Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Shiloh schreef:Het gesprek gaat al 9 pagina`s respectvol en open. Laten we blijven uitgaan van elkaars goede bedoelingen en dat eventuele grapjes niet negatief zijn, maar een signaal zijn van de vrije open en ontspannen sfeer.
Juist daarom vind ik dat ik er iets over mocht zeggen.
Om dan meteen opmerkingen te krijgen over wat ik dan zou zijn, of maar zou moeten doen of over zoutvaatjes vind ik echt niet bepaald vrij of open of ontspannen.
Respect werkt alle kanten op. Ik zei niets geks, er staan luchtige smileys bij, de reacties er op zijn meteen snerend.
superpony schreef:Maar zonder dollen; zal het niet zijn op welke manier je iemand zoent en meer? Ik bedoel er zit zo enorm veel verschil in;
Ff met stappen voor de lol waar je puur op uiterlijk bent gevallen
Met een ervaren iemand of een wat minder ervaren iemand
Iemand die je eerst wat hebt leren kennen.......
Ik heb echt iets teveel mannen gezoend en heel veel zoenden prima. Als dat niet zo was, next............
Mijn ervaring is wel dat een beetje stoere kerels die veel over sex praten, juist niet zo vrouw vriendelijk waren in bed en eigenlijk gewoon slecht waren.
Mijn man is erg goed voor een vrouw en hij heeft me ook zoveel vertrouwen gegeven dat alles kan en mag en gezegd kan worden. Heb dus ook echt nog nooit gefaked.
Ik denk dat er zat vrouwen zijn die wat harder zijn, egoistischer of minder ervaren etc.
Ik mis eigenlijk nog een naam voor een groep mensen; Mannen en vrouwen met een gezin die proberen hetero te zijn.
DayDream21 schreef:Wat een interessant topic zeg!
Zelf ben ik 3,5 jaar geleden verliefd geworden op een meisje en heb ik nog steeds een relatie met haar. Hiervoor heb ik nooit gedacht dat het mogelijk was dat ik op meisjes viel, maar had ik ook geen interesse in jongens. Na al deze tijd weet ik nog steeds niet welk label bij me past. Momenteel heb ik nog altijd geen interesse in jongens, maar ik wil niks uitsluiten.
Verder lees ik in dit topic voornamelijk over mensen met positieve reactie's van anderen op dat ze lesbisch, bi etc. zijn. Op straat voornamelijk maak ik zo vaak vervelend situaties mee, waardoor ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo geaccepteerd is om een same-sex relatie te hebben. Ervaren jullie dit ook?

. Ook zijn vrijwel al mijn celebrity crushes vrouwen en als ik op straat loop of in de metro of op een terras zit, kijk ik eigenlijk alleen maar naar vrouwen. Sommige mannen vind ik wel knap hoor, maar het zijn meestal de vrouwen waar ik m’n hoofd voor omdraai en waarvan ik kriebels in m’n buik krijg.
jahoorisgoed schreef:Ik dacht altijd dat ik hetero was, tot ik een aantal jaren geleden in gesprek was met collega’s en de vraag kreeg of ik een relatie zou aangaan met een man die in een vrouwenlichaam is geboren. ‘Ja, natuurlijk,’ was m’n antwoord, ‘dat is toch ook gewoon een man en ik val op mannen.’ Ik dacht altijd dat het heel normaal was om dit vinden maar ik kwam er toen achter dat dat dus blijkbaar niet zo is. Ook zijn vrijwel al mijn celebrity crushes vrouwen en als ik op straat loop of in de metro of op een terras zit, kijk ik eigenlijk alleen maar naar vrouwen. Sommige mannen vind ik wel knap hoor, maar het zijn meestal de vrouwen waar ik m’n hoofd voor omdraai en waarvan ik kriebels in m’n buik krijg.
