Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:prulletje schreef:Leuk, Bambi! Wat gaan jullie doen?
Oudvel met neptieten, zei hij dat echt??!! Wat een misselijkmakende woordkeus. Waren jullie exclusief? Zo niet, dan kan ik me nog wel voorstellen dat hij dacht: niet geschoten is altijd mis. Maar klinkt als een gevalletje liever kwijt dan rijk.
Nee ik zei oud vel met neptieten...hij stuurde een naaktfoto van dat mens door![]()
ik wist wie ze was. ( had haar al eens ontmoet)
Nou ik ging ervan uit dat ik de enige was...hij viel mij dag en nacht lastig en zag hem vaak...behalve de laatste 2 weken, toen moest hij iedere dag optreden,
maar wel paar x per dag contact via messenger/videochat.
listiglistje schreef:Nou ff updatehou je vast...
Woensdag was datenight...maar die middag voor die avond zei hij doodleuk, dat hij de avond ervoor iemand mee naar huis genomen had.
En hij vroeg ook nog doodleuk of ik een trio wilde die avond met een oudvel met neptieten...
3 maanden niets door gehad, maar tot de conclusie gekomen : onbetrouwbare kinky wilde badboyvakje: geen relatiemateriaal
Ik ben die avond wel gegaan, puur om alles af te sluiten voor mezelf en hem te vertellen dat dit voor mij niet werkt!
Volgende dag via Messenger zegt ie; nothings changed, dus wie weet.... hoezo lef!
Nou voor mij is het houdoe en bedankt...heb die avond wat mensen via FB vrienden toegevoegd die ik vroeger kende van het stappen.
Een was sinds 3 maanden weer vrijgezel en was meteen: ik wil daten met jou!!! Leuke vent!
Dus direct nieuwe date geregeld![]()
![]()
Hij belt en appt de hele dag...echt lief en interesse, zelfs zijn vrienden hebben mij al goedgekeurd hahaha.
Eerst deze week wonden likken en dan volgende week maar eens een drankje doen!