Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
horsiegek schreef:Als 10-jarig had ik nog nooit een tik van het stroomdraad gehad, dus toen ik op vakantie bij een weiland stond wilde ik dat toch wel eens uitproberen... Ik heb met twee handen het draad vastgepakt![]()
Dat doe ik dus nooit meer
Flying_Angel schreef:horsiegek schreef:Als 10-jarig had ik nog nooit een tik van het stroomdraad gehad, dus toen ik op vakantie bij een weiland stond wilde ik dat toch wel eens uitproberen... Ik heb met twee handen het draad vastgepakt![]()
Dat doe ik dus nooit meer
Zelfde hier meegemaakt. Takje erop gelegd, gebeurde niks. Nog een takje, nog niks. Toen dacht ik er zal wel geen stroom op staan, ik pak ook vo die draad vast! Toen stond er zeker wel stroom op
Ik geloof dat ik een meter de lucht in sprong. Ibbel schreef:Snoeiafval verbranden in een (leeg natuurlijk, paarden stonden ergens anders) paddock, afgezet met schriklint. Dat lint smelt als het fikkie maar heet genoeg is![]()
En dan zien dat je lint aan het smelten is en het in een reflex vastpakken om te bekijken of er nog wat van te redden is. Met de stroom er nog op. En met gesmolten plastic voel je de intacte metalen draadjes en dus de schok des te beterIk geloof dat ik een meter de lucht in sprong.
)
.
. 
CalipsoLover schreef:Ooh heb er nog een, Ben&jerry ijs uit de koelkast halen, er terug in steken en er vervolgens terug uithalen. Voedselvergiftiging en nooit meer Ben&jerrys gegeten, nooit meer dus

Liesje1611 schreef:CalipsoLover schreef:Ooh heb er nog een, Ben&jerry ijs uit de koelkast halen, er terug in steken en er vervolgens terug uithalen. Voedselvergiftiging en nooit meer Ben&jerrys gegeten, nooit meer dus
Ho eens.. krijg je hier voedselvergiftiging van? Ik heb woensdag het laatste restje B&J opgegeten wat nog in de vriezer lag en sindsdien hou ik zelfs geen droge crackers en vla binnen..
oomens schreef:black_kelpie schreef:Bier met yoghi drinken. Daar werd ik een roze-drap-met-stukjes-sproeier van. Had ik nooit kunnen bedenken van tevoren natuurlijkIk mag het 15 jaar later nog aanhoren.
En je had vooraf niet bedacht dat yokidrink altijd een slecht idee is, ook zonder bier?
Maar ik geloof dat ik tegen die tijd al niet bijster nuchter meer was, dus dat is relatief.