Qua tijd valt het mee. Tis ook maar net hoeveel tijd je erin stopt. De een doet heel uitgebreid versieren en de ander houd het wat simpeler...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venix schreef:Hoi!
Misschien ga ik nu een hele rare vraag stellen, maar ik wil het toch even doen.
Ik ken deze supertoffe actie niet van eerdere jaren en het lijkt me echt superleuk om mee te doen.
Nu ben ik vierdejaars student en vandaag begonnen met afstuderen, scriptie, enz. Is het zo dat je met deze actie heel veel tijd kwijt bent met hints in het topic en dergelijke? Ik wil niet dat uiteindelijk blijkt dat het me allemaal toch teveel tijd kost tussen het afstuderen door en hierdoor de ontvanger wordt teleurgesteld.., snappen jullie?
Marjoow schreef:Ik ga ook altijd over het budget heen ja![]()
Qua tijd valt het mee. Tis ook maar net hoeveel tijd je erin stopt. De een doet heel uitgebreid versieren en de ander houd het wat simpeler...
borstnoot schreef:Ik doe meeee!(als er nog plek is
)
Zonet de oude topics door gebladerd want ik begreep het niet 100%, nu snap ik het voor 90% en ik ga er vanuit dat ik, net zoals vroeger bij gym, het wel begrijp als ik er mee bezig ben.
Ik heb er zin in!
borstnoot schreef:Marjoow schreef:Ik ga ook altijd over het budget heen ja![]()
Jaaaa dat budget is altijd pittig moeilijk.
M'n ouders zeggen altijd dat ik mensen in verlegenheid breng met cadeaus, maar ik vind het zooo leuk om te geven. Mijn lootje heeft dus geluk (als ik ook goed uit kan kiezen)
Maar ik zal me even melden in het kippenhok.
Joaltijd schreef:borstnoot schreef:Ik doe meeee!(als er nog plek is
)
Zonet de oude topics door gebladerd want ik begreep het niet 100%, nu snap ik het voor 90% en ik ga er vanuit dat ik, net zoals vroeger bij gym, het wel begrijp als ik er mee bezig ben.
Ik heb er zin in!
Tis simpel
Je krijgt een lootje met de naam en adres van een bokker. Dan ga je op bokt kijken wat de bokker allemaal heeft gezegd en wat interesses zijn. (Als de bokker in het waxmelttopic zit... Vind ie waxmelts leuk) etc. Dan probeer je dus een (kerst)pakket passend bij de bokker te maken.
Daarnaast stuur je nog een hint mee in de doos waarmee de bokker jouw naam kan raden. Denk aan een puzzel, of verstopte letters etc.
Volgensmij is dat m
[naam] schreef:De lijst, doorgestreept is het adres van binnen.
1 : [naam]2 : M_D_H3 : Joaltijd4 : YnskeK5 : KM_Ris6 : Maaike_Melis7 : Angelaa28 : BlackClaw9 : Banjer10 : Nuvel11 : _KiMbErLeY_12 : MarlonNaldo13 : Britt14 : Ashleytjuhh15 : Thats_me16 : Bellatrix17 : Lolacabana18 : Geerte19 : Rijsa20 : Santigo_21 : Letsdunit22 : Stamper23 : Selina24 : Melisssx25 : eclair9826 : Donna8927 : aMomentLT28 : Alaskan29 : Momo230 : Yinthee31 : DeEenhoorn32 : Moirin33 : Chasingmood34 : FennaK35 : Skaay36 : quera37 : Marjoow38 : Pimaude39 : SpeechLess40 : Lous41 : love_mandy42 : Jessica_199843 : happyness44: loveslimpie45 : ElineR46 : Dreamy47 : Memories48 : Lalidan49 : GUSTIxBILL50 : x_spekkie_x51 : Miesemuisje52 : 01San53 : Shirleyp54 : zorro55 : plutolover56 : Yacintha
57 : Adamootje (ivm verhuizing nog geen adres)58 : enamorada59 : Kimmiee_D60 : Leo61 : ryukapple62 : Mariett63 : Mandyy63 : xLeoniee64 : Flux65 : Eloya66 : xSwanHeart67 : Rink68 : Goldie69 : xFioon70 : Reusje050471 : Imay199072 : Snoopydogy73 : LadyMadonna74 : kionasuppie75 : Blinnii76 : Apple77 : justahorse78 : Amigo_stan79 : JoviManoe80 : Iloveiswan81 : Tanya82 : PrinceAmos83 : Lughnassadh84 : obelix85 : Mutsie9386 : Faelivrin87 : SarahIlse88 : Suuskipje89 : Nessa90 : Alja91 : Charaz92 : Tess__93 : Cynn94 : Nymphe95 : Gwenvd96 : Ldev97 : xApple98 : Borstnoot99 : Lauke100 rockwitch
Hem up to date houden doe ik zelf
Lolacabana schreef:Cadeautjes voor 12,50 lijkt mij ook lastig, maar ik ga mijn best doen. Al denk ik dat ik ook wel over budget heen ga, aangezien ik dat altijd met elk budget doe dat ik voor mijzelf bedenk