Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:15

Oh ik kreeg voor Mn verjaardag als kind een portomonee. Helemaal blij mee, kreeg een echte kibling (serieus gebruik het Nu nog haha) Maargoed. Van mijn broer kreeg ik toen een goedkope (Duh mijn broer was ook kind toen) portomonee. En die vond ik zoooo enorm stom!.. plus dat ik er net een al had gekregen :’)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:20

Ik kreeg dit jaar een apart cadeau van mijn tante := Bij cadeaubonnen worden vaak testertjes meegegeven, maar een testertje van Yona met tampon en maandverband erin was wel heel apart _O-
Gelukkig wist ze dit zelf ook niet.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:22

Benthhh schreef:
Ohja, ik heb vroeger weleens gehad dat ik ècht ècht aan het sparen was voor iets en dat ik dan geld vroeg aan mensen voor dat ding (mensen wisten ook dat ik ergens ècht voor spaarde),dat er een iemand was die dan komt met echt hele grote (niet zo mooie) nep bling bling oorbellen met; ja ik vind geld zo stom om te geven.

Toen had ik ook wel zoiets van meeeh...

Klinkt wel een beetje ondankbaar dit, maar hè.

Dit is mij ook echt zo vaak overkomen. Geef dan gewoon niks joh, in plaats van troep waar ik niks aan heb...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:23

Ik heb vorig jaar een soort gelijk topic geopend _O-

[LZP] Wat als je een cadeau krijgt dat je niet echt leuk vind?

Dezelfde persoon is nog steeds niet goed in cadeautjes geven, mn vriend kreeg van zn broer (gekocht door de vriendin van zn broer) een €10,- cadeaukaart van de welkoop (of all places) voor zn verjaardag! :+
Zowel mn vriend als zijn broer vonden het hilarisch en triest tegelijk.. Uiteindelijk heeft zijn broer het wel goed gemaakt met een cadeau wat mijn vriend wel echt graag wilde en dus wat aan heeft. En volgens mij heeft mijn schoonbroer dit jaar mijn verjaardagscadeautje geregeld en niet zn vriendin, want ik kreeg gewoon wat ik vroeg! :D

Waar ik ook altijd al een hekel aan heb gehad en wat men mij nog steeds niet moet flikken zijn fop-cadeau's. Ik wil dus echt geen cadeautje krijgen die ik daarna door moet geven aan iemand anders. Of dat het een lege schoenendoos met daarin sokken ofzo is.. Net zoals dat men doet alsof ze jou het cadeautje gaan geven, maar dan toch maar niet.. Geef me dan gewoon niks, maar houdt me niet voor de gek. Daar kan ik echt woest om worden.. -:(-
Zal ik ook nooit aan mn dochtertje geven/ bij haar doen overigens, dat is gewoon niet mijn soort humor.. :n

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:32

Zag iets voorbij komen over dubbele cadeaus. Ik was ooit zo dom om aan iedereen te zeggen dat ik een pennenbakje wilde hebben. Kreeg ik er 6 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:37

Overigens niet teleurstellend voor mezelf, maar de keer dat ik een heuze familieruzie bij mogen wonen.

De moeder van mijn ex heette Hetty. En wat kreeg ze van haar man voor sinterklaas? Jahoor, een Hetty stofzuiger. :') wegens feministische overwegingen viel dat niet in de smaak, waarna ze enorm tegen hem uitviel en boos is weggefietst. Daar zaten we dan, met alle cadeautjes. :')

Zo maak je nog eens wat mee. :j

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:09

Je vraagt geld en dan komt je schoonmoeder met een setje voor in een bad, die we dus niet hebben. |o

T pakket uiteindelijk aan een ander gegeven voor zijn bday, die had wel een bad

Samantha_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:20

Ik was 8 of zo en wilde altijd een paard, maar ik kreeg hem nooit. Op een keer zei mijn vader op mijn verjaardag: "ga maar in de tuin kijken".
Jippie dacht ik, een paard. Maar nee alleen een paar paardedrollen :-(

(en dat paard heb ik tenslotte maar zelf gekocht toen ik 21 was).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:23

Ja leuk schoonmoeders. Die van mij gaf hele lelijke hartjes om je theezakje op te laten uitlekken want daar had ik niks voor. Jawel hoor staat in de kast maar zij is te klein om ze te zien liggen. Nu liggen die hartjes niks te doen in mijn kast.

