Jouw stomste geheim?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:16

Lisamartine schreef:
Ik ben bang voor ananassen :roll: :')
Ik bedoel maar dan kijken ze je aan met die stekels... brrrr

_O-

Ik ga echt stuk om sommige geheimen, smileys tekenen in de pindakaas.. whut :))

Mijn wekker moet op ronde getallen, mijn vriend kan z'n wekker om 5:53 zetten, ik trek dat niet :+ Word ik helemaal gek :')

Ik kan de koelkast ook niet dichtgooien en weglopen, moet er altijd nog even tegenaan duwen :P

Vroeger had ik een heel ritueel in m'n slaapkamer met het licht. Ik had 2 lichtschakelaars bij de deur en een touwtje bij m'n bed. Maar die knopjes moesten gelijk staan en ik wilde ook niet in het donker lopen dus het was een heel heen en weer geloop tot de knopjes goed stonden en ik het licht bij m'n bed uit kon doen :Y)

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:45

durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga toch bekennen....
ik ben bijna 45 jaar en ik spaar suskes en wiskes... Mijn verzameling is zo goed als compleet vanaf de eerste strip, tot aan de (tot nu toe) laatste. :o

Ik sneup er zelfs kringloopwinkels voor af :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:46

Ik heb altijd wel dat mijn spaarrekening op een rond bedrag moet staan. :=

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:50

genja schreef:
Dat ik echt niet kan slapen als mijn dekbed niet helemaal tot boven in het hoes zit en echt tot bovenaan. Mag geen centimeter stof zonder Dekbed zijn.
En als ik ‘s nachts wakker wordt en is naar beneden gezakt sta ik echt op om het weer goed te doen.

Dit! _/-\o_
En mijn matrashoes moet ook kaarsrecht en strak zonder vouwen om mijn matras zitten, anders moet ik het hele bed afhalen en weer opnieuw opmaken.
Het gebeurd regelmatig dat mn vriend al op bed ligt, en dan onvoorzichtig heeft omgedraaid waardoor er allemaal vouwen in de hoes zitten en dan schop ik m gewoon weer uit bed hoor, anders kan ik gewoon echt niet slapen :+

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:50

kaatjemuts schreef:
ik ben bijna 45 jaar en ik spaar suskes en wiskes... Mijn verzameling is zo goed als compleet vanaf de eerste strip, tot aan de (tot nu toe) laatste. :o

tof toch!!! ben 31 en koop ook elke x nog steeds de nieuwe als die in de winkel ligt

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:57

linnnde schreef:
Ik lik graag mn lepel andersom af, dus niet met de bolling naar beneden, maar naar boven. Maar niet bij de laatste hap, bij élke hap :')

Mag vragen hoe jij soep eet/drinkt :+

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:58

Ik doe nog steeds alsof ik in een springparcours zit als ik met de auto ga. Dus schaduwen, drempels etc zijn hindernissen en dan ga ik altijd wat meer staan en naar voren zitten zegmaar, niet heel overdreven maar gewoon een klein beetje. _O-

Qimm

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:04

Of vanuit de trein 'meerijden' en over hekken, sloten, hagen springen :+

Maar dat is niet echt een geheim :')

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:06

Qimm schreef:

Hihi ja dat doe ik ook! Zit alleen niet vaak in de trein daarom had ik m er niet bij gezet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:09

Qimm schreef:

Dit doe ik altijd met m'n vingers en tenen als ik in de auto of trein ofzo zit! :D Meegaloperen inderdaad. En ook van galop wisselen en netjes springen en uitkomen enzo. :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:09

katja_silke schreef:
Ik doe nog steeds alsof ik in een springparcours zit als ik met de auto ga. Dus schaduwen, drempels etc zijn hindernissen en dan ga ik altijd wat meer staan en naar voren zitten zegmaar, niet heel overdreven maar gewoon een klein beetje. _O-

Ik hoop dat je dan niet perongeluk je rem in trapt :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:10

kaatjemuts schreef:

Vriendin van mijn moeder ook Ze staan allemaal in de kast in haar slaapkamer

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:15

Maureen_M schreef:
katja_silke schreef:

Ik hoop dat je dan niet perongeluk je rem in trapt :')

Hihi nee daar let ik wel op :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:58

Ik ben bang voor trappen. En helemaal trappen die los staan. Zo vertrouw ik een ladder dus ook niet. En natuurlijk mag je onder geen enkele trap onder door lopen want brengt ongeluk!!
Komt ook door een ongeluk die ik mee gemaakt heb met een trap.

Gaat wel steeds beter maar vertrouwen doe ik ze niet, moet nu steeds trappen op om in de vliegtuigen te komen (staan nooit echt stevig) brr maar wordt beter. Mensen op mn werk weten er niet van :=

En ik kan hele verhalen met mijzelf hebben, in gedachten. Kan als we met een groep zitten opeens helemaal afdwalen zonder dat ik het bewust door heb totdat iemand mijn naam in hun verhaal noemt en denk, sorry? Waar gaat het over? :7

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:03

Ik durf niet te zwemmen in water waar ik niet doorheen kan kijken tot op de bodem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:07

YellowLeaf schreef:
Ik durf niet te zwemmen in water waar ik niet doorheen kan kijken tot op de bodem.

Ik ook niet! :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:13

Banyu schreef:
Ik heb altijd wel dat mijn spaarrekening op een rond bedrag moet staan. :=

Hier ook!!

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:24

Resistance schreef:
YellowLeaf schreef:

Voel me eindelijk niet meer alleen {:}

Jij bent overigens ook niet alleen, ik at vroeger ook kattenbrokjes (en paardenkoekjes, slobber etc.) :') Vond ze ook prima te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:38

I found my soulmate. :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:45

Resistance schreef:
YellowLeaf schreef:

Ik heb daar ook moeite mee!

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:58

Ik vind het soms stiekem toch een beetje spannend in het diepe gedeelte van het zwembad... :=

kelly_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:05

genja schreef:
Dat ik echt niet kan slapen als mijn dekbed niet helemaal tot boven in het hoes zit en echt tot bovenaan. Mag geen centimeter stof zonder Dekbed zijn.
En als ik ‘s nachts wakker wordt en is naar beneden gezakt sta ik echt op om het weer goed te doen.

Dit heb ik ook! Verschrikkelijk als er zo'n randje zonder dekbed is :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:06

Grappige dingen komen er voorbij. :j

Ik gruwel zelf van knopen.. Ja die aan kleding. Al van jongs af aan wou ik niet bij mijn moeder op schoot als ze iets met knopen aan had. Op de een of andere manier vind ik ze vies en wil ik ze echt niet aanraken of er naar kijken. :+ De knoop van een spijkerbroek en druk knopen kan ik nog wel aan maar daar houdt het ook wel op.

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:57

Als ik s’nachts bv naar de wc moet en langs de spiegel moet dan word ik bang van mijn eigen gezicht :') zo wit en met van die enge blauwe ogen die lijken op te lichten ofzo of dat er iemand opeens achter mij staat bahh %)
en ik ben zo’n type van als dit 2 seconden later was gebeurd dan was dit niet gebeurd, of als ik 2 seconden langer bezig was geweest met mijn fiets pakken had ik nu mijn enkel niet gebroken dat soort dingen :')
Laatst bijgewerkt door Cactusknuf op 18-07-18 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:59

Resistance schreef:
Qimm schreef:

Dit doe ik altijd met m'n vingers en tenen als ik in de auto of trein ofzo zit! :D Meegaloperen inderdaad. En ook van galop wisselen en netjes springen en uitkomen enzo. :')

Precies dat _/-\o_