Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben vorige week als 1e geëindigd voor een sociale huurwoning, ik heb echt jaren ingeschreven gestaan en nu eindelijk ben ik aan de beurt. Een gezinswoning/rijtjeshuis in een rustige buurt, met het park op 200meter afstand. De woning wordt nog gerenoveerd, er komt een geheel nieuwe keuken, badkamer en toilet in en overal dubbelglas. Als alles goed gaat is dat in anderhalve maand gedaan, en krijg ik per 15 maart de sleutels.
!Telpeva schreef:Leuk dat hier weer leven isik ben vorige week als 1e geëindigd voor een sociale huurwoning, ik heb echt jaren ingeschreven gestaan en nu eindelijk ben ik aan de beurt. Een gezinswoning/rijtjeshuis in een rustige buurt, met het park op 200meter afstand. De woning wordt nog gerenoveerd, er komt een geheel nieuwe keuken, badkamer en toilet in en overal dubbelglas. Als alles goed gaat is dat in anderhalve maand gedaan, en krijg ik per 15 maart de sleutels.
Waren jullie veel geld kwijt aan zaken als vloerbedekking, behang verf en gordijnen? ik heb wel gespaard daarvoor, maar ik vrees dat ik daarna niet eens meer geld over heb voor leuke meubels. Oppervlak van de woning is 66m2.De prijzen lopen zo uiteen dat ik door de bomen het bos niet zie, als iemand low budget suggesties heeft... heel graag!
Een internet en tv abonnement heb ik nog niet omdat ik er pas over 2 maanden in kan, maar mijn voorkeur neigt naar Telfort. Daar heb ik mijn mobiele abonnement ook bij, en daardoor krijg ik bij hun al 5 euro korting per maand op tv en bellen.
Telpeva schreef:Goeie tips, bedankt!
Mijn ouders hebben Ziggo, daar hoor ik ook nog wel eens klachten over. Internet dat het soms wel of niet doet, het kastje dat erbij zit (horizon box heet die geloof ik) doet het ook niet altijd helemaal 100% lekker.
Banyu schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb T-Mobile. 50mbps en digitale TV. Is 50 euro per maand
Ik weet niet zo goed wat sie mbps zijn. Volgens kpn enziggo kan er oo t adres max 100 mbps
CCCCC schreef:Ik betaal de eerste drie maanden 44 euro voor glasvezel 100/100 en digitale TV bij KPN, hierna wordt het 55 geloof ik. Ik kon op mijn adres max. 500 krijgen, maar dat is voor mijn huis-tuin en keuken gebruik veel te veel van het goede, haha!
Ik ben nu een soort basisboodschappenlijst aan het maken van houdbare dingen die ik alvast kan inslaan als ze ergens in de aanbieding zijn bijvoorbeeld, wat zouden jullie hier absoluut op zetten?
Nu nog 6/8 weken wachten, maar die gaan we nodig hebben om nog heel de woonkamer in orde te maken hahaha