Ondanks dit heb ik wel altijd relaties gehad met mannen (die ook als man geboren zijn). Ik heb wel eens met vrouwen gezoend en dat vond ik heel fijn en ik vind borsten heel fijn, maar het idee om seks te hebben met een vrouw trekt mij dan weer niet per se aan. Wel sta ik ervoor open en kan ik mij voorstellen dat ik gevoelens kan krijgen voor vrouwen, net zoals dat ik er voor open sta en denk gevoelens te kunnen krijgen voor transgenders, mensen die zich geen man of vrouw voelen en mensen die zich beide voelen. Het maakt mij ook niet uit of iemand hetero, lesbisch, biseksueel of welke geaardheid dan ook is. Ondanks dat het nog nooit is gebeurt (op een van mijn exen na, die was biseksueel), kan ik mij niet voorstellen dat geaardheid of geslacht voor mij kunnen bepalen of ik verliefd wordt op iemand of niet. Ik heb, denk ik, gewoon een voorkeur voor het mannelijke geslachtsdeel. Alleen twijfel ik of ik gevoelens kan krijgen voor homoseksuele mannen, maar ik denk dat dat wederzijds is![]()
Ik denk dat dit mij dan panseksueel maakt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie qua labels haha. Al vinden sommige dat ik gewoon niet zo moet zeuren en gewoon hetero ben aangezien ik alleen maar relatie’s heb gehad met mannen.
Het maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit wat ik ben of wat iemand anders is, ik vind dat liefde gewoon liefde is en ik ben gewoon wie ik ben (al kan ik mij heel goed voorstellen dat labels voor sommige juist wel heel fijn zijn).
x_Anne_x schreef:Ik heb letterlijk nog nooit ook maar 1 nare opmerking gehad over het feit dat ik lesbisch ben.
Waar wij alleen "tegenaan liepen" toen wij gingen trouwen was dat overal waar we kwamen de vraag was, Wie gaat er trouwen?
"Nou wij met elkaar!"
En dan was standaard de reactie "o wat leuk! Ja wat leuk dat dat kan (tegenwoordig) hè!
Kan al bijna 20 jaar maar toch
Maar echt overdreven enthousiast doen. Dat dan niet een paar keer. Maar over al waar we kwamen. We zijn best heel lang aan t plannen geweest dus echt zo een keer of 30/40
Ook best vermoeiend
DayDream21 schreef:Oh dat is bizar. Wij wel regelmatig als we hand in hand over straat lopen. In verschillende steden en plaatsen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik kan me voorstellen dat je van dat soort reacties dan ook wel genoeg krijgt

En zelfs dan moeten mensen lekker zelf weten wat ze doen.
, ik ben jaloers Danique_G schreef:Witchcraft schreef:Ik voel het niet als in een hokje gepropt maar gewoon een makkelijke naam om mijn situatie heel snel uit te leggen haha.
Same. Seksualiteit is een spectrum. Ik ben biseksueel maar soms voel ik mij lesbi en soms meer hetero. Die periodes duren soms maanden. Soms denk ik wel eens: ben ik wel echt bi? En dan opeens sla ik weer om en vraag mij af of ik wel op mannen val
Verder ben ik nog opzoek naar hoe monogaam ik ben. Ik ben heel erg geïnteresseerd in polygamie en ik zou het best willen proberen. Ik zou het liever met een vrouw willen proberen dan met een man. Ik ben denk ik wel van nature monogaam, maar met extreem veel interesse in polygamie. Ik vind het een hele mooie vorm van liefde maar als het er op aankomt, eindig ik het liefst in een monogame relatie met een man. De reden is simpel: wil kinderen. Ondanks dat stel ik iets anders niet uit. Verwarrend hè
x_Anne_x schreef:DayDream21 schreef:Wat een interessant topic zeg!
Zelf ben ik 3,5 jaar geleden verliefd geworden op een meisje en heb ik nog steeds een relatie met haar. Hiervoor heb ik nooit gedacht dat het mogelijk was dat ik op meisjes viel, maar had ik ook geen interesse in jongens. Na al deze tijd weet ik nog steeds niet welk label bij me past. Momenteel heb ik nog altijd geen interesse in jongens, maar ik wil niks uitsluiten.
Verder lees ik in dit topic voornamelijk over mensen met positieve reactie's van anderen op dat ze lesbisch, bi etc. zijn. Op straat voornamelijk maak ik zo vaak vervelend situaties mee, waardoor ik het gevoel krijg dat het helemaal niet zo geaccepteerd is om een same-sex relatie te hebben. Ervaren jullie dit ook?
Ik heb letterlijk nog nooit ook maar 1 nare opmerking gehad over het feit dat ik lesbisch ben.
Waar wij alleen "tegenaan liepen" toen wij gingen trouwen was dat overal waar we kwamen de vraag was, Wie gaat er trouwen?
