is jouw papier van, die rechts onder <3

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:10

leenbeesje schreef:
Ik sta weer een paar pakjes verder... nog een pakje of 10 te gaan :=
Met een kind in huis is het niet altijd evident om pakjes te maken :+ wel redelijk tevreden tot nu toe

Bedankt trouwens aan de persoon die begonnen is met die candy's ik had er gekocht om in de boom te hangen, maar daar paste ze niet in dus nu krijgt iedereen er eentje op 1 van zijn/haar cadeautjes

[ [url=m/bdCVp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooooi!!! Waar heb jij je inpakpapier vandaan?

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:32

pradadaan schreef:

Bedankt :o mooie pakjes heb je weer gemaakt!

MissBambi schreef:
leenbeesje schreef:
Ik sta weer een paar pakjes verder... nog een pakje of 10 te gaan :=
Met een kind in huis is het niet altijd evident om pakjes te maken :+ wel redelijk tevreden tot nu toe

Bedankt trouwens aan de persoon die begonnen is met die candy's ik had er gekocht om in de boom te hangen, maar daar paste ze niet in dus nu krijgt iedereen er eentje op 1 van zijn/haar cadeautjes

[ [url=m/bdCVp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooooi!!! Waar heb jij je inpakpapier vandaan?

Mijn inpakpapier komt van Ava (weet niet of ze die winkel ook in Nl hebben)
Ik vind het donkere zelf zo leuk dat ik twijfel om nog een rol te gaan kopen en pakjes voor mezelf ga maken _O-

MissBambi

Re: De inpakkers van bokt, waar zijn ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 00:52

Ik vermoed van niet :') waar zit jij dan? :+

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 01:33

terrabeertje schreef:
pradadaan schreef:

Waar is jouw papier van, die rechts onder <3

Mijn inpak papier komt bij de Big bazar, Hema en action vandaan. Die met die mannetjes is van de big bazar dacht ik

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 04:44

Had nog even ava opgezocht, vermoedde al dat deze in Bels zat. Denk laat ik het mooi bij m'n zusje bezorgen die woont namelijk in België :))

Tot ik er achter kwam dat ze alleen in grootverpakking a 39,95 te koop zijn :oo -O-

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:02

MissBambi schreef:
Had nog even ava opgezocht, vermoedde al dat deze in Bels zat. Denk laat ik het mooi bij m'n zusje bezorgen die woont namelijk in België :))

Tot ik er achter kwam dat ze alleen in grootverpakking a 39,95 te koop zijn :oo -O-

In de winkel zijn het toch echt rollen van 1.5m :=
Anders had ik er geen 6 moeten kopen :')
Maar ik heb even gezocht op de site en kan ze daar inderdaad niet op vinden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:09

Jemig wat een creaties komen er voorbij, hoe dan? :') mijn nivo ligt beneden dat van vriend van joolien. :P maar ik gebruik wel sliertjes. Krullen lukken wel. Strikjes niet :+ ben vooral goed in veel plakband gebruiken :))

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:54

Mijn niveau is ook om te huilen maar door wat fimpjes te kijken ben ik er van overtuigd dat ik het nu een stuk beter kan. :D
En handige tips komen hier ook voorbij. Zoals naald en draad gebruiken bij strikjes wat stom dat ik daar zelf niet op kwam! :o?

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 13:40

Zoveel inspiratie weer!
Ik zag de vraag eerder voorbijkomen, maar misschien hebben mensen hem over het hoofd gezien: ik zie veel heel strak ingepakte vierkante (of rechthoekige) pakjes. Hebben jullie gewoon geluk, of doen jullie er doosjes oid omheen om het mooi strak te krijgen?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 13:53

Butterfly schreef:
Zoveel inspiratie weer!
Ik zag de vraag eerder voorbijkomen, maar misschien hebben mensen hem over het hoofd gezien: ik zie veel heel strak ingepakte vierkante (of rechthoekige) pakjes. Hebben jullie gewoon geluk, of doen jullie er doosjes oid omheen om het mooi strak te krijgen?

