Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:verootjoo schreef:We frituren niet zo vaakgaan tegenwoordig maar naar de snackbar. Eerder kochten we zo'n 4x per jaar een nieuwe.
Misschien is een airfryer iets voor je?Schijnt heel veel te schelen qua schoonmaken.
Magrathea schreef:Jeetje wat stofzuigen jullie vaakAls ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
Magrathea schreef:Jeetje wat stofzuigen jullie vaakAls ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
soesita schreef:Het rottigste klusje blijft voor mij dan ook de badkamer/douche. Als iemand daar nog handige truukjes voor heeft hoor ik ze graag!
Cayenne schreef:Mwah, electrische tandenborstel schoonmaken, wc schoonmaken, haren uit het putje, douchestangen en shampoorekjes met antikalk behandelen, laadjes etc van wasmeubel schoonmaken/uitruimen en weer inruimen, kachelmeubel ontstoffen, prullenbakje legen.
Dit komt er bij ons ook nog eens allemaal bij (en dan heb ik het nog niet over het ligbad schoonmaken, tegeltjes etc doen en stofzuigen/dweilen.
Ik heb echt wel dik 2 uur nodig hoor.