"Nou wij met elkaar!"
En dan was standaard de reactie "o wat leuk! Ja wat leuk dat dat kan (tegenwoordig) hè!
Kan al bijna 20 jaar maar toch
Maar echt overdreven enthousiast doen. Dat dan niet een paar keer. Maar over al waar we kwamen. We zijn best heel lang aan t plannen geweest dus echt zo een keer of 30/40
Ook best vermoeiend
ik heb ook vaak het idee als ik met mijn vrouw mee naar het ziekenhuis ga ze denken dat ik gewoon wen vriendinnetje ben dat meegaat ipv haar vrouw. Danique_G schreef:Afgelopen zomer in Panama heb ik mij wel onveilig gevoeld. Ik was in een bar met een meisje met wie ik aan het daten was. Natuurlijk gezoend. Maar er werd best heftig gereageerd, mensen gingen foto’s maken en aans ons zitten. Ik reageer daar best heftig op en heb nog een telefoon uit iemands handen geslagen. Ben geen dier in de dierentuin. Uiteindelijk met de taxi naar huis gegaan omdat we niet meer alleen over straat durfden.

Maartje1990 schreef:Oh ja herkenbaarik heb ook vaak het idee als ik met mijn vrouw mee naar het ziekenhuis ga ze denken dat ik gewoon wen vriendinnetje ben dat meegaat ipv haar vrouw.
Ben benieuwd hoe dat tzt zal zijn als we kindjes hebben. Ik ben echt benauwd dat mensen gaan vragen “van wie is die”...
Speelt misschien ook nog mee dat we allebei redelijk vrouwelijk zijn. Soms krijgen we zelfs een reactie als ‘oh zo zie je er echt niet uit’! Alsof je extreem mannelijk moet zijn om op vrouwen te vallen ofzo 
we waren in de sauna, op badkledingdag, en er waren 2 jongens die gigantisch met ons zaten te flirten, ze waren wel heel knap overigens. Ik vind het koude dompelbad heerlijk en kan daar ook best lang in blijven. Dus zij moesten ook even laten zien dat ze dat wel konden, ik heb een man nog nooit zo horen gillen
Ze probeerden hard om indruk te maken dus. Uiteindelijk volgden ze ons een ander bad in waar ze ons in de gaten hielden. Mijn vriendin legde een arm om me heen en gaf me een kus, hun reactie was echt goud waard
Ik hoorde 1 zeggen ‘nee dit kan toch niet!’, draaide zich om en hebben ons de rest van de dag niet meer aangekeken
Zo hard proberen 2 vrouwen te fixen, blijken ze samen in een relatie te zitten. Dat is wel een deuk in je ego dan (wat niet verkeerd was,want volgens mij vonden ze zichzelf nogal wat)
Eileen_ schreef:Veel mensen realiseren zich bij ons inderdaad ook echt niet dat we een relatie hebben. Zelfs met hints wordt het vaak nog niet begrepenSpeelt misschien ook nog mee dat we allebei redelijk vrouwelijk zijn. Soms krijgen we zelfs een reactie als ‘oh zo zie je er echt niet uit’! Alsof je extreem mannelijk moet zijn om op vrouwen te vallen ofzo
Wij hadden het wel een keer gebruikt om een lolletje te trappen, ik heb me echt kapot gelachen.we waren in de sauna, op badkledingdag, en er waren 2 jongens die gigantisch met ons zaten te flirten, ze waren wel heel knap overigens. Ik vind het koude dompelbad heerlijk en kan daar ook best lang in blijven. Dus zij moesten ook even laten zien dat ze dat wel konden, ik heb een man nog nooit zo horen gillen
Ze probeerden hard om indruk te maken dus. Uiteindelijk volgden ze ons een ander bad in waar ze ons in de gaten hielden. Mijn vriendin legde een arm om me heen en gaf me een kus, hun reactie was echt goud waard
Ik hoorde 1 zeggen ‘nee dit kan toch niet!’, draaide zich om en hebben ons de rest van de dag niet meer aangekeken
Zo hard proberen 2 vrouwen te fixen, blijken ze samen in een relatie te zitten. Dat is wel een deuk in je ego dan (wat niet verkeerd was,want volgens mij vonden ze zichzelf nogal wat)