Mijn vriend heeft een geheim voor 1e kerstdag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:45

TS, ik ga mee met de laatste reactie en hoop op een moment om nooit meer te vergeten!! Ik zat zelf ooit in een gelijkaardige situatie en snap heel goed dat je het ergens wou delen. Zit er niet te hard mee in en geniet van het moment als het daar is! **\O/**

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:48

Zo! Is dit topic even snel ontspoord! Heel jammer dit. Ik kan me voorstellen dat de vriend van TS teleurgesteld is dat ze achter de geheime app groep is gekomen, maar daar kon TS niets aan doen. Ikzelf zou mijn mond daar ook over gehouden hebben, maar dat doet iedereen weer anders, maar om de TS nu zo enorm af te zeiken en zelfs te suggereren dat vriend de relatie maar zou moeten verbreken :n

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:49

Wauw, ik dacht 3 bladzijden er bij en dus de ontknoping! Nee hoor, een stelletjes bokker die zitten te zeiken over het redden van een relatie :') Zijn er reacties verwijderd ofzo? Waar ging het mis en wat heb ik gemist?

Kom op, grow up. De engie die blaam treft zal haar (schoon) moeder zijn? Zij heef tenslotte gezegd dat TS maar even iets op moest zoeken op de whatsapp.

Grootst mogelijke sarcasme natuurlijk. Beren zien die er niet eens zijn. Wat is bokt toch weer een geweldig forum -O- Daar waar we allemaal steun betuigen aan het vreselijke overlijden van een moedige bokker staan er hier een paar hun gal te spuwen en hebben we er een paar relatietherapeuten bij.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:49

Topic gaat trouwens nog een leuke wending krijgen O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:)

KM_Ris

Re: Mijn vriend heeft een geheim voor 1e kerstdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:50

jippieeee

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:53

@Mer1980

Hebben ze een boot (trouwschip, naar je onderschrift) bij je gehuurd *\o/* *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door zigranta op 26-12-17 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 11:53

Sorry dat ik de niet reageer of ik ooit nog ga updaten geen idee maar ben ff klaar met sommige bokkers! Heb hier van vannacht huilend op de bank gelegen. Alsof ik het nou zo geweldig leuk vind dat ik die groepsapp heb gelezen.. had het liever als totale verassing gehad..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:53

Mer1980 schreef:
Topic gaat trouwens nog een leuke wending krijgen O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:)

Weet jij iets wat wij nog niet weten?
Spoiler:
Whahahaha check onderschrift

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 11:54

Mer1980 schreef:

Knap dat jij dat weet?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:55

Awhhhh ts je niet zo laten opfokken door de mensen hoor :+:
Komt helemaal goed <3

BiBiQ

Mer1980 schreef:

Wat weet jij wat wij niet weten haha.

Ts, niet reageren op die ontzettend rare negatieve reacties. Heel bizar.
Ik snap dat je "baalt" dat je iets weet dat er een verassing is. Logisch dat je dan nieuwsgierig wordt. Maar je loopt verder helemaal niet te zoeken of pushen bij je vriend. Je spreekt alleen hier je nieuwsgierigheid uit. Ik zou net zo nieuwsgierig zijn en erover appen met vriendinnen.

Ben benieuwd of er vandaag wel iets gebeurd. Geniet in ieder geval wel nog van je kerst! {:)

KM_Ris

zanakuzies schreef:
Sorry dat ik de niet reageer of ik ooit nog ga updaten geen idee maar ben ff klaar met sommige bokkers! Heb hier van vannacht huilend op de bank gelegen. Alsof ik het nou zo geweldig leuk vind dat ik die groepsapp heb gelezen.. had het liever als totale verassing gehad..

helemaal begrijpelijk. trek het je niet aan :(:)
en als jij hier niets meer wilt plaatsen dan is dat logisch.
ik hoop dat je wel een leuke dag hebt.

zigranta

Hoop voor je, dat het toch nog een gezellige dag wordt voor je ondanks alle zure berichten die hier geplaatst zijn zanazukies.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:57

Agh ts :(:) laat je niet gek maken door een paar ontspoorde bokkers.

