Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharon488 schreef:Ik vind het grappig dat sommige mensen zeggen : ik koop dure spullen want dat gaat 10 jaar mee.
Ik ben na een jaar of 2 wel uitgekeken op spul hoor en dan hoef ik het niet meer aan
Hier overigens geen kinderen dus kan niet mee praten
Anna79 schreef:Ik doe niet mee met trends. Verschrikkelijk die moeders die hun kroost in allerlei merkjes proppen en er zelf vaak sjofel erbij lopen en de kids als een soort modepopjes. Het wordt ook een soort opbieden dan, alsof je kind niet leuk is als het niet in Z8 loopt bijvoorbeeld.
Ik koop elk seizoen een kledingpakket op marktplaats, ik probeer dan wel merkkleding te kopen omdat dat vaak wat beter van kwaliteit is. Ik doe dit met het oog op mijn eigen beurs en ook vanwege het milieu. Basics koop ik bij CenA, Hema, Zeeman en Hen M.
Verder krijg ik ook regelmatig wat dus de kast van mijn dochter hangt aardig vol.
_lautje_ schreef:CarlijnQ heeft echt leuke dingen idd voor deze winter. Kikkers staan hier ook op het lijstje idd
Ik snap ook niet waarom het verschrikkelijk is om je kind naar eigen inzicht mooi aan te kleden.
Het is toch gewoon leuk als ze er beeldig uit zien.
Ga je hier ook temmen Keet?