Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:45

Anoniem schreef:
Wut? :')

Ben je een nieuwe bokker?

_Reneee schreef:
Ik zou best een vent willen van wie ik als hij geen zin had naar een minnaar zou mogen :+ Ideaal.

NEE

Jij moet nog even een tijdje van die rare kwibussen aan de haak slaan en daar heel leuk over schrijven... ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:54

Haha nee geen nieuwe bokker, gewoon nog nooit van gehoord die opmerking...
Maar dat had HC mij ook uit kunnen leggen dan ;)
Maar wat ik allemaal zei, die indruk kreeg ik ook door zijn opvolgende berichten ;)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:56

Maar misschien sla ik wel een hele rare minnaar aan de haak!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:12

_Reneee schreef:
Maar misschien sla ik wel een hele rare minnaar aan de haak!

Als ik je telefoon had zou ik iedereen naar links swypen }> Of rechts... Wat is wat?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 03-08-17 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:38

Na een zes jarige relatie heb ik mijn eisen ook bijgesteld.

Ik wil inderdaad een man met een strak lichaam.
Heb ik zelf ook... En ik word er niet warm van als ik een man zie, die zwanger had kunnen zijn.
En dan is de vraag "Wie is er zwanger?" Nope.
Hoeft geen sixpack, zeker niet.

Geen roker... Bahh zoenen met een asbak.
Geen alcoholist.

Qua karakter moet het gelijkwaardig voelen.
Ik houd van liefde geven, romantiek, knuffelen, complimenteren, maar ook van een krachtig gesprek met diepgang.
Ik wil geen boventoon voeren, en ben best wel onderdanig (niet op alle vlakken) maar hij moet ook niet dominant zijn en mij ondersneeuwen.
Lekker ondernemend en van verrassingen houden.
Ik mag mijn kerel graag verrassen, maar dit moet ook van twee kanten komen.
Avonturier.... geweldig! Houdt ik van...

Boven alles: Ga je voor mij, ga ik voor jou.

Maar goed, ben nog jong... dus ik zie het allemaal wel.
Zit momenteel nog niet te wachten op iets "vast".
Eerst lekker van mn leven genieten, in mijn eigen huisje, met mijn tijd...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:34

Links is goed, het grootste deel bevalt me toch niet :')

Ben ik een keer coulant met m'n eisen, weet meteen het halve dorp dat we op date zijn geweest en wil ie me bevruchten. Ik trek ze aan :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:26

Waar vinden jullie dat soort mannen toch steeds _O-

Ik had de uitdrukking van HC inderdaad ook gelezen zoals karuna het doet, dus eerder als "bewaren voor later" dan als in letterlijk oprotten. En ik ben zo oud nog niet :+
Helaas geen minnaar hier en ook niet van plan om er eentje te nemen, heb genoeg aan 1 vent.

Het is echter niet omdat ik de uitdrukking van HC begrijp en kan plaatsen, dat ik akkoord ga met mannen die enorm platvloers uit de hoek komen. Mijn vriend kan wel eens voor de grap zeggen "daar zou ik wel een kunstje op kunnen doen", en dan gaan we vaak samen in discussie. Beiden hetero, maar ik keur graag mee vrouwen. We hebben een redelijk afwijkende smaak haha. Wat ik NIET waardeer zijn mannen waar enkel en alleen maar dat soort taal uit voortgestroomd komt. Diegene die een vrouw echt alleen maar als lustobject zien en dat ook uitgebreid en luidkeels lopen te verkondingen :r

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:48

Nav dit topic mezelf vanavond eens aangemeld op een datingsite (doe ik echt nooit!), puur verveling en nieuwsgierigheid :7

Conclusie: toch meerendeel fatsoenlijke mannen, met degelijke profielen en allemaal de wens voor vaste relatie en kids :j
Voor mij was er niet veel, vond er maar een paar leuk genoeg of ze wonen veel te ver weg.
Maar goed ik ben niet actief op zoek, mijn leven is al leuk en druk genoeg :D en flirten doe ik wel op het werk of op stap :P

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:46

Maar hoe zie je aan alleen een profiel dat ze fatsoenlijk zijn?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:03

Maanlicht schreef:

Nou daar ga ik vanuit...als ze bepaalde zaken in hun profiel zetten, dat ze dat ook daadwerkelijk menen :+

Kijk er zullen genoeg wacko's zijn en aan iedereen mankeert wel wat :D ,
maar meerendeel is toch op zoek naar de standaard relatie om hun leven mee te delen. (zeker op een bepaalde leeftijd, niet dat jonge spul wat nog van hun jeugd geniet).