Die familie ruzie is wel bijzonder.

Dat van die drollen is wel heel flauw.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:33

Vorig jaar een eetpakketje met noten, kaaskoekjes en honing gekregen van mijn ouders. Al sinds ik klein ben zijn noten het enige wat ik niet eet en dat weten zij... Totaal onpersoonlijk cadeau. Gelukkig waren mijn vriend en de ratjes er blij mee.
Jaar ervoor gaven ze een tas uit japan waar ze een half jaar daarvoor op vakantie waren geweest.Zo'n tas die voor een 6 jarig meisje vast heel leuk is, maar ik als 20er toch wat minder. Was meteen duidelijk dat get iets was dat als souvenir was gekocht maar uiteindelijk aan mij gegeven bij gebrek aan echt cadeau.
Ik ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen.... Het gaat me niet eens echt om het cadeau, maar om het feit dat mensen die zo dicht bij je staan je blijkbaar helemaal niet kennen. Daar word ik wel erg verdrietig van.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:36

Ik moet weer denken aan een cadeau wat mijn ouders voor mij hadden meegenomen uit Engeland: een T-shirt waar op stond: I'm not a b*tch, I'm the b*tch and it's miss b*tch to you.
Ik vond hem toen als puber heel tof maar als ik er nu over nadenk kan ik me niet voorstellen dat ik mijn kind ooit zoiets zou geven, laat staan dat ik het goed vind dat ze met zo'n tekst over straat loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:37

Misschien was het gewoon de waarheid? :')

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:42

Susanne schreef:
Whahahaha ik ga echt stuk om dit topic _O- Blijf vooral posten! :')

Ik heb een keer kaarsen gekregen. Opzich prima want ik ben dol op kaarsjes. Maar deze waren in de vorm van piemels en balzakken :o?

Ik heb ze nooit gebrand.

Misschien moet je ze juist branden }>

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:45

DeMolenhoek schreef:

Ik was best lief, maar gewoon een doorsnee puber. O:)
Ik was geen probleemkind maar ik vind het nogal wat om je dochter een b*tch te noemen en haar daar ook mee te laten rondlopen.

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:46

ach mijn moeder gaf een Tshirt uit canada van de chocolade fabriek "inside there is a thin person screaming to get out, i keep her sedated with chocolate" ik vond hem geweldig :)

Maar mijn moeder was ook eerlijk genoeg om te zeggen in een alto winkel dat ik er in die spijkerbroek met erin gebleekte kettingen uitzag als een rollade :P je had die verkoopster moeten horen :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:59

emilyslaluna schreef:
Susanne schreef:
Whahahaha ik ga echt stuk om dit topic _O- Blijf vooral posten! :')

Ik heb een keer kaarsen gekregen. Opzich prima want ik ben dol op kaarsjes. Maar deze waren in de vorm van piemels en balzakken :o?

Ik heb ze nooit gebrand.

