En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:08

Ik wel........haha hij stond beneden te schreeuwen dat hij de tv wilde.
Prima........opgepakt en van het balkon naar beneden gezeild. De videorecorder destijds er achteraan met de inhoud van zijn klerenkast. En zo'n tv die op de straat kapot klapt, geeft echt een knal. De hele buurt kon meegenieten

Lekker ordinair en niet stijlvol, maar het helpt wel om wat woede te kanaliseren.

}:) ~~}>

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:09

Topic gelezen.

Ik kan me wel vinden in de opmerking van HC, maar ik vind dat tegenwoordig sowieso relaties/huwelijken te snel worden opgegeven. De wil om te vechten voor een relatie lijkt er meestal niet echt te zijn

Dat hij nog steeds bij die ander zit, vind ik raar en zou ik ook niet accepteren, maar ik lees nergens dat TS dat ook door gecommuniceerd heeft naar hem

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:12

janouk schreef:
Ik wel........haha hij stond beneden te schreeuwen dat hij de tv wilde.
Prima........opgepakt en van het balkon naar beneden gezeild. De videorecorder destijds er achteraan met de inhoud van zijn klerenkast. En zo'n tv die op de straat kapot klapt, geeft echt een knal. De hele buurt kon meegenieten

Lekker ordinair en niet stijlvol, maar het helpt wel om wat woede te kanaliseren.

}:) ~~}>

Ooh dit zou echt een actie van mij zijn :')
Beetje dit idee:

Afbeelding

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:14

Milka schreef:
Dat hij nog steeds bij die ander zit, vind ik raar en zou ik ook niet accepteren, maar ik lees nergens dat TS dat ook door gecommuniceerd heeft naar hem

Dus nu is het haar schuld dat hij daar is omdat zij dat niet duidelijk communiceert? Kom zeg, als hij echt met TS verder wil dan snapt hij toch zelf ook wel dat dat niet ok is?

TS, lozen die kerel. Je bent echt te naief. Waarom zou hij haar blijven zien als hij met jou verder wil?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:17

Milka schreef:
Topic gelezen.

Ik kan me wel vinden in de opmerking van HC, maar ik vind dat tegenwoordig sowieso relaties/huwelijken te snel worden opgegeven. De wil om te vechten voor een relatie lijkt er meestal niet echt te zijn

Ik ben meer van het motto: je leeft maar 1 keer en je hebt geen idee hoelang.. Dus geniet ervan. En daar hoort blijven hangen in een ongezonde of ongelukkige relatie voor mij niet bij. Ik vind niet dat je altijd maar moet vechten voor je relatie. Uiteraard heb je eens tegenslagen of wat mindere momenten maar daar kom je wel doorheen als je echt van elkaar houdt. Maar soms ben je gewoon beter af zonder elkaar en dan vind ik het dapperder om uit elkaar te gaan en beide voor je eigen geluk te gaan dan maar bij elkaar blijven 'omdat dat zo hoort'.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:26

Ik snap het echt niet.

Ik zou woest zijn -:(- , laaiend, stampvoetend door het huis lopen en bedenken hoe ik die kl**tzak het hardste kon raken ~~}>

TS ik snap echt niet dat jij je als een zielig musje door het huis sleurt en hoopt dat het nog goed komt.

Het komt niet meer goed, nooit!
Hij zit bij zijn nieuwe vlam van zijn leventje te genieten en het interesseert hem geen drol hoe jij je daar in voelt.

Geef jezelf een schop onder je kont!
Jank de hele boel bij elkaar, schreeuw en gil en vloek hem de andere wereld in.
En vervolgens maak je een stappenplan hoe je die *ikel het beste uit je leven kan bannen zodat jij er het beste uit komt.

En diegene die gaat zeuren over het redden van huwelijken, gatverdamme :r wat deze vent doet en gedaan heeft , dat hoeft geen enkele partner te pikken :n

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:30

Ik lees ook al een tijdje mee en ik ben het volkomen eens met de post van Spatter.

Als hij ook maar iets van spijt had gehad en hoopte op nog een kans bij jou,dan was hij niet bij de andere vrouw gebleven.
Maar dan had hij op zijn knieën door het zand gekropen, gesmeekt/hoop gehad voor een eventuele vergeving van jou.
Laatst bijgewerkt door Lay_D op 30-08-17 11:38, in het totaal 3 keer bewerkt

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:31

Vanillia schreef:
Dus nu is het haar schuld dat hij daar is omdat zij dat niet duidelijk communiceert? Kom zeg, als hij echt met TS verder wil dan snapt hij toch zelf ook wel dat dat niet ok is?

TS, lozen die kerel. Je bent echt te naief. Waarom zou hij haar blijven zien als hij met jou verder wil?

