Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Ik denk dat naakt in nl een stuk normaler is dan in be eigenlijk....
SinneJ schreef:tengeltje11 schreef:Ik denk dat naakt in nl een stuk normaler is dan in be eigenlijk....
Een stuk zou ik niet zeggen, maar ik denk dat Belgen in het algemeen net wat meer 'verlegen' zijn en dat zet zich dan snel om in iets preutser zijn dan de gemiddelde Nederlanderal is dat op mij en mijn vrienden zeker niet van toepassing.
tengeltje11 schreef:las net een nieuwbericht van een tennisster die een waarschuwing kreeg omdat ze op het speelveld zag dat ze haar truitje verkeerd omhad,het uitdeed en terug juist aandeed,daarbij zag je ff haar sportbh….
zoiets blijft toch onvoorstelbaar?
blijkbaar kwamen er daarna toch excuses vanuit de organisatie ed,maar toch,alle,komaan….
dat zegt toch veel over het 'normaal' 'bloot' is(alsof een buik en blote rug zo schokkend zijn)
tengeltje11 schreef:Zoiets vind ik dan bv vreemd.
Zat mensen lopen te koop met bikini of strandfoto's,maar een badfoto waarop nog minder te zien is kan niet? Waarom dan?
Ik ben bv toch enkele mensen die een bijna-naakt foto van zichzelf of samen met partner in huis ophangen van toen ze zwanger waren.
Prachtig toch?
Waarom zou zoiets niet aan de muur kunnen?
x_Jeanine_x schreef:Ik heb tot m'n 24 thuis gewoond en badkamer kan niet op slot. Dus als er 1 stond te douchen dan kon de andere wel tandenpoetsen ofzo.
Dus prima allemaal. Nooit geen problemen mee gehad
tengeltje11 schreef:las net een nieuwbericht van een tennisster die een waarschuwing kreeg omdat ze op het speelveld zag dat ze haar truitje verkeerd omhad,het uitdeed en terug juist aandeed,daarbij zag je ff haar sportbh….
zoiets blijft toch onvoorstelbaar?
blijkbaar kwamen er daarna toch excuses vanuit de organisatie ed,maar toch,alle,komaan….
dat zegt toch veel over het 'normaal' 'bloot' is(alsof een buik en blote rug zo schokkend zijn)
SavannahNx schreef:Superpony, zo jong ben ik toch niet?![]()
Ik heb dit altijd al gehad. Voor mij hoeft niemand mij naakt te zien en ook zij mij niet. Ook mijn kinderen hoeven mij later niet naakt door het huis te zien rennen en als ze dat zelf ook niet willen als ze wat ouder zijn dan hoeft het niet. Ik vind het niet normaal om naakt rond te dartelen en ik denk dat ik dat mijn kinderen ook meegeef.
Iemand vroeg iets over naar de dokter, nee idd ik zou mezelf daar niet graag uitkleden zodat ze down under wat kunnen onderzoeken. Moet dit om de een of andere reden wel, of ben ik aan het bevallen dan is het niet anders en dan moet het gewoon maar op mn gemak zal ik me ook niet voelen. Mn moeder vond het ook vreselijk dat ze tijdens de bevalling zo in je doos staren en die wilde er telkens pertinent een dekentje overheen. Dus ik zal het wel van haar hebben
Sauna doe ik ook niet naakt. Nee. Zeker. Niet. Haha
tante_trien schreef:Wauw. Gaat een wereld voor me open.
Ik slaap in een pyjama. Als ik met mijn zoontje douche, doe ik een bikini aan.
Ik loop nu nog wel naakt van de badkamer naar de slaapkamer, maar dat is ook voorbij als mijn zoontje dat gaat mee krijgen.
Mijn naakte lijf is iets voor mezelf en mijn partner.
Hoe ik dat doe bij huisarts e.d.? Gewoon niet gaan voor dingen down there. Als het kon had ik bij de bevalling mijn broek aan gehouden