Misschien moet je ze juist branden }>

Misschien moet ik dat inderdaad maar gaan doen :') Ze zijn nog knalroze ook whaha. Gewoon te slecht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:02

:)* Je kan ze ook omsmelten en nieuwe kaarsjes van maken?
Ik zou tenminste geen piemels en balzakken zichtbaar willen branden.. Misschien als ik alleen thuis zou zijn wel ofzo.. _O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:02

Omsmelten tot een leuke kaars! :)*
En dan zeg je de volgende keer als ze langs komen “weet je nog die kaarsen? Vond het zo zonde dat ze stof lagen te vergaren dat ik ze maar omgesmolten heb naar iets leuks }>

Edit: Haha, tegelijk!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:05

Tuurlijk gewoon elke keer branden als de gever op visite is. :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:10

het stomste cadeau wat ik ooit gekregen heb,was een verlopen kerststukje, wel met nieuwe kaars erin,en nee ik ben niet rond de kerst jarig...

toen ik kind was deden we op school ook surprices , ik had van dozen een "mens/patient" gemaakt welke in elk lichaamsdeel een kadootje had , ik had in een gedicht te kennen gegeven dat deze persoon voorzichtig geopereerd moest worden,in ieder geval... niet zoals degene deed die hem kreeg,rats rats alles kapot getrokken,was echt een soort trauma geloof ik hahah,ikzelf kreeg een wc rolletje waarin in watten een gummetje zat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:19

Jolien87 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik was best lief, maar gewoon een doorsnee puber. O:)
Ik was geen probleemkind maar ik vind het nogal wat om je dochter een b*tch te noemen en haar daar ook mee te laten rondlopen.

Ik heb als opstandige puber een shirtje van mijn mams gekregen met " If you think I'm a bitch, you should meet my mother"
Vonden wij beiden best funny :D

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:33

Die hier boven had ik ook.
Op mijn school waren alleen ook daadwerkelijk mensen die vonden het respectloos en erg voor mijn ma maar ik had het van haar gekregen. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:38

mellanion84 schreef:
ach mijn moeder gaf een Tshirt uit canada van de chocolade fabriek "inside there is a thin person screaming to get out, i keep her sedated with chocolate" ik vond hem geweldig :)

Maar mijn moeder was ook eerlijk genoeg om te zeggen in een alto winkel dat ik er in die spijkerbroek met erin gebleekte kettingen uitzag als een rollade :P je had die verkoopster moeten horen :')

Mijn moeder zegt dat ook gewoon eerlijk. Ben ik gewoon blij mee eigenlijk.

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:40

Dit doet me denke aan mijn schoonmoeder die voor elke kinderen iets koopt op volgorde van geboorte. Bij de eerste sint van mijn dochter kregen alle oudste kinderen in het gezin ministeck ( Ze was toen 8 maanden)....

Bij een andere sint waren ze 1 van onze kids vergeten ( was nog aan baby) die kreeg toen uiteindelijk een overgebleven kleurdoos van Cars ( voor een meisje van 5 maanden)

Ik ben gestopt met me er druk over maken , maar hou dan geen sinterklaas als je je niet wilt intesseren in de interesses van de kleinkinderen.

Ondertussen krijgen ze al jaren een boek. Die mogen ze wel zelf uitkiezen trouwens. Alleen leest onze oudste niet dus ligt er een hele stapel ongelezen boeken in dr kast

Zo ook met ons als kinderen. Wij krijgen als dames een nuttig cadeau ( waarbij het meeste nog ongebruikt in de kast ligt)

Toen ze zoveel jaar getrouwd waren kregen alle dames ( Ze hebben 10 (schoon)dochters) een zilveren ketting... heel erg lief natuurlijk, maar ik heb het 1 x gedragen om hun te plezieren. Maar ik ben heel erg gehecht aan mm eigen gouden ketting met emotionele waarde. Erge is dat ik niemand het ooit zie dragen. Het was echt een duur ding maar heel ouderwets... zo jammer ze bedoelen het goed

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:53

Na afloop van m’n stage kreeg ik een plastic armbandje wat je zou dragen als je 8 jaar was ofzo. Thuis weggegooid..

En een keer een pakket vol cadeaus gehad met ook allemaal spullen die leuk waren geweest als ik 12 was ipv in de twintig. Dus de meeste spullen op de weggeefhoek gezet :=

Ik trek blijkbaar kinderachtige cadeaus aan. :+