Als ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
hier zie ik pas haren na ruim een week
Niet het hele huis hoor, maar in de keuken en dat is geen overbodige luxe met kleine kids in huis. Ik dweil 2 p/w de hele beneden verdieping. Maar na het eten als het vies is doe ik wel even met een doekje de echt vieze plekken.
Cayenne schreef:verootjoo schreef:We frituren niet zo vaakgaan tegenwoordig maar naar de snackbar. Eerder kochten we zo'n 4x per jaar een nieuwe.
Misschien is een airfryer iets voor je?Schijnt heel veel te schelen qua schoonmaken.
Vind het nog lekkerder ook. Alleen is dat wel onhandig als je met veel personen bent, dan moet je vrij lang wachten. Magrathea schreef:Jeetje wat stofzuigen jullie vaakAls ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
Ik gooi altijd alles in de droger, vergeet altijd om m'n opgehangen was weer op te ruimen
aanrecht staat chronisch vol ermee Magrathea schreef:Jeetje wat stofzuigen jullie vaakAls ik een werkster had voor eens in de week ging ik daarna echt niet extra stofzuigen hoor. Ja als er glas is gevallen ofzo natuurlijk wel, maar verder nergens voor nodig lijkt me
door de ruimtes en ga er dan zelf snel met de dweil achteraan.
Veel sneller klaar dan vroeger, toen ik er eerst zelf met de stofzuiger doorheen moest.
), was opvouwen vind ik niet erg met een muziekje erbij en mijn man vind het niet erg om de rest van de was te doen. (Alleen het in de kleerkast ruimen, daar hebben we allemaal een schurfthekel aan).soesita schreef:Het rottigste klusje blijft voor mij dan ook de badkamer/douche. Als iemand daar nog handige truukjes voor heeft hoor ik ze graag!
Cayenne schreef:Mwah, electrische tandenborstel schoonmaken, wc schoonmaken, haren uit het putje, douchestangen en shampoorekjes met antikalk behandelen, laadjes etc van wasmeubel schoonmaken/uitruimen en weer inruimen, kachelmeubel ontstoffen, prullenbakje legen.
Dit komt er bij ons ook nog eens allemaal bij (en dan heb ik het nog niet over het ligbad schoonmaken, tegeltjes etc doen en stofzuigen/dweilen.
Ik heb echt wel dik 2 uur nodig hoor.