Wat is je grootste of duurste miskoop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 09:42

BarbaLala schreef:
truus1970 schreef:
100% onze hond. Al zou ik haar voor geen goud meer weg doen, maar wat kost dat beest ons een geld.Zij vervreet alles. Na 2 jaar nog altijd.
al een telefoon en een tablet kapot. Nintendo switch kapot. Barkrukken kapot en het lijstje wordt als maar langer.
Wel aardig ons weg gevonden hoe zij het minst vernielt, maar toch ontsnapt er wel eens wat aan onze aandacht en dan vindt ze dat weer.
Ik denk als je alles optelt, ze in 2 jaar tijd al voor 500 euro vernielt heeft.
Toch is ze lief, en gaat ze echt niet weg. Maar soms....afleren is lastig, want als je thuis komt en kwaad is al geschied, dan kan je dr ook niet meer op dr sodemieter geven.
Ze heeft ons wel fantastisch leren opruimen. Al wat blijft liggen, gaat kapot...

Je maakt een grap neem ik aan?
Zo niet dan zou je jezelf eens achter de oren moeten krabben, een dier doet dat namelijk met een reden, nooit zomaar.

Ik zou willen dat ik een grapje maak. Maar ze is een slopertje eerste klas. Ik had he tover 500, maar t mag denk ik ook wel richting de 1000 gaan als we er goed over nadenken.

Wij laten al 'per ongeluk" een blok hout liggen, een doosje laten staan. Of stapel folders. Dat ze dat pakt mag ook niet. Maar dan is de schade beperkt en tegenwoordig zijn we zo goed in opruimen geworden dat ze de keuken zelf ook al te pakken heeft genomen. Dan liever een blok hout van de kachel of een doosje. eenzaamhied is het niet want ze is samen met onze lab. Tomeloze energie. Dat wel. Proberen we er ook uit te lopen, maar soms heb je geen uren de tijd. en dan blijft het bij een uurtje. Dat vinden we dan ook weer terug in huis.
Maar ze blijft lief...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 09:57

Thokkadisje schreef:
Mijn grootste miskoop van mijn Gazelle Fuente, wat een drama. Alles altijd stuk, 28 versnellingen die het nooit goed gedaan hebben. De fiets stond binnen en ik maakte de ketting etc. regelmatig schoon en goed gevet, en ik fietste er natuurlijk dagelijks op. Dat laatste was dan ook het probleem volgens de fietsenmaker die hem mij verkocht had.... teveel erop gefietst, dus veel slijtage. Na 3 jaar was ik er klaar mee en heb ik een Scott gekocht.
Aan die Gazelle is alleen het frame nog origineel. Verder heb ik álles meerdere keren moeten vervangen (van ketting tot handvaten). Hij staat nu te verstoffen in de schuur, want ik moet nogmaals alle tandwielen en kabels van de versnellingen vervangen, en ik weiger :+

Mijn oude brik Gazelle van inmiddels 16 jaar oud heb ik dan weer weinig problemen mee. En die staat al jaren buiten en fiets ik alleen hele korte stukjes mee. Ziet er niet uit dat ding, maar fietsen doet 'ie altijd 8-)

Heb ik gehad met een motor. Was duidelijk een verkeerde batch lak geweest. Eerst sprong die er van, na een jaar was de lak volledig verkleurd. Ik deed een laatste poging om er garantie op te krijgen, had hem splinternieuw gekocht. Vraagt de dealer: Rijd u er soms mee buiten? Zo ja, dan kunnen wij geen garantie geven.

Jeetje, het is een motor. Wat verwacht je? Dat ik een 800cc motor koop voor rondjes in de garage te rijden ofzo?