Dat wil hij dan duidelijk dus ook niet
Zij laat dit nu gebeuren, ik lees nergens dat ze tegen hem heeft gezegd dat ze nog met hem verder wil en dat ze het niet oke vind dat hij daar nog steeds zit

Hij vindt het duidelijk niet gezellig thuis en krijgt verder geen tegengas, tja dan zou ik ook ergens anders gaan zitten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:37

Milka schreef:
Vanillia schreef:

Dat wil hij dan duidelijk dus ook niet
Zij laat dit nu gebeuren, ik lees nergens dat ze tegen hem heeft gezegd dat ze nog met hem verder wil en dat ze het niet oke vind dat hij daar nog steeds zit

Hij vindt het duidelijk niet gezellig thuis en krijgt verder geen tegengas, tja dan zou ik ook ergens anders gaan zitten

Zij laat dit nu gebeuren? Het is ZIJN keuze geweest om vreemd te gaan en om nu nog steeds (!) bij die vrouw te zitten.

TS kan er iets van zeggen ja, maar het is uiteindelijk de keuze van de man wat hij er mee doet. Ik vind het heel flauw dat je nu zegt dat het de schuld van TS is dat die man daar nu nog zit. :n
Laatst bijgewerkt door Neverland op 30-08-17 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:38

Milka moet ze echt tegen hem gaan zeggen dat ze het niet fijn vindt dat hij vrolijk met een ander het bed in duikt? >;)
Want dat snapt hij anders niet? :?

Schei toch uit, hij weet precies wat hij doet, doet het misschien al veel langer als TS denkt en heeft er totaal geen moeite mee dat TS zich verschrikkelijk voelt, nee nog erger, hij doet nog een duit er bij in de zak, door haar een schuldgevoel aan te praten, zakkenwasser :r

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:40

spatter schreef:
Ik snap het echt niet.

Ik zou woest zijn -:(- , laaiend, stampvoetend door het huis lopen en bedenken hoe ik die kl**tzak het hardste kon raken ~~}>

TS ik snap echt niet dat jij je als een zielig musje door het huis sleurt en hoopt dat het nog goed komt.

Het komt niet meer goed, nooit!
Hij zit bij zijn nieuwe vlam van zijn leventje te genieten en het interesseert hem geen drol hoe jij je daar in voelt.

Geef jezelf een schop onder je kont!
Jank de hele boel bij elkaar, schreeuw en gil en vloek hem de andere wereld in.
En vervolgens maak je een stappenplan hoe je die *ikel het beste uit je leven kan bannen zodat jij er het beste uit komt.

En diegene die gaat zeuren over het redden van huwelijken, gatverdamme :r wat deze vent doet en gedaan heeft , dat hoeft geen enkele partner te pikken :n

Zo is iedereen weer anders. Ik zou ook niet reageren zoals jij dat zou doen en dat zou mij nog geen zielig musje maken.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:41

Voor een keer ben ik het volledig eens met HC.Je bent hoe dan ook beide verantwoordelijk voor je relatie, en vreemdgaan is niet goed te praten maar wel een hele duidelijke aanwijzing dat de relatie niet goed zit.

Dat lijkt me hier ook vrij duidelijk. TS kruipt daarbij heel nadrukkelijk in de slachtofferrol, wellicht begrijpelijk, maar je bereikt er helemaal niets mee. Je kunt je partner niet terugkrijgen door vanuit je slachtofferrol nadrukkelijk te appelleren aan zijn schuldgevoel. Je bent in eerste instantie verantwoordelijk voor je eigen geluk en welzijn, ook binnen een relatie, werk daar dus aan. Uiteraard is dat heel moeilijk als je partner ondertussen bij een ander zit, maar door voor jezelf te kiezen heb je meer kans dat hij ook weer voor jou kiest, en zo niet, dan sta je er in je eentje ook sterker voor door jezelf op te richten, een flinke zet te geven, met je problemen aan de slag te gaan en goed voor jezelf te zorgen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:42

tennan schreef:
meggiemeg schreef:
TS het komt op mij over dat je (nu) geen grenzen durft te stellen, bang dat je hem in de armen van die andere vrouw jaagt.
Je man komt op mij over alsof hij een excuus zoekt om bij je weg te kunnen gaan, namelijke de aanvallen.
Op het moment dat 1 van beide aan het rondkijken is naar een ander buiten de relatie is de relatie op zich al heel ver afgezakt. Als je nog echt oprechte gevoelens hebt voor je partner is er geen ruimte voor een ander.

Eens! Maar ze jaagt hem hoe dan ook niet in de armen van die andere vrouw, want daar zit 'ie al >;) en dat is niet de schuld van TS.