Maar tegenwoordig verwachten mensen een perfecte relatie, de perfecte partner, het ideaalbeeld zeg maar, maar dat bestaat naar mijn mening niet :')
Mensen zijn tegenwoordig veeleisend of het nu mannen of vrouwen betreft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:12

1. Wat mannen op hun profiel zetten is vaak echt niet waar
2. Ik heb de perfecte partner en de perfecte relatie. Vind ik dan. Waarom genoegen nemen met minder?

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:29

Maar een relatie kan perfect zijn voor iemand, terwijl dat voor iemand anders een nachtmerrie kan zijn. Ik denk dat als je bij jezelf blijft en je komt iemand tegen die aan jouw 'eisen' voldoet, en jij aan die van de ander, dat dan kleine dingen niks meer uitmaken. Het plaatje moet kloppen, dan is het goed. En of dat nou is met iemand die aan je vooraf opgestelde eisen voldoet, of iemand die dat totaal niet is. Je valt voor iemand, en dat heeft een reden

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:31

Ik vond veel jongens / mannen ook echt wel vrij decent hoor op een datingsite. Ik heb op lexa mijn vriend leren kennen. Een account is sowieso best wel duur, dus jongens die gewoon een beetje willen kunnen seksen maken daar geen account op aan (over het algemeen). Daar heb je Tinder voor. Dat is lekker cheap en er worden niet allerlei vragen gesteld van: Wil je kinderen / Wil je trouwen / Hoe sta je in het leven? Dat is namelijk allemaal veel te serieus als je alleen maar zin hebt in 1 ding.

Op mij kwamen de meeste mannen echt over als mannen die een partner zoeken voor een langere tijd.

Wat betreft veeleisendheid: Ja, ik denk zeker dat sommige mensen veeleisend zijn (waaronder ik) en eigenlijk vind ik ook dat dat moet kunnen. Tuurlijk maak je het jezelf lastiger om iemand te vinden, dus uiteindelijk ga je toch wel een paar concessies doen (dat sixpack boeit op een gegeven moment vast wat minder dan je eerst dacht =P). En verder is het toch ook logisch dat je van je partner meerdere dingen verlangd? Van een vriendschap verwacht je dat ook. Ik wil ook bij een vriendin kunnen uithuilen als het leven even oliebol is, maar ook gruwelijk hard kunnen lachen om van alles en nog wat. Of dat we heerlijk in leuke outfit mannen gaan versieren op stap, maar dat ze ook normaal netjes kan doen op mijn bruiloft bijvoorbeeld? Je bent zelf toch ook niet elk moment van de dag precies hetzelfde?

Aan den andere kant. Mijn moeder komt soms met zulke bizarre eisen. Ze zit op een datingsite en dan treft ze iemand die lang genoeg is, leuk, vriendelijk, charmant, aantrekkelijk is, een baan heeft, kinderen de deur uit zijn, normaal verleden, niet te jong, niet te oud en dan zegt ze: Tja, hij is een leeuw, dat past echt niet bij mij want ik ben een stier (of zoiets). Nou eerlijk... dan slaan bij mij de stoppen ook wel door. :+ Dat soort eisen, daar snap ik helemaal niks van =P

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:37

AlphaDaemon schreef:
Ik vond veel jongens / mannen ook echt wel vrij decent hoor op een datingsite. Ik heb op lexa mijn vriend leren kennen. Een account is sowieso best wel duur, dus jongens die gewoon een beetje willen kunnen seksen maken daar geen account op aan (over het algemeen). Daar heb je Tinder voor. Dat is lekker cheap en er worden niet allerlei vragen gesteld van: Wil je kinderen / Wil je trouwen / Hoe sta je in het leven? Dat is namelijk allemaal veel te serieus als je alleen maar zin hebt in 1 ding.

Op mij kwamen de meeste mannen echt over als mannen die een partner zoeken voor een langere tijd.

