Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:43

maximuss schreef:
Spreekuur moet je hier normaal gezien geen afspraak voor maken: gewoon gaan en wachten tot je aan de beurt bent.

Oh hier niet hoor Allebei de HA's gaan via afspraken. Als je dringend hulp nodig hebt ga je naar de Eerste Hulp. :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:44

bruintje123 schreef:
AlwaysH schreef:
Sorry dat ik dit erg random er in gooi. Ik heb een virus bestrijder die van alles blokkeert als er wat gevaarlijks is.
Steeds als ik dit topic open wordt er een of andere pagina geblokkeerd? Ik krijg een pop-up over een pagina die wordt geblokkeerd, in de url staat ook iets met Mickey Mouse. :? :? :?

Nu zeg ik trouwens niet dat TS er persé iets mee te maken heeft hoor, maar ben ik de enige die een pop-up van haar virusscanner krijgt? :*

Heb ik ook, avast virusscanner, het is de avatar ven verootje

eb ik anders nooit bij verootje? :')
Fijn om te weten, inderdaad Avast. Dankjewel! Ligt het niet aan mij dus!

maximuss

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:46

@ always: hier zijn de spreekuren gekend, bv tussen 8 en 10u en daarbuiten moet je dan wel een afspraak maken. Hangt wel af van huisarts tot huisarts.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:47

AlwaysH schreef:
zillionke schreef:
Ik verzin echt helemaal niks. Sorry ik word er ook gewoon heel onzeker van hoor.

Het is erg vreemd, hoe lang speelt dit dan allemaal al?
Je wordt er onzeker van?.. Je bedoelt van je probleem in je privé zone?

@Stamper, van zondag op maandag? Dat vind ik erg vlot.
Spreekuur moet je immers ook gewoon een afspraak voor maken.
Ik vind het nogal vreemd samenhangen, dat anderen dat niet vinden maakt mij verder niet uit, haha.

Ik zou nu graag weer een lange bijlees post van TS willen hebben. :j

Je hebt natuurlijk ook een inloopspreekuur, hier is dat vanaf 8 uur. En als het bv niet druk is. Ja dan kan dat inderdaad. Maargoed dsan gelood je het niet. Maakt mij echt niets uit hoor. Mijn probleem is het niet. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:48

Ik kan hier ook dezelfde dag naar de huisarts.
Ook kleiner dorp. En dan niet het inloop spreekuur, gewoon consult.

Dat is voor mij ongeveer het enige wat geloofwaardig is over het consult. Niet de arts die met een vinger onderzoekt.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:49

Hier kan je ook op een maandag meestal gewoon terecht mits je die ochtend voor 11 uur belt.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:50

Gaat mij niet om het inloopspreekuur dat ik het niet geloof hoor. Kan me gewoon niet voorstellen dat je er zo over denkt. zo snel opeens dingen bedenkt, etc, en aangezien er vaak rare een stomme dingen op bokt voorbijkomen geloof ik het inderdaad niet!

Mocht het wel waar zijn dan respecteer ik Ts gewoon hoor. Anders zou ik het topic niet volgen natuurlijk. :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:51

bruintje123 schreef:
AlwaysH schreef:
Sorry dat ik dit erg random er in gooi. Ik heb een virus bestrijder die van alles blokkeert als er wat gevaarlijks is.
Steeds als ik dit topic open wordt er een of andere pagina geblokkeerd? Ik krijg een pop-up over een pagina die wordt geblokkeerd, in de url staat ook iets met Mickey Mouse. :? :? :?

Nu zeg ik trouwens niet dat TS er persé iets mee te maken heeft hoor, maar ben ik de enige die een pop-up van haar virusscanner krijgt? :*

Heb ik ook, avast virusscanner, het is de avatar ven verootje

Wat is er mis met mijn avatar? >;) ben ik een virus? -O-

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:52

Zelfs hier in dorpje heerenveen (is eigelijk al bijna een stad :+ ) kan je ook zo snel terecht

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:54

Ja, ik krijg steeds een melding van een blokkering. Ging over Mickey Mouse ofzo.
Blijkbaar is het jouw avatar (die ik dus niet kan zien).

Lijkt me verder ook niet nodig om nog verder op mijn reactie over de HA in te gaan. Hier is dat heel onrealistisch, dus daarom denk ik er zo over. Ben nu jaloers dat jullie het wel allemaal gewoon kunnen. :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:56

Hier kan ik ook morgen nog bij de HA terecht als ik morgenochtend bel :P

Maar mijn vraag vooral is; waarom ga je met zoiets na twee keer proberen wat niet lukt gelijk naar de HA? := die dan serieus even probeert of het echt zo is door haar vinger erin te jassen. Nou echt hoor, maar dan ben je toch niet wijs?
Kun je een haio zijn, maar dan ben je alsnog al basisarts, dus enig verstand kan je dan best verwachten :+

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:58

Wat is er zo vreemd aan dat de huisarts een inwendig onderzoek doet, en daarbij een vinger gebruikt?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:59

Serieus. Kap gewoon met die discussie over de bereikbaarheid van jullie eigen huisartsen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:00

@Verootjoo, hier ook hoor. :=
Maar niet van zondag op maandag. Aangezien de HA niet open is zondag. Maandag staat altijd vol. :)
En precies, daar doelde ik op.