Je hebt een lieve vent die blijkbaar iets leuks voor je wil doen. Geniet daarvan en laat je verrassen :)

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:02

Laat je niet leiden door negatieve reacties dat is verspilde energie. Zo zonde dat je er om hebt moeten huilen. Soms moet je dingen die hier gezegd worden niet willen begrijpen. Focus je op de mensen die het nog steeds volgen en het net als jij ook spannend vinden. Het is zo makkelijk vanachter een schermpje iets op te schrijven soms zonder door te hebben wat voor impact het op een ander heeft. Ik hoop dat je verrassing leuk is en dat je er ondanks het "gedoe" hier er van kan genieten.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:02

:(:)

Ik zal wel een leesbril nodig hebben, maar ik lees geen ts die gefrustreerd rond dr vriend rond dartelt opzoek naar aanwijzingen.
Ik lees een ts die zoals zovele update w.b een verrassing wanneer deze een topic hebben geopend.

Zalig kerstfeest allemaal {:)
Hopelijk is deze niet zo verrot als sommige reacties
Laatst bijgewerkt door moyra op 26-12-17 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 12:02

Ik heb een wereld vent! En ik denk dat onze relatie sterker is als die van menig ander. We zijn vandaag 3 jaar samen en hebben ontiegelijk veel mee gemaakt en staan momenteel weer voor een pijnlijk en moeilijk moment maar ik zal hem steunen met heel mn hart. We staan altijd klaar voor elkaar.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:05

zanakuzies schreef:
Ik heb een wereld vent! En ik denk dat onze relatie sterker is als die van menig ander. We zijn vandaag 3 jaar samen en hebben ontiegelijk veel mee gemaakt en staan momenteel weer voor een pijnlijk en moeilijk moment maar ik zal hem steunen met heel mn hart. We staan altijd klaar voor elkaar.

Je hebt zeker een wereldvent, dus reageer aub niet op de negatievelingen hier op bokt! Het is kerst, tijd voor vrede en veel liefde <3

Voor de rest: ons schip heeft er niets mee te maken ;)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:08

Gadver Annet dottie wat kun jij toch (regelmatig!) lomp en onrespectvol uit de hoek komen.
Bah bah.

TS laat je niet gek maken. Je hebt een top vent!
Het is moeilijk maar laat ze hier maar banketstaaf hoor.
Dikke knuffel voor jou.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:10

Je hoeft je niet te verdedigen TS. Geniet vandaag samen met je gezin van kerst en laat bokt lekker voor wat het is. Gedane zaken nemen geen keer, laat het voor wat het is. Evengoed hoop ik nog op een verrassende ontknoping!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:11

Annet_dottie: die houding is waarschijnlijk waarom je dus vrijgezel bent. :') Altijd grappig dat die ''ik was al lang weggeweest'' uitspraken komen van vrijgezellen.

Anyhow, kop op TS. ;)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:11

zanakuzies schreef:

Probeer het je allemaal niet te veel aan te trekken :(:) , denk maar zo "het is maar Bokt", ga lekker genieten met je familie <|- en wacht rustig af of er nog een verrassing komt of niet.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:12

TS je moest een kijken naar de andere berichten van de bokkers die zulke gemene opmerkingen plaatsen, dan kan je vaak nog eens een beetje lachen om met wat voor een gek je te maken heb haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:15

Nagini schreef:
Annet_dottie: die houding is waarschijnlijk waarom je dus vrijgezel bent. :') Altijd grappig dat die ''ik was al lang weggeweest'' uitspraken komen van vrijgezellen.

Anyhow, kop op TS. ;)

Zo... Jij probeert na de rest van de meute nog even de overtreffende trap van valsheid?
De opmerking zelf was lang niet zo erg als hoe een heel stel er nu op duikt en maar door en door blijft gaan. :+

TS ik hoop dat je een leuke dag, met een heel leuke verrassing te wachten staat! Veel plezier!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:19

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:58, in het totaal 1 keer bewerkt