Wat betreft veeleisendheid: Ja, ik denk zeker dat sommige mensen veeleisend zijn (waaronder ik) en eigenlijk vind ik ook dat dat moet kunnen. Tuurlijk maak je het jezelf lastiger om iemand te vinden, dus uiteindelijk ga je toch wel een paar concessies doen (dat sixpack boeit op een gegeven moment vast wat minder dan je eerst dacht =P). En verder is het toch ook logisch dat je van je partner meerdere dingen verlangd? Van een vriendschap verwacht je dat ook. Ik wil ook bij een vriendin kunnen uithuilen als het leven even oliebol is, maar ook gruwelijk hard kunnen lachen om van alles en nog wat. Of dat we heerlijk in leuke outfit mannen gaan versieren op stap, maar dat ze ook normaal netjes kan doen op mijn bruiloft bijvoorbeeld? Je bent zelf toch ook niet elk moment van de dag precies hetzelfde?

Aan den andere kant. Mijn moeder komt soms met zulke bizarre eisen. Ze zit op een datingsite en dan treft ze iemand die lang genoeg is, leuk, vriendelijk, charmant, aantrekkelijk is, een baan heeft, kinderen de deur uit zijn, normaal verleden, niet te jong, niet te oud en dan zegt ze: Tja, hij is een leeuw, dat past echt niet bij mij want ik ben een stier (of zoiets). Nou eerlijk... dan slaan bij mij de stoppen ook wel door. :+ Dat soort eisen, daar snap ik helemaal niks van =P

Maar uiteindelijk, iemand kan aan al je eisen voldoen, maar als het gevoel er niet is, is het er niet. En om dan dat uit te drukken in sterrenbeelden is wel gek, maar een klik is het belangrijkste.

Laatst wouden mijn collega's de perfecte man voor mij vinden, gewoon voor de lol. Ze kwamen met opties die zeker niet lelijk waren, maar waar ik toch nooit op zou vallen. En deze mensen kende ik dan ook al wat beter, en ze voldoen eigenlijk wel aan mn eisen, maar toch...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:56

AlphaDaemon schreef:

:D ja inderdaad op Tinder, Badoo etc, die mannen zullen vlug andere bedoelingen hebben ipv een serieuze relatie :P

Mhhhh ik zal iemand er niet om laten schieten, maar als ik mijn eigen sterrenbeeld bekijk, dan klopt dat precies :j
Ik ben een Schorpioen met Tijger in ascendant...nou dat is kortgezegd niet makkelijk :Y)
Ik kijk dus wel naar sterrenbeeld, maar is geen selectiecriteria.... daar komen ze zelf wel achter hahaha.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:29

Sowieso inderdaad, wat de één perfect vindt vind de ander de hel. Mijn vriendinnen vinden hun relatie en vriend ook helemaal perfect. Ik zou nog liever van een brug springen dan dat ik dag in dag uit in zo'n relatie met die man zou moeten zitten. Terwijl dat dan heus aardige kerels zijn hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:39

AlphaDaemon schreef:

Die indruk heb ik ook. Zit sinds kort op een datingsite en mijn ervaring is wel positief. Natuurlijk zijn er ook mafkezen (Waarom is je profielfoto er een met een onderbroek op je hoofd? Waarom denk je dat je kans maakt terwijl je meer dan 30 jaar ouder bent?) maar het merendeel is volgens mij wel fatsoenlijk en serieus op zoek.

Aan de andere kant; als TS begin 20 is kan ik me voorstellen dat dat wel anders is dan bij mannen van begin 30, of bij de nog wat oudere mannen. En het verschil tussen een betaalde en een gratis site zal ook wel groot zijn.

edit; ik vind overigens dat je 'niet moet zoeken' altijd een beetje een dooddoener. Als je in je vaste vrienden/kennissenkring niemand tegenkomt, en je niet zo'n uitgaander bent dan moet je wel verrekte geluk hebben om spontaan iemand tegen te komen. Natuurlijk is hopeloos alles claimen en NU NU NU een relatie willen geen heel aantrekkelijke instelling, maar als je een leuk leven hebt en er naar uit kijkt iemand te ontmoeten dan kan dat prima door wel een beetje te zoeken toch? :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-17 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:41

Beetje off topic, maar Listiglistje, schorpioen met tijger als ascendant? Hoe zit dat horoscoopsgewijs? Tijger komt niet voor in het astrologisch model waarop 'onze' horoscopen zijn gebaseerd (niet dat ik persoonlijk veel waarde aan hecht aan astrologie maar ben gewoon nieuwsgierig)
Zijn er meer mensen die waarde hechten aan het sterrenbeeld van een (mogelijke) partner, en daar zelfs in hun partnerkeuze rekening mee houden?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:41

Ik heb zat mannen gehad met een normaal profiel die echt niet spoorden hoor. Twee weken lang leuk mee zitten praten en dan ga je op date, ben je hem binnen vijf minuten al beu. Zoop ie zichzelf ook nog klem. Ik vind Lexa zo'n doorgestoken kaart. Je wordt gratis lid, ziet allemaal super knappe mannen, maar kunt ze geen berichtjes sturen want dan moet je betalen. Dus ik betaal, zijn al die knappe mannen weg? Of ze reageren niet.