Mijn eerste 2 scooters + eerste 2 motors + eerste auto zijn dikke miskopen geweest. Verder nog een paar paarden die ook miskopen zijn geweest. Dus nu laat ik mijn vriend maar de auto’s kopen. De laatste auto die ik kocht was mijn vriend zijn mondeo die rijd als een zonnetje, de laatste die mijn vriend kocht was mijn vectra die ook al een paar keer in de garage is geweest. Ergens zijn de pk’s tegen mij gekeerd en hoeven ze mij niet ofzo :+

x_Jeanine_x

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:41

Mijn 6 eetkamer stoelen :+
Nog geen 3 jaar oud en al 2 keer laten maken, met de laatste keer zijn we ze 7 weken kwijt geweest.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:46

Mlies schreef:
Pikkepor; als ik thuis kom en ik zeg op een bepaalde toon "Wat heb jij gedaan?" dan kruipt mijn jongste ook in elkaar. Terwijl hij nooit sloopt of piest in huis. :D Is de toon die hem onzeker maakt.
Dus weten wat ze fout hebben gedaan is bullshit en achteraf voor straffen is belachelijk.

Ben het met je eens hoor.

Al moet ik zeggen dat ik een hond heb gehad die het echt nog wel wist.
Soms kwam ik thuis na het werk en trof de hond zittend in de hoek van de kamer aan.
Met zn blik van ik ben echt niet schuldig maar heb het wel gedaan. Hahaha.

En ja hoor daar lag een gesloopte slipper.
Maar dan ging ik haar ook nooit straffen ook al wist ze dondersgoed dat ze wat gedaan had.

Wij zeggen altijd alleen straffen bij een heterdaadje

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:50

Kunnen we alsjeblieft stoppen over het opvoeden van honden?

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:55

enzino schreef:
NoTwixLeft schreef:
Grootste miskoop zijn denk ik een paar schoenen. Niet zo zeer spijt, maar mn vriend dacht dat ze wel in de wasmachine konden. Dag €120. :evaw: Of is mn vriend dan de miskoop? :')

Dat ligt eraan hoe duur hij was en of je op andere manier nog wel plezier aan hem beleefd.

Ik denk dat ik eerder de miskoop van mn vriend ben dan andersom. :') Maar dat weegt gelukkig niet op tegen de positieve dingen

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:03

DeMolenhoek schreef:
Vraagt de dealer: Rijd u er soms mee buiten? Zo ja, dan kunnen wij geen garantie geven.

Als ie had gevraagd of je de motor buiten hebt gestald zou ik het nog snappen, want dat is ook niet echt bevoordelijk voor lak onbeschermd in weer en wind. Maar dit is natuurlijk wel een klein beetje raar.... _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:26

Nu dan nog, binnen of buiten mag immo het eerste jaar geen verschil maken :) Er staan ook zat auto’s altijd buiten. Zou erg zijn moest jou rode auto na een jaar al lichtroze zijn :) Het was ook maar 1 kleur (motor had er 2, zwart en groen) die zo verbleekte. Verder stond die buiten maar onder een zeil :) Het was ook de groene lak waar er schilfers afsprongen. De zwarte was echt gewoon puntgaaf :j Dan ga je mij niet zeggen dat het komt van in de zon te rijden. Dan is het slechte lak :) Maar goed, er was altijd iets mee. Dan hier een tandwiel kapor, daar een klep kapot etc. Had het er echt mee gehad :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 14:31

Nieuws van de eeuw - je bent buiten geweest met je motor, daardoor gaat ie schilferen en heb je geen garantie meer. Daar zou ik het ook echt mee gehad hebben!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 14:52

Twee keer een andere hometrainer gekocht maar allebei de keren bleek het op de lichtste stand toch te zwaar voor mij te zijn, terwijl ik in de winkel wel gewoon rond kon trappen??
Maar goed dus , maar wel met verlies weer doorverkocht..
ik heb nu een Fit trainer met ondersteuning.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:05

Mijn duurste miskoop... Een Samsung huppeldepup tablet met abonnement voor 2 jaar.
Zeggen en schrijven 5 keer gebruikt voor 5 minuten.
Gebruik liever mijn laptop en anders mijn telefoon.

Tablet weggegeven aan iemand die hem wel fijn vind.