Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
x_Jeanine_x schreef:Woow dit vind ik ook zeer zeker prijzig.
Mijn max is tussen de 80,- en 120,- ligt er aan hoe de band is.
Maar ben stiekem ook genezen van vrijgezellenfeesten omdat de eerste en laatste feest compleet geëscaleerd is met ruzie tot en met. En op heden praten ze nog niet met me en ik niet met hun.
Heb wel jaren bij evenementenbedrijven gewerkt waar ook dit soort feesten gehouden worden. En moet eerlijk bekennen het is wel duur. Maar als je ook nog een cadeau wil doen...
. Man in zijn nette pak wat hij al had en schoenen en assecoires had ik ook al.daantjuhhh schreef:Het laatste vrijgezellenfeest dat ik had heb ik afgezegd. Ze mocht van der toekomstige man niet alleen, dus gingen de mannen en vrouwen samen![]()
Nou dat is geen vrijgezellenfeest dat is gewoon uit eten gaan.![]()
Heb mijn deel voor de bruid betaald en vriendelijk bedankt.
Relaxed schreef:daantjuhhh schreef:Het laatste vrijgezellenfeest dat ik had heb ik afgezegd. Ze mocht van der toekomstige man niet alleen, dus gingen de mannen en vrouwen samen![]()
Nou dat is geen vrijgezellenfeest dat is gewoon uit eten gaan.![]()
Heb mijn deel voor de bruid betaald en vriendelijk bedankt.
Goede basis voor een huwelijk..

Tieneke schreef:Gloa, wat moet de bruid dan doen? Die weet van niks...
Cayenne schreef:Verassen nog welDat geeft wel een hoop spektakel maar zou ik dan weer geen 220 euro voor betalen
![]()
Wendy schreef:Persoonlijk lijkt mij dat juist onbetaalbaar. Herinnering die je niet vergeet. Mij lijkt het juist het mooiste gezellige momenten met je meest dierbare vriendinnen delen. En dat iedereen er kan zijn. En na zoiets of eten ergens of gezellige high tea thuis en of daarna nog even op stap. Begrijp echt niet waarom het zoveel moet kosten en wat de meerwaarde daar van zou zijnDammie schreef:Wat is er mis met gezellig eten en dan een uurtje stappen, of wandelen, als je van rustiger lol houdt?
Ik zou niet gaan, 250 euri voor 1 dag, kom op zeg.
Mijn vriendinnen hebben een workshop paarden versieren georganiseerd, op de pensionstal waar hun paarden en mijn eigen paard ook stonden. Was hilarisch, kostte geen drol.
daantjuhhh schreef:Tieneke schreef:Gloa, wat moet de bruid dan doen? Die weet van niks...
Nee meestal is het natuurlijk een verrassing.
Maar als ik zou gaan trouwen dan weet ik honderd procent zeker dat mijn beste vriendin wel wat regelt. Net zoals zij wel weet dat ik ook voor haar wel een feestje regel.
Nu kennen we elkaar heel goed en weet ik wel dat ze het niet te gek zou maken.
Waarschijnlijk wordt het een nacht flink doorhalen en voor banketstaaf lopen in een pakje. Zonder activiteiten.
Maar ik zou wel even door laten schemeren dat ze het niet te gek moet maken qau geld.