Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taucha schreef:Leuk dit topic, zal mijn ogen voor jullie zoekrtjes open houden.
Hier iets waarnaar ik zelf al een tijdje op zoek ben; boerenbonte diepe borden van ca 24,5 cm. Ze zijn bij ons in actieve dienst en dan sneuvelt er wel eens wat. Probleem is dat de borden die ik overal en nergens (vnl blokker) tegen kom maar 22 cm zijn. Als iemand van dit soort zelfde bordjes in de kast heeft staan en ze zijn nog in goede staat dan wil ik ze ook wel over nemen.
[ [url=m/WnJkGc.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovelyfiefy schreef:Ik zelf ben ook op zoek !
Naar DE knetterstokjes van de smurfen.
Ik zag ze wel op candy online, maar die vind ik wel echt heel erg duur..
Maar goedkopere kan ik niet vindenIemand tips?
Lisan89 schreef:Wat een goed topic!
Ik heb het topic doorgespit maar nog niets zo gespot.
Ik ben op zoek naar dit:
[ [url=m/wg3DRj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een wc rol houder van een kat, in het zwart (2x).
Ik heb hem inmiddels gevonden bij een meubelzaak in Enkhuizen, maar das wel een beetje ver vanuit Groningen. En de verzendkosten zijn 25 euro.... Duurder dan 2 van die dingen bij elkaar.
Dus mocht iemand anders het ergens zien of toevallig wel eens in Enkhuizen komen (wooncentrum westeinde), ik rond graag ook iets naar boven af
Taucha schreef:De diepe boerenbond bordjes van lidl en blokker zijn in principe goed maar net 2 cm te klein. Deze vind je op meerdere plekken.![]()
Ik heb die van 24,5 cm dus echt na lang zoeken nergens kunnen vinden. Als nu alles aan gort is dan is dat een optie om ze daarmee te vervangen, maar ik heb nog 4 volledig intacte borden. Helaas is dat met soms 6 eters net te weinig en weer net te veel om zomaar aan de kant te zetten. Vandaar dat we het zolang maar doen met barsten en schilfers eraf tot ook die echt breken.
Ik hoop dat ik ze ooit nog ergens in een inboedel opkoop of kringloopwinkel tegen kom. Of misschien heeft iemand ze onder het stof thuis staan
MonteKarlo schreef:Weet iemand in welke winkel deze thee verkrijgbaar is ? In de Albert Heijn hier in het dorp in ieder geval niet..
[ [url=m/zbRhQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
marijacindy schreef:MonteKarlo schreef:Weet iemand in welke winkel deze thee verkrijgbaar is ? In de Albert Heijn hier in het dorp in ieder geval niet..
[ [url=m/zbRhQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet dat ze deze bij de makro verkopen! Wij hebben ze op stal gehad en daar worden de inkopen bij de makro gedaan.
Heb het even opgezocht voor de zekerheid en ze zijn inderdaad te koop bij de makro.