Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 19:56

Mwah zo hebben veel vrouwen ook hun zwakkere kanten hoor.. :P
Ik ben echt een sukkel als het gaat om autorijden en navigatie bijvoorbeeld. :') Bij autorij-faal filmpjes wordt er bij de mannen ook altijd vanuit gegaan dat het om een vrouw gaat, vaak klopt dat ook trouwens. :P

Zo zijn er vast wel meer grappige dingen die naar voren komen bij een omgekeerd topic, eigenlijk ben ik wel benieuwd nu. :P

Century

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 19:59

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 20:13

Ik had hem al gevonden. 8-)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 20:21

musiqolog schreef:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als iemand op Tweakers een topic zou openen met "Het banaalste dat je ooit aan een vrouw moet uitleggen". Ik denk dat iedereen dat vet seksistisch zou vinden en dat het topic binnen de vijf minuten gesloten zou zijn. Iets met een dubbele standaard...

Heb jij de openingspost wel goed gelezen? Dit is een stelling uit een artikel in een nationale krant. Bovendien is er al snel een tegenhanger van dit topic geopend. Ga voor een ander hol keffen zeg. {:)-:(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:32

foxy80 schreef:
musiqolog schreef:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als iemand op Tweakers een topic zou openen met "Het banaalste dat je ooit aan een vrouw moet uitleggen". Ik denk dat iedereen dat vet seksistisch zou vinden en dat het topic binnen de vijf minuten gesloten zou zijn. Iets met een dubbele standaard...

Heb jij de openingspost wel goed gelezen? Dit is een stelling uit een artikel in een nationale krant. Bovendien is er al snel een tegenhanger van dit topic geopend. Ga voor een ander hol keffen zeg. {:)-:(

Hij is vandaag lekker bezig haha ook in een ander topic al :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:38

Mannen.. :roll:

:')

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:51

Ik heb ooit een vriendje gehad die er heilig van overtuigd was dat een gevlekte pony een palomino was.
Dus ik: nee, dat is een pinto.Palomino is lichtbruin/geel met witte manen en staart.
Nee, echt niet! Want bij C&A stond zo'n hobbelpaard (zwart met gekleurde vlekken) en daar stond toch echt palomino bij, dus gevlekte paarden waren palomino's. :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:52

Isabonny schreef:
Ik heb ooit een vriendje gehad die er heilig van overtuigd was dat een gevlekte pony een palomino was.
Dus ik: nee, dat is een pinto.Palomino is lichtbruin/geel met witte manen en staart.
Nee, echt niet! Want bij C&A stond zo'n hobbelpaard (zwart met gekleurde vlekken) en daar stond toch echt palomino bij, dus gevlekte paarden waren palomino's. :')

Een bonte is lang niet altijd een pinto
:+

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:54

Gentlegiant schreef:
Isabonny schreef:

Een bonte is lang niet altijd een pinto
:+

Nee, maar ik wilde het niet te ingewikkeld maken en mijn vriendin had 2 pinto's, dus dat was het gemakkelijkste uitleggen :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:55

Dat je terug moet schakelen als je berg op wil... van de 3 naar 2 ipv naar de 4...... (helling van tegen de 10% met bochten).

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:17

Een man van 25 uitleggen dat een vrouw ook zwanger kan worden tijdens de daad als ze bovenop zit. Hij was serieus van overtuigt dat dat niet kon.

Dat je op je dashboard van de auto aan het pijltje of slangetje bij het tankje kan zien aan welke kant je brandstofklep zit.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:20

Mijn vader met z'n nieuwe telefoon een paar jaar terug.

M'n zwager: 'heb je daar nu ook 3G op?'
Pa: 'nee, ik heb Tele2 geloof ik'

Of toen hij eens mijn ventilator leende:
'Ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg m echt niet aan'

Ik: 'zo'n ingewikkeld ding is het niet, gewoon de stekker in t stopcontact en dan op het knopje drukken'

'Ah, de stekker...'

M'n vader is ook zo'n type met teveel intelligentie en te weinig praktisch oplossingsvermogen :')

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:27

Daantj__ schreef:
Een man van 25 uitleggen dat een vrouw ook zwanger kan worden tijdens de daad als ze bovenop zit. Hij was serieus van overtuigt dat dat niet kon.

Zulke mensen zouden juist geen kinderen moeten krijgen dan eigenlijk! :+

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:27

xnaomivdh schreef:
Ik zei laatst tegen mijn vriend, ergens op een avond, dat ik me niet lekker voelde omdat ik ongesteld was geworden die middag. Zei hij heel serieus: ik dacht dat je menstruatie alleen in de ochtend begint, dat je ongesteld bent als je wakker wordt.

_O- Vond het wel grappig, alsof je hormonen een letterlijke klok hebben en je menstruatie niet op elk willekeurig moment van de dag kan beginnen :Dk

Tot een jaar geleden had.ik wel die mazzel
Als.ik ongesteld moest worden,was het altijd smorgens.Zelfs niet snachts als ik laat.naar huis ging
Pas smorgens en pas nadat ik geslapen had eerder niet.
Jammer genoeg is dat veranderd

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:31

sanso schreef:
Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.

Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord :+

Ik bereid het juist het liefst zonder boter..

En frituren doen wij ook nog in een pan op het vuur :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:38

LibertyLucky schreef:
xnaomivdh schreef:
Ik zei laatst tegen mijn vriend, ergens op een avond, dat ik me niet lekker voelde omdat ik ongesteld was geworden die middag. Zei hij heel serieus: ik dacht dat je menstruatie alleen in de ochtend begint, dat je ongesteld bent als je wakker wordt.

_O- Vond het wel grappig, alsof je hormonen een letterlijke klok hebben en je menstruatie niet op elk willekeurig moment van de dag kan beginnen :Dk

Tot een jaar geleden had.ik wel die mazzel
Als.ik ongesteld moest worden,was het altijd smorgens.Zelfs niet snachts als ik laat.naar huis ging
Pas smorgens en pas nadat ik geslapen had eerder niet.
Jammer genoeg is dat veranderd

Ja heb ik ook! Ik ben het altijd als ik 's morgens voor het eerst ga plassen. Nooit midden op de dag oid.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 01:01

Daantj__ schreef:
Dat je op je dashboard van de auto aan het pijltje of slangetje bij het tankje kan zien aan welke kant je brandstofklep zit.

:wow:

Echt waar? Wat handig! Ik ga het morgen gelijk checken :Y) want dat wist ik écht niet (mijn vriend ook niet. En mijn moeder. En vader. Niemand die ik ken wist dat. Dit is geweldig! Wat handig.)

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 03:50

Nachtlampje schreef:
Daantj__ schreef:

:wow:

Echt waar? Wat handig! Ik ga het morgen gelijk checken :Y) want dat wist ik écht niet (mijn vriend ook niet. En mijn moeder. En vader. Niemand die ik ken wist dat. Dit is geweldig! Wat handig.)

Precies dit _O- En mijn man weet toch aardig wat van auto's

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:26

Daantj__ schreef:

Bij sommige auto's staat een pijltje en dát geeft inderdaad aan waar het klepje zit.
Staat er geen pijltje bij, dan zegt het slangetje níet waar het klepje zit. Die laatste is een bekende hoax die al ettelijke keren onderuit gehaald is.

PS: als er een pijltje staat, zit het slangetje per definitie aan de andere kant van het symbooltje - die klopt dan dus al niet ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:49

Die van mij heeft dat niet -O-
Ik had er al eerder van gehoord en meteen gecheckt natuurlijk, maar helaas..

ChiVet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:03

Na de nieuwe huisgenoot op de schoonmaakdag eerst te hadden uitgelegd dat we gewoon allesreiniger hadden en dat er dus geen afwasmiddel in de emmer hoefde om een sopje te maken, pakt de jongen de allesreiniger en staat een poosje minuten aan de dop te trekken. Na even heel verbaasd te kijken en verward oogcontact te maken met een andere huisgenoot, de jongen maar ingelicht dat het een draaidop was. Had hij zelf nog niet bedacht.

Mooier werd het nog toen hij de WC voor het eerst ging schoonmaken. Inmiddels door dat hij wereldvreemd was, dus hem meerdere keren duidelijk verteld dat je als laatste dweilt. Loop ik langs om te kijken hoe het gaat, toch als eerste gedweild.
Na een paar minuten loop ik opnieuw langs en staat de jongen met beide handen en een doekje in de wc! Want de binnenkant moest ook schoon :wow:

Mind you, dit was allemaal op 1 dag :')

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:18

Mijn lieverd is van een oudere generatie en ik krijg hem niet aan zijn verstand dat op facebook op zijn mobiel hezelfde staat dan op zijn tablet. Dus hij checkt nog altijd beide.....

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:21

Mijn FB-mobiel geeft regelmatig een hele andere tijdlijn te zien dan m'n computerversie. Zo raar vind ik het niet. Soms zie ik iets op m'n telefoon waarvan ik denk: straks even in groot formaat op de PC bekijken, maar mooi dat ik het dan echt niet op m'n tijdlijn terug kan vinden. FB is niet te volgen wat dat betreft.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:22

Jolien87 schreef:
Volgens mij is er iemand op zijn piemeltje getrapt. :=

Auwtsjj! :+ :') _O-

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:35

Ibbel schreef:
Mijn FB-mobiel geeft regelmatig een hele andere tijdlijn te zien dan m'n computerversie. Zo raar vind ik het niet. Soms zie ik iets op m'n telefoon waarvan ik denk: straks even in groot formaat op de PC bekijken, maar mooi dat ik het dan echt niet op m'n tijdlijn terug kan vinden. FB is niet te volgen wat dat betreft.

Op je pc staat hij waarschijnlijk op nieuwste eerst ingesteld, en op je telefoon op populairste eerst. Dat kan je niet permanent wijzigen op je telefoon, maar je kan wel iedere keer bij instellingen voor nieuwste eerst kiezen. Staat ergens onderaan.