Klopt dat hij daar nu is ipv eerst orde op zaken te stellen en zijn verantwoordingen te nemen wat hem meer zou sieren.
Wat ik er mee bedoelde te zeggen is dat het op mij overkomt dat door grenzen te stellen ze hem definitief weg jaagt naar die andere toe en door veel opties nu open te houden dat hij zich bedenkt wat hij heeft en het toch niet weg wilt gooien.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:45

Askja schreef:
Voor een keer ben ik het volledig eens met HC.Je bent hoe dan ook beide verantwoordelijk voor je relatie, en vreemdgaan is niet goed te praten maar wel een hele duidelijke aanwijzing dat de relatie niet goed zit.

Dat lijkt me hier ook vrij duidelijk. TS kruipt daarbij heel nadrukkelijk in de slachtofferrol, wellicht begrijpelijk, maar je bereikt er helemaal niets mee. Je kunt je partner niet terugkrijgen door vanuit je slachtofferrol nadrukkelijk te appelleren aan zijn schuldgevoel. Je bent in eerste instantie verantwoordelijk voor je eigen geluk en welzijn, ook binnen een relatie, werk daar dus aan. Uiteraard is dat heel moeilijk als je partner ondertussen bij een ander zit, maar door voor jezelf te kiezen heb je meer kans dat hij ook weer voor jou kiest, en zo niet, dan sta je er in je eentje ook sterker voor door jezelf op te richten, een flinke zet te geven, met je problemen aan de slag te gaan en goed voor jezelf te zorgen.

Dit dus

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:49

Anoniem schreef:
Stille meelezer hier.
Misschien heel stom, maar aangezien je zelf niks van die aanvallen wete en hij geen 112 belt op dat moment twijfel ik ook of ze echt zijn.
Dus, hang is een camera op? Stiekem, als hij dan zegt dat je een aanval gehad heb kan je precies zien of dat waar was of niet. En was het waar, heb je gelijk iets om aan de dokter te laten zien :)

Als het epilepsie is, is het logisch dat zij er niets van weet. Ik herinner me ook niks meer van de aanval zelf. Er moet alleen gebeld worden naar 112 indien je langer dan 5 min. niet reageert. Maar normaal ga je na één aanval wel gewoon naar de dokter om het te laten nakijken.
Afhankelijk van welk type aanval je krijgt hoef je er na een nacht slapen ook niet meer extreem veel last van te hebben. Dus het kan zomaar zijn dat TS er niks van mee krijgt. Van mijn aller eerste (bij nader in zien, die hebben ze toen ook niet erkene als epilepsie) had ik weinig tot geen herinneringen. Ik heb toen aan mijn man gevraagd of het klopt dat we op spoed geweest waren want ik herinnerde me vaag een dokter maar het kon net zo goed een droom geweest zijn. Ben toen zelfs met de ambulance mee gegaan en zelfs daar weet ik niks meer van. :+ De dag er na had ik nergens last van. :)
Dus het kan gerust zijn dat TS er niks van weet en als haar (ex?) vriend ambulancier is, dat hij niet gebeld heeft naar 112 omdat hij weet wanneer er hulp moet komen (dat is immers zijn job.) en dat dat niet het geval was.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:54

pfff ts wat zul jij op het moment in een rollercoaster zitten. een klap in je gezicht dat je je man ineens met een ander aantreft.

En wat een verschillende reacties hier. ik zou zeggen. eerst maar even verwerken wat er is gebeurd en gaan nadenken wat je wilt.

Als ik je berichten zo lees, was jullie relatie inderdaad niet heel fijn. hij was veel weg en jij hebt het gevoel dat je je op offert voor hem. er wordt weinig gecommuniceerd. Er zijn problemen, maar die worden niet opgelost of uitgesproken.

Ik kan me wat dat betreft wel vinden in de opmerking van HC, dit is voor hem de uitweg geweest omdat uit deze vervelende relatie te komen. Dit maakt het echter niet goed. als niet vreemdgaan de afspraak is, dan moet je dat niet doen. dan moet je "gewoon" de relatie verbreken. wat hij nu doet is gewoon laf.

Dat hij nog steeds daar is en dat jullie nog niet echt hebben gesproken vind ik echt verwonderingswaardig. jullie hebben een relatie en verantwoordelijkheid richting elkaar. lekker makkelijk zo.

Zelf moet je uit die slachtofferrol en kijken wat je wil en daar naar toe werken. kun jij dit hem ooit vergeven? wil je nog met hem verder? en wil hij uberhaupt nog met jou verder? bespreek het en dan kun je weer me de toekomst bezig. de gevolgen van een auto of wat dan ook.. so be it.. zo wordt je ook niet gelukkig.

maar heel veel sterkte toegewenst.. dit is lekker makkelijk typen van achter de pc.. maar begrijp dat dit heel moeilijk is.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:03

Huertecilla schreef:
Kijk twee keer fout maakt geen goed: Een slechte relatie is geen excuus voor bedrog. Wel een reden voor vergeven vanwege gedeelde ´schuld´.

