BarbaLala schreef:truus1970 schreef:100% onze hond. Al zou ik haar voor geen goud meer weg doen, maar wat kost dat beest ons een geld.Zij vervreet alles. Na 2 jaar nog altijd.
al een telefoon en een tablet kapot. Nintendo switch kapot. Barkrukken kapot en het lijstje wordt als maar langer.
Wel aardig ons weg gevonden hoe zij het minst vernielt, maar toch ontsnapt er wel eens wat aan onze aandacht en dan vindt ze dat weer.
Ik denk als je alles optelt, ze in 2 jaar tijd al voor 500 euro vernielt heeft.
Toch is ze lief, en gaat ze echt niet weg. Maar soms....afleren is lastig, want als je thuis komt en kwaad is al geschied, dan kan je dr ook niet meer op dr sodemieter geven.
Ze heeft ons wel fantastisch leren opruimen. Al wat blijft liggen, gaat kapot...
Je maakt een grap neem ik aan?
Zo niet dan zou je jezelf eens achter de oren moeten krabben, een dier doet dat namelijk met een reden, nooit zomaar.
Ik zou willen dat ik een grapje maak. Maar ze is een slopertje eerste klas. Ik had he tover 500, maar t mag denk ik ook wel richting de 1000 gaan als we er goed over nadenken.
Wij laten al 'per ongeluk" een blok hout liggen, een doosje laten staan. Of stapel folders. Dat ze dat pakt mag ook niet. Maar dan is de schade beperkt en tegenwoordig zijn we zo goed in opruimen geworden dat ze de keuken zelf ook al te pakken heeft genomen. Dan liever een blok hout van de kachel of een doosje. eenzaamhied is het niet want ze is samen met onze lab. Tomeloze energie. Dat wel. Proberen we er ook uit te lopen, maar soms heb je geen uren de tijd. en dan blijft het bij een uurtje. Dat vinden we dan ook weer terug in huis.
Maar ze blijft lief...