Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Och verschrikkelijk zeg. Inderdaad daar is niks meer aan te doen. Hoe is dat gebeurd?
_Lucifertje schreef:Babootje schreef:Och verschrikkelijk zeg. Inderdaad daar is niks meer aan te doen. Hoe is dat gebeurd?
Op een gewone dressuurtraining, op een grote volte in galop. Niks speciaals. Ik was erbij (mijn zus zat erop) en hoorde een tik alsof hij met het achterijzer het voorijzer aantikt. Maar bij de volgende galopsprong hinkte ons paard op 3 benen...
Ook de DA had er geen verklaring voor. Paard was bij aankoop puntgaaf op RX en klinische keuring. Dus pure pech.
Esirene schreef:Ik heb er een paar gevonden van onze hond
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat er daarna is gebeurd heb ik helaas niet gevonden..Spoiler:
Elleboog gewricht gebroken bij een duik in het water, keurig 3 schroeven in geplaatst.. schroeven afgebroken na een weekEn dat terwijl hij bench rust had en 4 x per dag kort naar buiten.
Bij een volgende operatie zijn er grotere schroeven in geplaatst waar het helemaal goed mee is genezen en we hebben nogsteeds een blije hond
Freggle_Edge schreef:Esirene schreef:Ik heb er een paar gevonden van onze hond
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat er daarna is gebeurd heb ik helaas niet gevonden..Spoiler:
Elleboog gewricht gebroken bij een duik in het water, keurig 3 schroeven in geplaatst.. schroeven afgebroken na een weekEn dat terwijl hij bench rust had en 4 x per dag kort naar buiten.
Bij een volgende operatie zijn er grotere schroeven in geplaatst waar het helemaal goed mee is genezen en we hebben nogsteeds een blije hond
Die afgebroken schroeven
Lous schreef:-knip-
Ik heb trouwens nooit digitaal materiaal meegekregen. Ook niet van mijn dieren.