Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
maria1990 schreef:Mochten mensen zich hierin geroepen voelen.
[LZP] Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd
Ik ga compleet stuk van het lachen van sommige hun reacties Vanavond kruip ik even uit mijn mee lees modus
Wendy schreef:Goedemorgen... ik ben er ook weer, was alleen wel even wat leeswerk zeg!
Ik ben het met sassymoon eens, het minste wat een man kan doen is een condoom gebruiken. Dan pakt hij in ieder geval ook een stukje verantwoordelijkheid. Is anders allemaal wel lekker makkelijk.
Het is mij nooit gebeurd, maar het leek er een keer op dat ik mogelijk zwanger kon zijn. Toen zijn wij heftig aan het twijfelen geslagen over al dan niet abortus. Uiteindelijk bleek ik niet zwanger, gelukkig, maar wel gezorgd dat dat nooit meer kon gebeuren.
Inmiddels kan het sowieso niet meer, broedhok is er uit. En achteraf gezien is het maar de vraag of ik überhaupt zwanger had kunnen raken. Dus ook meteen de vraag of ik die hormoonellende al die jaren niet voor niks heb geslikt.
Kraamvisites doe ik ook niet, als het niet echt hoeft. Mijn zusje gaf trouwens aan dat de net bevallen moeder helemaal niet op al die kraamvisite zit te wachten. Wel op de mensen die dichtbij staan, maar al die anderen die je anders ook niet zo vaak ziet... ouders en kind hebben juist in die periode ook echt behoefte aan tijd samen, zonder anderen. Sindsdien voel ik me niet meer schuldig als ik pas later een keer op de stoep sta. Het gaat er om dat je komt en belangstelling toont, maar het gaat niet om het baby doorgeven en zo snel mogelijk het net uitgevouwen wurm bewonderen.
Sintara schreef:Qimm schreef:Maar er komen zulke vergelijkbare uitspraken voorbij 'je hebt gewoon de juiste nog niet ontmoet' bleugh
Ik hoor meestal ,als je zo kritisch blijft blijf je misschien wel altijd alleen'. Net alsof dat het allerergste is dat je kan overkomen .
Sonja_vR schreef:Ik krijg altijd de kriebels van de uitspraak
“Abortus plegen”
Je pleegt niks, je laat iets uitvoeren/doen
“Plegen” geeft het een crimineel tintje
Een moord plegen bijvoorbeeld
SassyMoon schreef:Ik krijg altijd de kriebels als er in het nieuws staat: 10 mensen omgekomen waaronder 2 kinderen.
Alsof je als volwassenen niet waardevol meer bent. Mensen vinden ook alles zoveel erger als het kinderen overkomt, krijg ik ook de kriebels van.....