Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Janneke2 schreef:Oma heeft nog een vage herinnering aan de winter van 1963.
En de elfstedentochten van 1985, 1986 en 1997 op teevee gezien. - En zo'n dertig keer de elfstedentocht per fiets meegemaakt.
En de Fabeltjeskrant en Ja zuster Nee zuster en Swiebertje en '1 van de 8' met Mies Bouwman.
...en ik was op 3 oktober lekker terug in Leiden: de Fabeltjeskrant en Ja zuster Nee zuster zaten in de optocht.
Wat denk je: iedereen meezingen met 'als de manometer goed staat...' en 'M'n opa, m'n opa, m'n opa, in heel Europa was er niemand zoals hij...'
M’n moeder kon altijd lekker meezingen met ja zuster nee zuster. Ben er dus ook mee groot geworden
Telpeva schreef:Citaat:* Op school hadden we een computerhoek met Windows 3.1. Daar stonden educatieve spelletjes op als "Verkeer" of "Thuis in het milieu", een heel houterig spel dat ons milieubewustzijn wilde bijbrengen.
Die hadden wij ook, heeft een van jullie het wel eens voor elkaar gekregen om het uit te spelen? wij hadden per week geloof ik een half uur of uurtje om met de computers in het computerlokaal te rommelen, niemand van ons heeft het ooit voor elkaar gekregen om hem uit te spelen. Het verste dat ik kwam was meestal strijken ofzo geloof ik
xxCYNNxx schreef:Ik weet nog dat op de lagere school een meisje in mijn klas zat wiens vader bij Phillips werkte (op de ontwikkelingsafdeling) en die had nog voor ze in de winkel lagen al een CD speler in huis (om te testen voornamelijk).
Liesje1611 schreef:HUH?? Wacht even hoor.. Geschiedenis is niet bepaald mijn beste vak maar ik dacht dat flevoland al vanaf 1900 bestond ofzo![]()
Niet dus