Gingers / Redheads verzamelen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoukjeV

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-02-09
Woonplaats: een prachtig plekje

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:43

Jaren terug een kleine tattoo op mijn enkel laten zetten. Die jongen was lyrisch van mijn blanke velletje, kwam gelijk met allerlei ideeën over wat voor moois hij daar allemaal op kon maken. Heb het toch maar bij het kleintje gehouden.....

jojoleinee

Berichten: 2719
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:12

Wat mooi dat jullie nu niet alleen vrede met je (witte) huid hebben maar er zelfs trots op zijn! Want dat mag ook zeker!
Ikzelf word wel best bruin en vind het dan ook leuk om dingen aan te trekken waardoor dat nog wat extra opvalt en mensen verbaasd doen kijken :=

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:24

Ik heb het gelukkig nooit erg gevonden :) ik krijg wel sproetjes van de zon.

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:45

Ik heb zelf geen moeite met mijn witte huid, word af en toe wel een beetje moe van de opmerkingen over mijn witte huid. Vind inderdaad met de juiste kleren zelfs wel mooi.

Manadeluca

Berichten: 1128
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:56

Na het zien van foto's van Renee Zellweger kwam ik erachter dat een witte huid iets is waar je je helemaal niet hoeft voor te schamen.

Yavanna

Berichten: 2695
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:16

Niet t hele topic doorgelezen, al 48 jaar een ginger, echter, met het ouder worden, komen de grijze haren ook.. als ik er niks aan doe ben ik binnen een paar jaar wit. Dus ik verf het nu met henna..
En vroeger ook een gotisch verantwoord velletje ( zo noemde ik mijn witte huid altijd als goth zijne 8)7 )
En nu ben ik zo vaak buiten dat ik echt een daywalker geworden ben en lekker bruin word..
Afbeelding

Afbeelding

Woodwick

Berichten: 149
Geregistreerd: 12-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:59

Hier ook een blanke huid die helaas niet snel bruin word maar niet superwit.

Afbeelding

Hier gaaat de koperrode kleur vanmezelf eruit in de zomer. Maar zodra ik in de zon sta komt de gloed weer naarvoren.
onderkant is vorigjaar blond geverfd, maar de bovenkant is eigenkleur

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:29

Dit is wat er gebeurd wanneer je lekker buiten gaat rijden met je paard en het weer van bewolkt en regenachtig naar zonnig gaat. Ik zei onderweg ook dat ik bang was dat ik erg zou gaan verbranden... Leuk joh, dat rode haar met bijpassend huidje.

Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:30

Oei! Ik heb mij paar weken geleden ook laten vangen.

jojoleinee

Berichten: 2719
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:29

ierusju schreef:
Dit is wat er gebeurd wanneer je lekker buiten gaat rijden met je paard en het weer van bewolkt en regenachtig naar zonnig gaat. Ik zei onderweg ook dat ik bang was dat ik erg zou gaan verbranden... Leuk joh, dat rode haar met bijpassend huidje.

[ [url=m/iQTFXX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Woow dat is wel heftig! Sterkte

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:30

Afbeelding
Ik ben ook gezegend met rossig haar. In de zomer meer blond maar in de winter weer meer richting rood. Ook ik verbrand erg snel! :j

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:37

ierusju schreef:
Dit is wat er gebeurd wanneer je lekker buiten gaat rijden met je paard en het weer van bewolkt en regenachtig naar zonnig gaat. Ik zei onderweg ook dat ik bang was dat ik erg zou gaan verbranden... Leuk joh, dat rode haar met bijpassend huidje.

[ [url=m/iQTFXX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aaauuuww sterkte :(:)

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:34

Omdat het andere topic stil is gevallen wil ik hier nog een keer vragen of er mensen zijn die dit weekend naar Breda gaan voor De welbekende roodharige dag :)

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:48

Hier ook een roodharige :wave:
Roodharige dag... ja daar heeft mn vriend me ooit mee naar toegelokt met de smoes "ik moet nieuwe kleren" terwijl hij nóóit vrijwillig mee gaat winkelen. Ik had t kunnen weten :p
Ik heb trouwens wel echt een hekel aan mn witte huid, maar dat komt misschien omdat mn uniform (verpleegkundige in t ziekenhuis) ervoor zorgt dat ik eruit zie als een lijk :')

BarbaLala

Berichten: 9625
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:59

Hier nog een redhead :) Laatst meegedaan met een fotoproject van een bekendefotograaf in de regio over redheads. Was erg leuk en ben benieuwd naar het resultaat.