Ik heb laatst een ongelofelijk knap exemplaar in het wild opgedaan, maar hingen de vrouwen ook in bosjes omheen. Moet je ook niet willen :') Al waren zijn bedprestaties de ONS echt wel heel erg waard. Man, wat een dekhengst zeg.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:47

_Reneee schreef:
Ik heb zat mannen gehad met een normaal profiel die echt niet spoorden hoor. Twee weken lang leuk mee zitten praten en dan ga je op date, ben je hem binnen vijf minuten al beu. Zoop ie zichzelf ook nog klem. Ik vind Lexa zo'n doorgestoken kaart. Je wordt gratis lid, ziet allemaal super knappe mannen, maar kunt ze geen berichtjes sturen want dan moet je betalen. Dus ik betaal, zijn al die knappe mannen weg? Of ze reageren niet.

Ik heb laatst een ongelofelijk knap exemplaar in het wild opgedaan, maar hingen de vrouwen ook in bosjes omheen. Moet je ook niet willen :') Al waren zijn bedprestaties de ONS echt wel heel erg waard. Man, wat een dekhengst zeg.
Goedemorgen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:05

Askja schreef:
Beetje off topic, maar Listiglistje, schorpioen met tijger als ascendant? Hoe zit dat horoscoopsgewijs? Tijger komt niet voor in het astrologisch model waarop 'onze' horoscopen zijn gebaseerd (niet dat ik persoonlijk veel waarde aan hecht aan astrologie maar ben gewoon nieuwsgierig)
Zijn er meer mensen die waarde hechten aan het sterrenbeeld van een (mogelijke) partner, en daar zelfs in hun partnerkeuze rekening mee houden?

Absoluut niet. Ik vind het zelfs een afknapper. Valt voor mij onder dezelfde categorie als 'mijn moeder ziet dode mensen'. En ja die heb ik wel eens gehad, ongemakkelijk tot en met.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:26

Ik hou er van te voren niet echt rekening mee, toch hebben de '3' serieuze mensen in mijn leven tot nu toe wel wat zaken overeen: Allemaal tweeling (niet wat betreft sterrenbeeld) en ik ook, allen rood haar/blauwe ogen, sportief, eigen bedrijf en kreeft (wat de beste match is met maagd :j).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:29

Is jouw sterrenbeeld maagd?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:30

listiglistje schreef:
Maanlicht schreef:

Nou daar ga ik vanuit...als ze bepaalde zaken in hun profiel zetten, dat ze dat ook daadwerkelijk menen :+

Kijk er zullen genoeg wacko's zijn en aan iedereen mankeert wel wat :D ,
maar meerendeel is toch op zoek naar de standaard relatie om hun leven mee te delen. (zeker op een bepaalde leeftijd, niet dat jonge spul wat nog van hun jeugd geniet).

Maar tegenwoordig verwachten mensen een perfecte relatie, de perfecte partner, het ideaalbeeld zeg maar, maar dat bestaat naar mijn mening niet :')
Mensen zijn tegenwoordig veeleisend of het nu mannen of vrouwen betreft.

Tja, ik weet het niet. Dacht ooit via Badoo een leuke man te hebben ontmoet, klikte super goed, leek heel fatsoenlijk, maar werd na de tweede date al boos dat ik iets op Facebook had gezet dat ik iets met mijn beste vriend aan het eten was. Letterlijk na de tweede date. Hij was ook nog eens een super jaloers type wat boos werd als ik niet binnen 5 minuten terug Whatsappte. Heb het toen best snel afgekapt. Belde hij een week later dat hij eigenlijk al de hele tijd een vriendin had en dat hij voor een jaar ging reizen. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:33

En weet je, de eikels zetten echt niet in hun profiel:

'Ik sla als ik boos ben'
'Ik zoek alleen een wip'
'Stiekem ben ik al een jaar lang bezet'
'Ik heb issues met jaloezie'
'Ik plas in bed'