Jonge alleenstaande & platteland ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roquen

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:26

Ik heb je verhaal gevold vanaf de zijlijn, maar nu dit de laatste update blijkt te zijn, wil ik toch even reageren. Je bent echt super stoer dat je deze stap hebt gezet, en je ziet maar dat je beloont wordt voor je keuzes! Heel veel geluk!

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:43

Wat een mooie up date en een droom die in alles eigenlijk uitkomt ... :j
Genieten van elkaar en voor in de toekomst jullie kinderwens ...
Veel geluk gewenst :))

Groet Karin.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:45

Wat een heerlijke update!
Heel veel geluk samen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 01:03

Wat een mooie update en afsluiter.

Zo zie je maar hoe het je allemaal goed heeft gedaan.

Veel geluk samen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:27

Wat een leuke update zeg <3 gefeliciteerd, je mag best af en toe eens blijven updaten. Kun je een mod niet vragen om je titel wat aan te passen?

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:52

Wat een leuke update! Heel veel geluk samen gewenst <3

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 21:16

Heel veel succes. Ik denk dat jouw verhaal een heel mooie aanzet kan geven voor anderen om te gaan voor je dromen en te blijven geloven. Er komt vanalles op je pad, dat gaat gepaard met de nodige schommelingen op alle vlakken, en je bent er voor blijven gaan en er in blijven staan. Heel veel geluk in het verdere leven!

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-19 09:45

@Neile, ik hoop dat het sommigen zal aanzetten om dergelijke stap te zetten :D Ik begrijp (zeker met kinderen of zieke familieleden) dat zulke keuzes moeilijk zijn en daardoor opzij gezet worden door angst. Voor mezelf werkt heel goed 'wat als ik volgende week, zwaar ziek wordt, heb ik dan mijn bucketlist in real life gehad?'. En natuurlijk maak je soms beslissingen waar je gewoon zwaar tegen een muur knalt, jezelf zielig opraapt en terug naar start gaat, maar je hebt het geprobeerd :)

Vriend verhuist dit weekend, zondag. Gisteren last-minute een bericht gehad van mijn lesgeefster, of ik dit weekend bij haar wou komen trainen, ze had een annulatie waardoor ze onverwachts vrij is. Wetende dat we al 3 jaar samen trainen en ik haar door de afstand (130km, trailer 2u rijden) maar om de 2 à 3 maand zie. Dus heel lief naar mijn vriend gebeld, of hij het erg zou vinden dat ik een weekend op training ging ipv hem te helpen verhuizen :+ Ik zou het helemaal begrepen hebben, indien hij dat niet leuk zou gevonden hebben, hij verhuist tenslotte naar mij en ik ben er niet eens. Oeps! Gelukkig weet hij hoeveel energie en voldoening ik hier uithaal en zei hij 'we zien elkaar erna elke dag, zeg maar snel aan je lesgeefster dat je komt trainen.' Wat een schatje!

En dan nog een leuke update!
Vorige zondag (10feb) onze allereerste wedtsrijd. Een onderlinge wedstrijd, nivieau 0: ini 5 (in NL gelijk aan B, denk ik). Na 3.5jaar trainen waarbei we beide van 0 zijn gestart. Ik heb nooit eerder willen starten, ik voelde 'ons' niet klaar. Ik wou er een positieve, aangename, harmonieuze ervaring van maken. En dat werd het ook, 180.5punteen (op 270) en dus 66.85% waarmee we ook meteen eerste eindigden. Eerste wedstrijd, eerste plaats!! *\o/*
Vriend was groom en was 10x gelukkiger dan mij met onze eerste plaats. Hij was zo fier :D Ikzelf heb de dressuurring met 3 traantjes verlaten, ook deze droom is werkelijkheid geworden. <3

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:14

Gefelciteerd met je mooie resultaat van jullie eerste wedstrijd....
En wat lief dat je toch naar training kunt ondanks de verhuizing, en wat jij zegt er zullen nog genoeg dagen samen zijn...heel veel geluk samen....