Ik werd geboren met wortel-oranje haar. De mensen zeiden destijds tegen mijn moeder "Geeft niets hoor, dat rode haar!" alsof ik een ziekte had :')
Heb nooit een hekel gehad aan mijn lokken of sproeten. Integendeel.
in mijn vroege jeugd was ik vrij blond, nu ik richting 30 ga wordt ik juist een stuk roder weer.
Kappers zijn altijd vol lof over mijn kleur en haar. Ben er ook heel trots op.
Het komt inmiddels tot over mijn bilnaad.
Ik knip het 1/2x per jaar maximaal en het groeit als kool.
Bruin word ik ook niet :P
Laatst heb ik een spray tan laten doen (in de lichtste tint bruin :+ ) en ik voelde me net een Afrikaan :')

Voila.
Afbeelding

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:41

Hier ook een ginger ik ben alleen gezegend dat mijn huidje door de jaren heen steeds bruiner wordt.

Toen ik werd geboren was ik echt kleur van een wortel haha en dit verandert steeds laatste jaren werd het steeds doffer en werd het steeds lichter erg jammer vond ik dat. Dus sinds dit jaar verf ik het soms om mijn roodheid weer terug te hebben miste het zo

ravellie

Berichten: 3101
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:51

A.s weekend is het al zover mensen <3 ...Breda.....

Ik hoop bij gezondheid te gaan

Leuk programma weer

Nu nog een beetje zon :o

Blue_Eyes

Berichten: 20358
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:27

Dit weekend gaat het mij niet lukken. Ik zit mudvol gepland :D Wie weet volgend jaar!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:16

Ik ben ooit als oranje worteltjeshoofd ter wereld gekomen, mijn huidskleur is old English white en zit vol met sproeten.. Maar mijn haar is kastanjebruin in de winter en roodbruinish achtig in de zomer tegenwoordig :D

Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 12:02

JoyceLa schreef:
Omdat het andere topic stil is gevallen wil ik hier nog een keer vragen of er mensen zijn die dit weekend naar Breda gaan voor De welbekende roodharige dag :)


Ik ga waarschijnlijk toch. Maar ben maar alleen.. zou dan graag bij iemand aansluiten :)

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:05

ierusju schreef:
Dit is wat er gebeurd wanneer je lekker buiten gaat rijden met je paard en het weer van bewolkt en regenachtig naar zonnig gaat. Ik zei onderweg ook dat ik bang was dat ik erg zou gaan verbranden... Leuk joh, dat rode haar met bijpassend huidje.

[ [url=m/iQTFXX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Herkenbaar, zo zag ik dr ook uit :')

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:40

Fem schreef:
JoyceLa schreef:
Omdat het andere topic stil is gevallen wil ik hier nog een keer vragen of er mensen zijn die dit weekend naar Breda gaan voor De welbekende roodharige dag :)


Ik ga waarschijnlijk toch. Maar ben maar alleen.. zou dan graag bij iemand aansluiten :)


Gezellig! Ravelli en ik zijn ook van plan samen te gaan, leuk als je ook meegaat! Wij gaan zaterdag of zondag. Dat weten we nog niet. Ik stuur je even PB

jojoleinee

Berichten: 2719
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:04

JoyceLa schreef:
Omdat het andere topic stil is gevallen wil ik hier nog een keer vragen of er mensen zijn die dit weekend naar Breda gaan voor De welbekende roodharige dag :)
[/quote]

Ik ga ook, wel samen met mijn vriend (niet roodharig) maar het lijkt me leuk jullie bij de groepsfoto oid te ontmoeten!

JoyceLa

Berichten: 2125
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 22:18

Gezellig Jojoleinee!

jojoleinee

Berichten: 2719
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:55

JoyceLa schreef:
Gezellig Jojoleinee!


Welke dag gaan jullie?