Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jaffel schreef:Hier helaas ook erg balen nadat ik zo blij was dat ik supergave Guess sneakers bij de bijenkorf had besteld, vandaag binnen gekregen en een compleet verkeerde maat in de doos (37 ipv 41).
Maat 41 uiteraard nu uitverkocht en ik kan ze helaas echt nergens anders vinden, ze schijnen alleen nog in een paar filialen te zijn maar die zijn erg ver weg helaas.
xxxmh schreef:Ik moet mijn bestelling terug sturen ivm 2 verschillende maten dan krijg ik me geld terug en dan moet ik ze opnieuw bestellen maar dan zonder de korting. Lekker logisch.. dus ga hier niet mee akkoord.
Gewoon een paar in de goede maat op laten sturen en deze retour. Voor dezelfde prijs. Is geen discussie over mogelijk lijkt me? Frummels schreef:xxxmh schreef:Ik moet mijn bestelling terug sturen ivm 2 verschillende maten dan krijg ik me geld terug en dan moet ik ze opnieuw bestellen maar dan zonder de korting. Lekker logisch.. dus ga hier niet mee akkoord.
Daar zou ik zeker niet mee akkoord gaan. Jij bent toch niet zo dom geweest om 2 verschillende schoenen in een doos te stoppen?Gewoon een paar in de goede maat op laten sturen en deze retour. Voor dezelfde prijs. Is geen discussie over mogelijk lijkt me?

Frummels schreef:xxxmh schreef:Ik moet mijn bestelling terug sturen ivm 2 verschillende maten dan krijg ik me geld terug en dan moet ik ze opnieuw bestellen maar dan zonder de korting. Lekker logisch.. dus ga hier niet mee akkoord.
Daar zou ik zeker niet mee akkoord gaan. Jij bent toch niet zo dom geweest om 2 verschillende schoenen in een doos te stoppen?Gewoon een paar in de goede maat op laten sturen en deze retour. Voor dezelfde prijs. Is geen discussie over mogelijk lijkt me?