Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Waarom Mri?
Mijn zusje is ook vaak ziek.
Toen zij nog op school zat kwamen de vriendinnen de eerste paar keer nog langs maar daarna zie je niemand meer.
Dus ook op die leeftijd kan je eenzaam zijn.
Je kan nou eenmaal niet meedoen met de rest.
xSCWx schreef:Leuk dat dit topic weer omhoog gehaald isHet was vorig jaar inderdaad oma post, dit jaar is het algemener. De mail:
"Kerst is al bijna om de hoek,
daarom heb ik een klein verzoek.
Ik vind kerst de mooiste tijd van het jaar,
toch valt het sommige mensen best zwaar.
Een heleboel mensen zijn tijdens deze periode alleen,
een extra kerstkaartje op de mat, dat wil toch iedereen?
Als mijn klant kan jij gratis een kerstkaartje sturen naar iemand die het enorm zal waarderen,
een persoonlijke boodschap erbij zal zeker een mooi kaartje creëren.
Wat zal dat een fijne verrassing zijn,
als er een mooi kerstkaartje op de deurmat verschijnt.
Een kerstkaartje schrijven kan nu op http://www.ben.nl/kerst! Je kan een kerstkaartje schrijven tot 14 december."
Zilfstar schreef:Valerie93 schreef:Klopt het dat er ook jongere mensen tussen zitten? Mijn kaartje ging naar iemand die tussen de 20-30 is.
Jazeker... daar zitten ook veel eenzame mensen tussen of die een ondersteuning kunnen gebruiken.
Shenavallie schreef:Het initiatief vind ik mooi, maar waarom alleen met kerst? Die mensen zijn toch het hele jaar alleen en/of eenzaam? Waarom wordt dit alleen maar rond kerst gepromoot, net als al die zielige filmpjes uit arme landen? Lees nu niet dat ik er niet aan mee wil doen, maar dit vraag ik mij gewoon hardop af.