"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 02:26

Ik was twaalf, word binnenkort achttien. Haha.
Was een kinderfeestje maar vrijwel de hele klas was er. :’)

Toen stond net die hal dr dus en daar knalde ik tegen aan

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:40

Als 10-jarig had ik nog nooit een tik van het stroomdraad gehad, dus toen ik op vakantie bij een weiland stond wilde ik dat toch wel eens uitproberen... Ik heb met twee handen het draad vastgepakt 8-)

Dat doe ik dus nooit meer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:42

horsiegek schreef:
Als 10-jarig had ik nog nooit een tik van het stroomdraad gehad, dus toen ik op vakantie bij een weiland stond wilde ik dat toch wel eens uitproberen... Ik heb met twee handen het draad vastgepakt 8-)

Zelfde hier meegemaakt. Takje erop gelegd, gebeurde niks. Nog een takje, nog niks. Toen dacht ik er zal wel geen stroom op staan, ik pak ook vo die draad vast! Toen stond er zeker wel stroom op :=

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:51

Flying_Angel schreef:
horsiegek schreef:

Zelfde hier meegemaakt. Takje erop gelegd, gebeurde niks. Nog een takje, nog niks. Toen dacht ik er zal wel geen stroom op staan, ik pak ook vo die draad vast! Toen stond er zeker wel stroom op :=

Vandaar je boktnaam :')

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:52

Met een lange winterjas over zo'n stadspaaltje willen springen.
Ik was er over, maar mijn jas bleef haken en ik klapte voorover.
Hing ik daar met mijn hoofd naar beneden en benen in de lucht te spartelen met die paal tussen mijn bovenbenen. Mijn broer heeft mij eraf moeten trekken :+
Inmiddels 4 jaar geleden, maar komt nog terug op elk familiefeest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 08:53

horsiegek schreef:
Flying_Angel schreef:

Vandaar je boktnaam :')

_/-\o_ :')

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:03

Snoeiafval verbranden in een (leeg natuurlijk, paarden stonden ergens anders) paddock, afgezet met schriklint. Dat lint smelt als het fikkie maar heet genoeg is :+
En dan zien dat je lint aan het smelten is en het in een reflex vastpakken om te bekijken of er nog wat van te redden is. Met de stroom er nog op. En met gesmolten plastic voel je de intacte metalen draadjes en dus de schok des te beter :D Ik geloof dat ik een meter de lucht in sprong.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:06

Ibbel schreef:
Snoeiafval verbranden in een (leeg natuurlijk, paarden stonden ergens anders) paddock, afgezet met schriklint. Dat lint smelt als het fikkie maar heet genoeg is :+
En dan zien dat je lint aan het smelten is en het in een reflex vastpakken om te bekijken of er nog wat van te redden is. Met de stroom er nog op. En met gesmolten plastic voel je de intacte metalen draadjes en dus de schok des te beter :D Ik geloof dat ik een meter de lucht in sprong.

Onze buren hadden iets vergelijkbaars. Die probeerden snoeiafval in een groene container te verbranden -O-
We hebben de hele dag in de vieze plasticlucht gezeten :=

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 09:09

Dan ben je wel heel dom bezig :=

Op de papiercontainers hier staat overigens wel met grote letters: "geen gloeiend afval inwerpen." Dat je uberhaupt op het idee komt om iets brandend weg te gooien en dat dan ook nog een in een papierbak. Een vaag idee dat een sigarettepeuk papier bevat en dus bij het oud papier moet? :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:11

Bier met yoghi drinken. Daar werd ik een roze-drap-met-stukjes-sproeier van. Had ik nooit kunnen bedenken van tevoren natuurlijk :Y) Ik mag het 15 jaar later nog aanhoren.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:17

black_kelpie schreef:
Bier met yoghi drinken. Daar werd ik een roze-drap-met-stukjes-sproeier van. Had ik nooit kunnen bedenken van tevoren natuurlijk :Y) Ik mag het 15 jaar later nog aanhoren.

