topsylover schreef:Fleury schreef:Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met de oordopjes met noice cancelling? Heb je die op maat moeten laten maken of is dat gewoon 1 maat? Heb je last van dat extra blokje? Is de functie gelijk aan de sony koptelefoon?
Ik merk dat ik die grote koptelefoon niet in het openbaar op durf te doen terwijl dat wel soms nodig is daarom zit ik over de oordopjes te twijfelen maar ze moeten wel echt goed zijnhopelijk zijn er hier wat ervaringen en tips.
Waarom durf je ze in het openbaar niet op te doen? Lijkt me een beetje onnozel om zoveel geld uit te geven aan iets alleen maar om zo'n reden.
Te opvallend, heb het nog niet gedurd terwijl het wel nodig was. En ik kan liggend niet op mn oren liggen. En ik heb pijn door de bovenkant van de koptelefoon.
hopelijk zijn er hier wat ervaringen en tips.
Iedereen draagt een koptelefoon in het openbaar, kan me niet voorstellen dat iedereen er jóu dan opeens voor gaat aankijken.
Je kan altijd nog overwegen een makkelijke kleur zoals zwart (of grijs ofzo) te kiezen maar ik heb zelf een rose-gouden en ook daarmee heb ik nooit het idee gehad dat mensen me nakijken. Ik vind het juist wel een leuke accessoire en weer eens een andere kleur dan juist dat zwart of grijs wat je bij bijna iedereen al ziet
Niet ideaal maar werkt voor mij prima als ik met noise cancelling moet slapen ivm luidruchtige buren.