Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Ohja, ik heb vroeger weleens gehad dat ik ècht ècht aan het sparen was voor iets en dat ik dan geld vroeg aan mensen voor dat ding (mensen wisten ook dat ik ergens ècht voor spaarde),dat er een iemand was die dan komt met echt hele grote (niet zo mooie) nep bling bling oorbellen met; ja ik vind geld zo stom om te geven.
Toen had ik ook wel zoiets van meeeh...
Klinkt wel een beetje ondankbaar dit, maar hè.
emilyslaluna schreef:Susanne schreef:Whahahaha ik ga echt stuk om dit topicBlijf vooral posten!
Ik heb een keer kaarsen gekregen. Opzich prima want ik ben dol op kaarsjes. Maar deze waren in de vorm van piemels en balzakken
Ik heb ze nooit gebrand.
Misschien moet je ze juist branden
Jolien87 schreef:DeMolenhoek schreef:Misschien was het gewoon de waarheid?
Ik was best lief, maar gewoon een doorsnee puber.
Ik was geen probleemkind maar ik vind het nogal wat om je dochter een b*tch te noemen en haar daar ook mee te laten rondlopen.
mellanion84 schreef:ach mijn moeder gaf een Tshirt uit canada van de chocolade fabriek "inside there is a thin person screaming to get out, i keep her sedated with chocolate" ik vond hem geweldig
Maar mijn moeder was ook eerlijk genoeg om te zeggen in een alto winkel dat ik er in die spijkerbroek met erin gebleekte kettingen uitzag als een rolladeje had die verkoopster moeten horen