En je had vooraf niet bedacht dat yokidrink altijd een slecht idee is, ook zonder bier?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:18

O ja,een frikandel speciaal en als toetje een puddingbroodje.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:41

In de categorie 'niet meer doen': ontbijten met restjes pastasaus op brood en een halve pan chocolademousse toe (was allebei nog over en anders moest het weg). Combineert zeer slecht met een kater en volgens mijn reisgenoot heb ik nog nooit zo groen gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:52

Ik dacht net dat ik een haar over mijn wondje zag liggen, dus die wilde ik er even uittrekken. Was een hechting. Niet meer doen :Y)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 12:54

Danique schreef:
Ik dacht net dat ik een haar over mijn wondje zag liggen, dus die wilde ik er even uittrekken. Was een hechting. Niet meer doen :Y)

Heb je hem losgekregen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:06

Nee dat niet, ze zijn onderhuids en zouden zelf op moeten lossen. Maandag laat ik de knoopjes knippen (geloof ik, was nog wappie van de narcose toen ik deze informatie op had moeten slaan :+ )

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:11

Danique schreef:
geloof ik, was nog wappie van de narcose toen ik deze informatie op had moeten slaan :+ )

Informatie die je op dat moment krijgt, zouden ze eigenlijk standaard schriftelijk moeten geven.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:20

M'n vriend (zonder rijbewijs) op z'n blauwe ogen geloven dat het prima te doen is om even op en neer kunnen rijden naar Stranraer om een aquariumfilter op te halen :+.
Bleek 2.5 uur rijden te zijn, over een bochtige, heuvelachtige kustweg in het pikdonker zonder enige straatverlichting. M'n vriend lag met een half uur te snurken. Het geld dat hij bespaarde met het kopen van een tweedehands filter heb ik er aan benzine weer bijgereden volgens mij :=.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:32

Ooh heb er nog een, Ben&jerry ijs uit de koelkast halen, er terug in steken en er vervolgens terug uithalen. Voedselvergiftiging en nooit meer Ben&jerrys gegeten, nooit meer dus :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:34

CalipsoLover schreef:
Ooh heb er nog een, Ben&jerry ijs uit de koelkast halen, er terug in steken en er vervolgens terug uithalen. Voedselvergiftiging en nooit meer Ben&jerrys gegeten, nooit meer dus :')

Ho eens.. krijg je hier voedselvergiftiging van? Ik heb woensdag het laatste restje B&J opgegeten wat nog in de vriezer lag en sindsdien hou ik zelfs geen droge crackers en vla binnen.. %)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:36

Liesje1611 schreef:
CalipsoLover schreef:

Ho eens.. krijg je hier voedselvergiftiging van? Ik heb woensdag het laatste restje B&J opgegeten wat nog in de vriezer lag en sindsdien hou ik zelfs geen droge crackers en vla binnen.. %)

Ja kan best als je ijs te veel ontdooid dat je daar een voedselvergiftiging van krijgt. Hele nacht boven de pot gehangen! Duurt wel gemiddeld maar 24uur dacht ik?

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:37

Legkippen nemen onder het mom van gratis eieren. In een woonwijk......
nog nooit zulke dure en vervelende eieren gehad _O- kipjes leven nu fijn op de plaatselijke camping, waar ze geen last hebben van het onophoudelijke geluid om half 5 sochtends

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:14

oomens schreef:
black_kelpie schreef:

En je had vooraf niet bedacht dat yokidrink altijd een slecht idee is, ook zonder bier?

Neu, en het was nog best lekker ook :D Maar ik geloof dat ik tegen die tijd al niet bijster nuchter meer was, dus dat is relatief.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:31

Ik dronk vroeger ook wel eens. En dan wist ik precies wat ik deed met m'n dronken lijf...
gay pride. 2 halve flessen wijn. En dan over proberen te stappen in een ander bootje. Kan jullie garanderen dat dat geen succes is :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:39

Slapen op een stapelbed met een nog raarder trappetje dan die dingen gemiddeld al hebben.
Resultaat: traptrede missen, wegglijden, met gezicht op die rand van het bed geklapt en rest van het schoolkamp een blauw gezicht en last van mijn nek gehad :+

Bij KNHS 3 hoog geslapen omdat ik het ook weer heel lekker vind om ergens een beetje apart te liggen, en 3 hoog op een stapelbed is vrij apart van de rest, hahaha. Had ook een fijner trappetje.