Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milando schreef:Ik heb even een vraagje. Weet iemand hier een goed product tegen statisch haar? Ik word er inmiddels helemaal gek van!!
Suzanne F. schreef:Milando schreef:Ik heb even een vraagje. Weet iemand hier een goed product tegen statisch haar? Ik word er inmiddels helemaal gek van!!
Met de vorst heb je dat gewoon, mijn haar voelt ook heel slap en dun aan nu. En staat recht omhoog als ik mijn trui uittrek.
Wat helpt is van Gliss kür zo'n haar serum flesje met spray. Ik heb hem in het geel maar de witte werkt ook goed.
Milando schreef:Ik heb even een vraagje. Weet iemand hier een goed product tegen statisch haar? Ik word er inmiddels helemaal gek van!!
Tazzey schreef:Milando schreef:Ik heb even een vraagje. Weet iemand hier een goed product tegen statisch haar? Ik word er inmiddels helemaal gek van!!
Ik gebruik het KIS Argan Oil Power Serum. Na het wassen een paar druppeltjes in het vochtige haar wrijven en het is nooit meer statisch.
xxxmh schreef:01San schreef:Naar aanleiding van jouw bericht heb ik ze gekocht![]()
Ik gebruik ook altijd andrelon,
Ben benieuwd of ik verschil merk!
[ [url=m/8y13n9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Top shampoo! Ik gebruikte eerst altijd andrelon en nu sinds een paar maanden deze. Kleine tip: bij de action zijn dezelfde flessen voor 1.89 met het oude etiket! Scheelt weer geld
Druif_01 schreef:_Yasmine_ schreef:fresh discs voor in de toilet van wc eend, nooit meer zo een geur ding met je handen eruit moeten vissen
Eens! Die vind ik ook echt heel fijn, alleen met het poetsen van de wc schrob ik zo'n ding er nog wel eens af...
_Yasmine_ schreef:vision zonnebrandcreme, trekt snel in, geen vettig laagje en zeker niet zo een typische geur. Nog een pluspunt? Ik verbrand niet!![]()
Ik vind verder aussie heel erg fijn werken inderdaad voor in mijn haar
fresh discs voor in de toilet van wc eend, nooit meer zo een geur ding met je handen eruit moeten vissen![]()
Kruidvat duo olie lotion make up reiniger, heerlijk! even na met een washandje en alles schoon en niet uitgedroogd.
Helemaal enthousiast ook over de dagcreme van de kruidvat!
borstnoot schreef:Ik ben eigenlijk altijd opzoek naar producten die nog beter zijn dan de producten die ik al had. Onderstaand lijstje zijn producten die ik echt al lang gebruik en meerdere malen gekocht heb omdat ik er zo tevreden mee ben. Overigens zijn het producten die niet snel van m'n lijstje zullen verdwijnen.![]()
- Vaseline spray & go. Ideaal voor in de zomer (in de winter hoeven m'n benen er niet per se glimmend bij lopen), je krijgt er een mooie glimmende gevoedde huid van, maar trekt inderdaad heel snel in. Ruikt ook nog eens super lekker.
- RCMA no color poeder. De goedkoopste (aangezien je een potje ter grootte van een avocado krijgt) en beste translucent poeder die ik ooit gehad heb. Make up blijft echt prachtig zitten totdat ik het er weer vanaf haal. Heeft ook geen flash back en werkt voor iedere huidskleur. De poeder past zich als het ware aan jouw huid aan. Ook heeft ie een hele fijne textuur dus je hebt niet dat bekende zware gevoel na het gebruik van dit poeder.
- Burt's bees lip balm voor droge lippen
- Catrice don't leave me waterproof liquid liner. Hele fijne applicator, blijft echt zitten totdat je het eraf haalt, en een mooie intense zwarte kleur. Is lang de favoriet van Nikkietutorials geweest, maar de mijne is het nog steeds! Ik gebruik hem al sinds mijn 13e, 7 jaar lang al dus. Soms probeer ik een andere, maar toch altijd een beetje teleur gesteld aangezien ik deze kwaliteit gewend ben.
- De echte beautyblender. Ik heb er al echt heel veel geprobeerd omdat ik niet toe wilde geven aan de dure prijs. Uiteindelijk na veel probeersels toch gekocht en nog nooit zo'n fijn sponsje gebruikt. Uiteraard wel nat maken voor gebruik.
- De ultieme zilvershampoo: fudge clean blonde shampoo. Is de enige zilvershampoo die m'n haar niet droog maakt, en echt super goed werkt. Ik moet het altijd snel van m'n handen af wassen omdat m'n nagels anders paars zijn. Zo gepigmenteerd is ie dus.
- Maybelline age rewind concealer. Mooi pigment, maakt absoluut niet droog, heel mooi uit te blenden en blijft goed zitten. Echt een topper en ik wil niet meer anders. Heb lang die van catrice gebuikt maar ik prefereer deze echt.
- Toen ik nog lang haar had: keratine spray als anti klit. En loreal elvital extraordinary oil voor in m'n droge punten. Nu ik korter haar heb gebruik ik de producten niet meer omdat mijn punten niet droog meer zijn.
Dat zijn ze wel zo'n beetje!
Storm schreef:https://www.lindanieuws.nl/beautygeheim ... emol_video
Dames, knal hier je beste beautygeheim neer. Heb ik net ook gedaan en ik heb een goodiebag twv 350,- gewonnen van de Bijenkorf. Het is van de LINDA. Je ziet meteen of je wint.
Liesje1611 schreef:Deze anti klit spray voor je haar!!
Ik heb super dik, lang en pluizig haar tot op mn taille wat snel in de knoop raakt, maar met dit spul krijg je de ergste klitten eruit
Ruikt ook nog eens heerlijk, echt zn gewicht in goud waard!
[ [url=m/MVsrHS.jpg]Afbeelding[/url] ]