Ik maak wel veel gebruik van doosjes. Die begin ik al ruim voor kerst te verzamelen.
Ze kunnen echt van van alles zijn; van de verpakking van de Melba toast of de vaatwastabletten tot aan het doosje waarin een artikel is binnengekomen.
Die moet je vervolgens goed opvullen zodat het artikel erin niet schuiven kan en zodat het ook niet meegeeft als je het papier strak trekt. Niets zo vervelend als indeukende doosjes.
Als opvulling gebruik ik van alles. Voor kleinere doosjes watten, voor grotere vaak de luchtkussentjes of het “propkarton” van de verzendende partij, oude kranten/folders, lege wc-rollen, net wat er voor handen is en goed past :P

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:06

Butterfly schreef:
Zoveel inspiratie weer!

Tot nu toe zat alles in doosjes. Maar ik heb wel een paar lege doosjes staan voor minder makkelijke pakjes, moet al moeite doen om een doosje mooi in te pakken

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:10

Bedankt voor de reacties! Ik heb hier megaveel dozen, maar dat is meer het type doos voor kattenvoer en -grit van Zooplus _O-
Ik ga eens op zoek *\o/*

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:19

watchthesky schreef:
Butterfly schreef:
Zoveel inspiratie weer!

Ik maak wel veel gebruik van doosjes. Die begin ik al ruim voor kerst te verzamelen.
Ze kunnen echt van van alles zijn; van de verpakking van de Melba toast of de vaatwastabletten tot aan het doosje waarin een artikel is binnengekomen.
Die moet je vervolgens goed opvullen zodat het artikel erin niet schuiven kan en zodat het ook niet meegeeft als je het papier strak trekt. Niets zo vervelend als indeukende doosjes.
Als opvulling gebruik ik van alles. Voor kleinere doosjes watten, voor grotere vaak de luchtkussentjes of het “propkarton” van de verzendende partij, oude kranten/folders, lege wc-rollen, net wat er voor handen is en goed past :P

Ik lees al een tijdje mee ter inspiratie, maar is dat niet een beetje gekkig, pakt iemand zijn cadeautje uit, denkt ie, oh uh bedankt een pakje Melba toast :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:25

Haha, nou, de familie hier is het wel gewend, maar voor nieuwe aanhang kan het een beetje gek overkomen ja :+

Er zijn wel winkels die blanco kartonnen doosjes verkopen, maar dat vind ik dan weer zonde van het geld...

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:33

Mijn schoonzus was zo mega teleurgesteld omdat ze een dacht dat ze een doosje kerstlampjes kreeg :=
Het echte kado vond ze gelukkig wel mooi

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:35

Ik kan me de teleurstelling wel een beetje voorstellen :+

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:04

Eerste cadeautje is ingepakt, ik heb het maar op gewoon inpakken gehouden want hij is nogal klein en dan is het een hoop gedoe om het überhaupt erom heen te krijgen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:16

Jeetje wat een prachtig ingepakte cadeaus, heel gaaf! <3 Dat zou ik ook wel willen kunnen :D

Ik ben niet zo goed in inpakken, was blij dat ik cadeautjes hadden die in een doos zaten of een gunstige vorm hadden :') Door dit topic wel wat meer aan de slag gegaan met lintjes e.d. :))

Afbeelding

Afbeelding

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:47

Mooi cadeaupapier! Waar heb je de onderste vandaan?

Voor degene die het is opgevallen, ik zoek nog cadeaupapier naar m'n zin :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:51

Deze zijn van Hallmark, bij de supermarkt gekocht :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:54

Supergaaf die zwarte met goud!
En mooi ingepakt!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:56

Voor alle enthousiaste inpakkers met 3 rustige dagen:
Met de feestdagen in zicht worden er een heleboel cadeaus gekocht die natuurlijk prachtig ingepakt moeten worden. Chanels 'Art of Wrapping' is Chanel's unieke manier van cadeaus verpakken. Momenteel zoeken wij studenten die van 21 t/m 23 december de mooiste cadeaus willen inpakken. Wij leren je de Art of Wrapping! Meld je aan via info@zeelz.nl om in deze prachtige store te werken.
https://www.vogue.nl/beauty-health/beau ... MOxO1DcgOE

Kwam deze tegen op Facebook en moest denken aan dit topic ( waar ik nooit in gereageerd heb, maar alleen heb gekeken naar inpak kunstwerken O:) )

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:08

xJitskee schreef:
Deze zijn van Hallmark, bij de supermarkt gekocht :)

Welke supermarkt? O:)

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:20

Voor mensen met echt tijd teveel, je kunt ook gewoon een surprise van een kerstcadeautje maken :D

Afbeelding