Kinke schreef:Ik denk dat vooral belangrijk is om te weten of ex een tweede pas heeft voor het rekeningnummer van TS. Zo niet, dan waren de rekeningen wel aan elkaar gekoppeld volgens mij. Maar dat zou dan toch ook moeten betekenen dat TS de rekeningnummer(s) van ex zou moeten kunnen zien
Geen 2e pas.
Ook hadden we geen gezamelijke rekeningen oid, maar hebben ze kennelijk ons op "samenwonend" gezet.
Ik kon zijn rekeningen niet zien in ieder geval! Alleen mijn eigen rekeningen en financiële producten.
Maar ik zag het topic langskomen en kon het niet laten te reageren. Voornamelijk omdat er een hoop geroepen wordt in dit topic wat niet helemaal op de waarheid berust. Ik ben niet op de hoogte van de procedure particuliere verhuizingen. Maar ik weet wel dat dit gewoon telefonisch doorgegeven kan worden, mits er een adequate verificatie kan worden gedaan met die persoon. 9 van de 10 zaken die men wenst te regelen kan ofwel digitaal ofwel telefonisch. Dat is de tijd waarin wij leven en is ook wat mensen tegenwoordig van de bank verwachten. 9 van de 10 klanten vinden het vreemd dat ze voor iets gevoeligs als het aanvragen van een nieuwe pincode langs de bank moeten komen.