Gister tot laat buiten gezeten en net weer heerlijk ontbijt in t zonnetje.
Mag van mij tot november welzo blijven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Kun je dan niet ergens buiten gaan zwemmen? Een meer/rivier/kanaal? Hier diverse meertjes op max. 20 minuten fietsen en de Lek is 2 minuten lopen. Dat laatste doe ik meestal, stromend water is net wat schonerHet zwembad wordt juist het drukst bezocht in de zomermaanden hier. Qua lessen doen ze vrij weinig. In het verleden werd dit soort onderhoud in de herfst geplant. Ik geloof dat medewerkers het ook niet echt begrijpen.
Helaas is dit zwembad voor mij de enige die bereikbaar is, de anderen liggen te ver weg waardoor ik al kapot ben nog voordat ik het water gezien heb.
Wij hebben de zon in de vroege ochtend aan de kant van de keuken en het kantoor en pas rond een uur of 3 aan de kant van het balkon en de woonkamer. Met zonwering is het goed tegen te houden op zich en wij wonen aan het dik begroeid park waardoor de zon rond 19.00 al langzaam achter de bomen zakt. Maar ik heb zo'n medelijden met de buurtjes op de bovenste etage, dat is een opbouw van hout die later erop gezet is (geen idee waarom), bij een vriendin/buurvrouw was het gisteren 43 graden in huis. Niet te doen...
Hier is het buiten 27 graden en het voelt aan als 26, er lijkt wat lichte wind vanaf zee te komen en dat brengt wat prettige verkoeling.
Popstra schreef:Je moet je leven proberen beetje aan te passen aan dit weer. Overdag veel binnen bij de airco of waar het ook koel is en smorgens vroeg en savonds actief zijn. Zomeravonden is genieten nu