Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Heb ik het over het hoofd gezien? Ik dacht dat ts vandaag een begin zou maken met spullen pakken, maar pas na vrijdag wanneer haar ouders er weer zijn (voor back up/dieren) het zou vertellen?
In elk geval veel succes en sterkte. Zal vast een rollercoaster zijn ts!
bigone schreef:De tip om meteen een makelaar in te schakelen zou ik niet meteen doen. Ga, wanneer je definitief weg bent met hem praten , laat hem maar bij je ouders thuis komen en zo niet, ga jij daar heen met je vader. Stel ook iedereen op de hoogte van het feit dat jullie uit elkaar zijn , vooral ook zijn familie. Dan kan hij de schone schijn niet op houden. En maak foto’s van het huis zoals het nu is. Mocht hij toch het huis vernielen dan is er misschien gerechtelijk nog iets aan te doen en heb je bewijs. Succes, ook vanavond bij het diner, lijkt me heel lastig om de schijn zo lang op te houden.
Joltsje schreef:Lieve ts.
Allereerst you can do it zo te lezen ben je er inmiddels klaar voor en moet je allesn de laatste stap nog zetten.
En misschien denk je straks, dit had ik drie jaar eerder moeten doen. Het verwerken heeft gewoon tijd nosig en dst je er nu pas klasr voor bent is prima.