Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annumarie

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:52

Succes vandaag. Ik hoop voor jouzelf dat je echt doorzet nu!!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:06

Kom op meid! Je kan dit!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:14

Succes! toi toi toi. :(:)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:22

Succes vandaag!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:23

Succes

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:25

Zet hem op! Ik denk aan je.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:47

Zet hem op, je kan het!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:52

Succes TS!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:54

Succes vandaag!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:57

Veel succes vandaag!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:58

Stille meelezer meldt zich:

Succes vandaag!

Je gaat hier denk ik al heel snel zo blij mee zijn met dit besluit - uit de OP haalde ik ook al meteen op dat dit toch echt is waar je naartoe aan't leven was maar ik snap dat het zo vreselijk dubbel is na al die jaren en gevoelens die dan toch nog opduiken. En vandaag is natuurlijk 1 van die dagen dat gewoon nog heel moeilijk voor je gaat zijn. Gelukkig heb je veel steun om je heen van familie en vrienden dus dat gaat denk ik wel helemaal goedkomen.

Probeer maar aan het einddoel te denken; dat je straks gelukkig bent en even lekker dingen voor jezelf kan doen en die stress niet meer hebt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:31

Heb ik het over het hoofd gezien? Ik dacht dat ts vandaag een begin zou maken met spullen pakken, maar pas na vrijdag wanneer haar ouders er weer zijn (voor back up/dieren) het zou vertellen?

In elk geval veel succes en sterkte. Zal vast een rollercoaster zijn ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:35

Marocje schreef:
Heb ik het over het hoofd gezien? Ik dacht dat ts vandaag een begin zou maken met spullen pakken, maar pas na vrijdag wanneer haar ouders er weer zijn (voor back up/dieren) het zou vertellen?

In elk geval veel succes en sterkte. Zal vast een rollercoaster zijn ts!

Klopt, maar dat is een eerste en moeilijke stap, dus dan is een succes wel op zijn plaats toch?

Succes TS! Je kunt het!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:44

De tip om meteen een makelaar in te schakelen zou ik niet meteen doen. Ga, wanneer je definitief weg bent met hem praten , laat hem maar bij je ouders thuis komen en zo niet, ga jij daar heen met je vader. Stel ook iedereen op de hoogte van het feit dat jullie uit elkaar zijn , vooral ook zijn familie. Dan kan hij de schone schijn niet op houden. En maak foto’s van het huis zoals het nu is. Mocht hij toch het huis vernielen dan is er misschien gerechtelijk nog iets aan te doen en heb je bewijs. Succes, ook vanavond bij het diner, lijkt me heel lastig om de schijn zo lang op te houden.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:05

bigone schreef:
De tip om meteen een makelaar in te schakelen zou ik niet meteen doen. Ga, wanneer je definitief weg bent met hem praten , laat hem maar bij je ouders thuis komen en zo niet, ga jij daar heen met je vader. Stel ook iedereen op de hoogte van het feit dat jullie uit elkaar zijn , vooral ook zijn familie. Dan kan hij de schone schijn niet op houden. En maak foto’s van het huis zoals het nu is. Mocht hij toch het huis vernielen dan is er misschien gerechtelijk nog iets aan te doen en heb je bewijs. Succes, ook vanavond bij het diner, lijkt me heel lastig om de schijn zo lang op te houden.

Een makelaar kan een huis toch alleen verkopen als beide eigenaren daarvoor tekenen.Dus dat gaat zomaar niet.Wel een rottige situatie zeg,sterkte ts.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:31

Succes en sterkte vandaag TS. Je kan het!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:13

Stille meelezer, maar wil je heel veel sterkte wensen lieve TS.

Je besluit is genomen, nu nog de weg ernaar toe.
Je kan het!

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:16

Lees al even mee. Wil toch even reageren nu. TS heel veel sterkte en succes vandaag! Een moeilijke keuze die het hopelijk waard zal zijn. :(:)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:36

Lieve TS, wat een dapper besluit heb je genomen. Veel succes vandaag. :(:)

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:40

ts, ga bij hem weg voordat je alle respect voor hem verliest. je houdt hem nu gewoon voor de gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:41

Hee iedereen,

Ja pffft wat voel ik me gek zeg. Ik ben bezig met het inscannen van belangrijke documenten. En daarna ga ik even naar de winkel om verhuisdozen te kopen. Super raar gevoel.

Gisteren wel samen een filmpje gekeken maar daarna in bed voelt het toch anders. Niet meer dat gevoel van 'zou hij dan nu weer lief doen' maar meer 'ook al doet hij lief, ik voel het niet meer'.

Overigens hebben we elke dag wel een stroef moment, net ook nog weer. Goed, dat was ook via de app.. Maar toch. Elke dag vermoeiend en uitputtend.

Morgen komt een vriendin enkele dagen langs. Dan ga ik het huis toch opruimen en zal ik direct even foto's nemen. Dat is wel een goede tip vind ik. Hoop echt niet dat het nodig is. Maar toch... Better safe than sorry.

En nu weer bezig met inscannen. Strakjes komt een vriendin helpen met dozen. Ik vraag me telkens af wat ik in godsnaam al moet verplaatsen, de dingen die ik nu in gedachten heb lijken niet echt belangrijk, maar goed alles wat al weg is, is meegenomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:41

Jimbo schreef:
ts, ga bij hem weg voordat je alle respect voor hem verliest. je houdt hem nu gewoon voor de gek.

Working on it.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:53

Het is nu even heel zwaar, maar wanneer dit alles achter de rug is zal je zo opgelucht zijn! Het klinkt alsof je een goed vangnet van vriendinnen om je heen hebt dus je gaat je hier gewoon doorheen slaan! Succes! *\o/*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:02

Lieve ts.

Allereerst you can do it zo te lezen ben je er inmiddels klaar voor en moet je allesn de laatste stap nog zetten.

En misschien denk je straks, dit had ik drie jaar eerder moeten doen. Het verwerken heeft gewoon tijd nosig en dst je er nu pas klasr voor bent is prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:07

Joltsje schreef:
Lieve ts.

Allereerst you can do it zo te lezen ben je er inmiddels klaar voor en moet je allesn de laatste stap nog zetten.

En misschien denk je straks, dit had ik drie jaar eerder moeten doen. Het verwerken heeft gewoon tijd nosig en dst je er nu pas klasr voor bent is prima.

Ja, dat vind ik ook. Voel me wel oliebol nu.