Weet je wel zeker dat je goed opgewonden was? Je eerste keer is spannend hoor, we zijn niet gek! Natuurlijk is het mogelijk dat je maagdenvlies niet meewerkt, maar ik zou het serieus nog een keer hebben geprobeerd (niet met deze kerel, maar dat snap je wel!).
Ik hoop dat je stress niet nodig is.

@Century, niks hoor, maar het komt zo wel erg vreemd over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:01

Nathalie18x schreef:
idd een beetje vaag, ik kan spreken uit mijn eigen ervaring en ik weet ook dat een huisarts zo'n diagnose niet snel zelf stelt. Daarnaast zal een huisarts altijd gebruik maken van een speculum ipv een vinger.

Vaginale toucher bij dyspareunie is gewoon volgens de NHG-standaard hoor... Niks vaags aan.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:01

Goof schreef:
Serieus. Kap gewoon met die discussie over de bereikbaarheid van jullie eigen huisartsen.

Inderdaad.
Bij mij blijft vooral de vraag, waarom zou je nu richting je huisarts rennen, ik snap het gewoon niet.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:02

safina schreef:
Nathalie18x schreef:
idd een beetje vaag, ik kan spreken uit mijn eigen ervaring en ik weet ook dat een huisarts zo'n diagnose niet snel zelf stelt. Daarnaast zal een huisarts altijd gebruik maken van een speculum ipv een vinger.

Vaginale toucher bij dyspareunie is gewoon volgens de NHG-standaard hoor... Niks vaags aan.

Het zou kunnen hoor maar het hele verhaal is onsamenhangend. Vandaar ook mijn twijfels.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:05

Wij snappen ook wel dat een lichamelijk onderzoek gewoon lichamelijk is, en dat die vinger er dan ingaat om te voelen hoe strak het zit, etc. Maar het totaal plaatje is onsamenhangend en als je er dieper op in gaat blijft het vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:09

Wel eens gehoord van iemand het voordeel van de twijfel gunnen? Ik word liever 100 keer getrolld dan dat ik 1 keer iemand kwets door zijn of haar verhaal onterecht in twijfel te trekken.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:11

Nou ja, een inwendig onderzoek is zo vreemd toch nog niet? Als TS aangegeven heeft erge pijn te hebben bij de seks, waardoor het niet mogelijk is om seks te hebben, vind ik het niet meer als normaal dat een HA inwendig onderzoek doet vooraleer hij haar doorstuurt naar een seksuoloog.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:13

Sorry hoor maar alle tijd die mensen in dit topic steken is echt doodzonde in mijn ogen.

De TS zegt nu dat ze 18 is? In andere topics in een surfkamp was ze bijna 4 maanden terug al 19 jaar. Ook had ze het over roken, Diabetes 1, Jongens berichten sturen via FB, Jongens diehaar alleen wilden voor seks en ga zo maar door. Als je even in haar berichtgeschiedenis kijkt kom je zo op allemaal topics over het onderwerp jongens en seks. Hoe betrouwbaar dit allemaal is vraag ik me echt af 8)7

Verder wil ik niemand afkraken ofzo hoor. Dus als dit wel allemaal waar is dan wens ik je veel sterkte met je onderzoek ;)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:16

Ik vind het net verstandig dat ts nu al hulpzoekt ipv ermee te blijven lopen... Waarom moet ze zich langer onzeker voelen en haar zelfbeeld laten afhangen van het al dan niet lukken van seks als ze gewoon door professionals geholpen kan worden?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:21

OutOfTheWood schreef:
Sorry hoor maar alle tijd die mensen in dit topic steken is echt doodzonde in mijn ogen.

De TS zegt nu dat ze 18 is? In andere topics in een surfkamp was ze bijna 4 maanden terug al 19 jaar. Ook had ze het over roken, Diabetes 1, Jongens berichten sturen via FB, Jongens diehaar alleen wilden voor seks en ga zo maar door. Als je even in haar berichtgeschiedenis kijkt kom je zo op allemaal topics over het onderwerp jongens en seks. Hoe betrouwbaar dit allemaal is vraag ik me echt af 8)7

Verder wil ik niemand afkraken ofzo hoor. Dus als dit wel allemaal waar is dan wens ik je veel sterkte met je onderzoek ;)

bedankt. ik ben inderdaad meteen even gaan kijken
en dit topic lijkt precies op het verhaal wat je hier verteld.
zillionke @ [LZP] ongesteld en relatie
alleen is het in de dat topic een vriendin van jou?
(wat ik dus niet geloof momenteel)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:24

Geloof ik ook niet, aangezien Ts zegt 'hij is zo knap en lief <3 '
Lijkt eerder over ts zelf te gaan!

ts, wees gewoon eerlijk hoor, als je eerlijk bent wordt het voor ons makkelijker om te helpen! :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:25

Slotje zit er ook op zie ik net diezelfde vraag of het over TS of niet gaat.