Of niet vergeven, dat is aan de TS

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:32

Ayasha schreef:
Dus het kan gerust zijn dat TS er niks van weet en als haar (ex?) vriend ambulancier is, dat hij niet gebeld heeft naar 112 omdat hij weet wanneer er hulp moet komen (dat is immers zijn job.) en dat dat niet het geval was.

Net omdat hij ambulancier is zou hij bij een eerste aanval wel moeten bellen naar de 112...
Moest mijn vriend voor de eerste keer een aanval doen, zou ik (ondanks mijn jaren ervaring) niet gewoon verder slapen en het zo laten...
Maar we weten natuurlijk niet het volledige verhaal

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:38

Niet als ie meteen over is, wat ga je dan zeggen als de ambulance aan komt, "ze deed iets raar maar nu is het voorbij...", daar is een ambulance niet voor. Wat ie dan wel moet doen en ook geprobeerd heeft. Is de "patient" naar een dokter krijgen. Want dat de eerste een relatief "onschuldige" is (voor zover je aanvallen onschuldig kan noemen.) betekent niet dat het zo blijft. Ik heb er een aantal gedaan die niet erkend zijn als epilepsie omdat ik te veel bewustzijn bleef houden. (mijn verslagen beweren dat ik bij bewustzijn was ook al weet ik er geen jota meer van. Mijn man zegt ook dat ik reageerde ook al was het wazig. Die zijn toen af gedaan als zware hyperventilatie. En toen deed ik er eentje waarbij ze een uur gewerkt hebben om me stabiel genoeg te krijgen om me te vervoeren naar het ziekenhuis. En toen was het uit met de pret.
Dus ik begrijp wel dat deze jongen boos is op TS dat ze er zo laks over deed. Natuurlijk is vreemd gaan daar geen juiste reactie op. Nooit. Maar dat hij daar om boos was snap ik wel. En dat bokkers reageren dat het haar eigen keuze is of ze zich laat onderzoeken vind ik dan ook weer dubbel want als ze deze krijgt terwijl ze op de baan is verongelukt ze misschien niet alleen zelf maar ook nog iemand er bij die toevallig in de buurt is.
En nee, epilepsie zie je niet op gewone scans. Die zie je via EEG's en via bepaalde waarden in het bloed getrokken vlak na/ eigenlijk liefst tijdens een aanval. :(:)
Dus dat TS scans gehad heeft voor haar gewrichten en daar niks op te zien was sluit geen epilepsie uit.

Again: dat praat NIET de rest wat hij doet goed. het vreemd gaan, het gezeik over de seks... dat praat het allemaal niet goed. Maar dat hij wb die aanvallen of misschien door die aanvallen en haar onwil om zich te laten onderzoeken een zekere afstand genomen heeft op een gegeven moment begrijp ik wel.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 30-08-17 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:39

Ben het absoluut niet eens met HC

Man van TS is 2 strepen, ik zeg 10 strepen te ver gegaan.
Niet alleen gaat hij vreemd, hij blijft ook nog eens bij die vlam en schuift alle schuld bij TS.

Lekker makkelijk om dan te zeggen dat TS ook schuld heeft :r
Als hij in deze relatie had willen blijven , had hij daar aan moeten werken en niet er tussen uit te piepen met een andere vrouw.
Dan heb je geen ballen maar ben je een smeerlap.

Dat het huwelijk niet goed zat , zie ik ook wel maar dan had hij dat moeten bespreken en kunnen voorleggen dat het zo niet verder kon en als TS dan niks wilde veranderen , had hij er een punt achter kunen zetten.
Nu at hij van 2 walletjes en als TS er niet achter gekomen was, ging hij daar vrolijk mee verder.

TS je zegt dat je niks met zijn bedrijf te maken wilde hebben en alles op zijn naam staat maar aan de andere kant heb je het er wel over dat jullie samen de zaak deden en zelfs op vakantie nog zakendingen regelde.
Sta jij op papier nu wel of niet in de zaak?
Zoek dat allemaal goed uit zodat je echt jouw deel krijgt en wacht niet te lang , anders is alles straks onder je kont weg gehaald.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 12:58

Dit smsje kreeg ik over de middag
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:14, in het totaal 3 keer bewerkt

Eilinora

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:00

Wow! Wat een arrogante zak!

Ik wist wel wat ik daarmee deed..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:03

Ehhh wat? Wat een zielig figuur. Die ben je toch liever kwijt dan rijk toch?

Jildau

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:05

Ik heb het nog kunnen lezen voordat het geknipt werd.. Wauw het wordt steeds erger. Heel veel sterkte voor jou TS en negeer alsjeblieft de berichten dat het deels je eigen schuld is. Hier heb je geen schuld aan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:05

Zou je kunnen omschrijven wat er in stond? Er is geknipt in verband met privécommunicatie.