maximuss schreef:Spreekuur moet je hier normaal gezien geen afspraak voor maken: gewoon gaan en wachten tot je aan de beurt bent.
Oh hier niet hoor Allebei de HA's gaan via afspraken. Als je dringend hulp nodig hebt ga je naar de Eerste Hulp.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:AlwaysH schreef:Sorry dat ik dit erg random er in gooi. Ik heb een virus bestrijder die van alles blokkeert als er wat gevaarlijks is.
Steeds als ik dit topic open wordt er een of andere pagina geblokkeerd? Ik krijg een pop-up over een pagina die wordt geblokkeerd, in de url staat ook iets met Mickey Mouse.![]()
![]()
![]()
Nu zeg ik trouwens niet dat TS er persé iets mee te maken heeft hoor, maar ben ik de enige die een pop-up van haar virusscanner krijgt?
Heb ik ook, avast virusscanner, het is de avatar ven verootje
AlwaysH schreef:zillionke schreef:Ik verzin echt helemaal niks. Sorry ik word er ook gewoon heel onzeker van hoor.
Het is erg vreemd, hoe lang speelt dit dan allemaal al?
Je wordt er onzeker van?.. Je bedoelt van je probleem in je privé zone?
@Stamper, van zondag op maandag? Dat vind ik erg vlot.
Spreekuur moet je immers ook gewoon een afspraak voor maken.
Ik vind het nogal vreemd samenhangen, dat anderen dat niet vinden maakt mij verder niet uit, haha.
Ik zou nu graag weer een lange bijlees post van TS willen hebben.
bruintje123 schreef:AlwaysH schreef:Sorry dat ik dit erg random er in gooi. Ik heb een virus bestrijder die van alles blokkeert als er wat gevaarlijks is.
Steeds als ik dit topic open wordt er een of andere pagina geblokkeerd? Ik krijg een pop-up over een pagina die wordt geblokkeerd, in de url staat ook iets met Mickey Mouse.![]()
![]()
![]()
Nu zeg ik trouwens niet dat TS er persé iets mee te maken heeft hoor, maar ben ik de enige die een pop-up van haar virusscanner krijgt?
Heb ik ook, avast virusscanner, het is de avatar ven verootje
ben ik een virus?

die dan serieus even probeert of het echt zo is door haar vinger erin te jassen. Nou echt hoor, maar dan ben je toch niet wijs?

Nathalie18x schreef:idd een beetje vaag, ik kan spreken uit mijn eigen ervaring en ik weet ook dat een huisarts zo'n diagnose niet snel zelf stelt. Daarnaast zal een huisarts altijd gebruik maken van een speculum ipv een vinger.
safina schreef:Nathalie18x schreef:idd een beetje vaag, ik kan spreken uit mijn eigen ervaring en ik weet ook dat een huisarts zo'n diagnose niet snel zelf stelt. Daarnaast zal een huisarts altijd gebruik maken van een speculum ipv een vinger.
Vaginale toucher bij dyspareunie is gewoon volgens de NHG-standaard hoor... Niks vaags aan.
OutOfTheWood schreef:Sorry hoor maar alle tijd die mensen in dit topic steken is echt doodzonde in mijn ogen.
De TS zegt nu dat ze 18 is? In andere topics in een surfkamp was ze bijna 4 maanden terug al 19 jaar. Ook had ze het over roken, Diabetes 1, Jongens berichten sturen via FB, Jongens diehaar alleen wilden voor seks en ga zo maar door. Als je even in haar berichtgeschiedenis kijkt kom je zo op allemaal topics over het onderwerp jongens en seks. Hoe betrouwbaar dit allemaal is vraag ik me echt af![]()
Verder wil ik niemand afkraken ofzo hoor. Dus als dit wel allemaal waar is dan wens ik je veel sterkte met je onderzoek
'