Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:16

Afbeelding

Ik moest gelijk aan dit topic denken _O-

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:57

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:18

Grrr
Zoektocht begint opnieuw. Toms wijkt als je er op loopt en Panama Jack zit net verkeerd bij mijn kleine teen. Heb nu olukai besteld. Ander model. Heb al 400 euro uitgegeven en nog geen sandaal :+
Verkapte spaarpot zo

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:54

Twilight schreef:
Ik heb van de week ook toegegeven aan een paar sandalen die ik niet perse heel mooi vind, maar waar ik wel evt middagje op kan winkelen of de stad in. Hele doorgezakte voeten en van birkenstocks krijg ik helaas blaren onder de voeten.

Erg blij met mijn sketchers :D
[ [url=m/JcpCl2.png]Afbeelding[/url] ]

Welke sketchers zijn dat? Vind ze heel leuk namelijk :)
Heb je evt. een linkje? tnx!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:58

Skechers On The Go Radiance. Kwam ze toevallig in mijn zoektocht ook tegen :j

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:18

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:21

Ik vind zelf dat ik nu wel stoere heb gekocht, het zijn wel zo'n badslippers en je moet het even durven. Maar het zijn de leukste sandalen die ik ooit tegen ben gekomen. Kostten overigens ook maar 25 euro waar ik ze gekocht heb, comfortabel zijn ze ook, maar ik heb er natuurlijk nog geen 10 km mee gelopen :'), ik heb ze pas twee dagen.

Ik denk dat het niet helemaal jouw stijl is, maar ikzelf vind veel (eigenlijk alle) sandalen/slippers zo zoet. No offense: maar eigenlijk ook alle slippers/sandalen die in dit topic genoemd worden.

Ik hoor jullie denken: oef wat loopt zij er dan gabberachtig/zwembadachtig bij. Maar dat vind ik juist wel wat hebben. Een beetje tegendraads zijn mag wel vind ik :')

Afbeelding
Edit: die glim is het ''holografische'' van de slipper, dat zijn ze namelijk.
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 31-05-17 13:31, in het totaal 2 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:29

Voor de liefhebbers van slippers ipv sandalen maar die toch comfort willen:
https://www.timberland.nl/shop/nl/tbl-n ... ign=criteo

Ben inmiddels aan mijn 3e paar toe en zweer bij deze. Bij alles krijg ik last van het tussenstukje, verliezende slippers, sloffen en glijden behalve bij deze. Ze zijn zalig!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 14:03

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 14:05

Voor degene die de Birkenstocks niks vinden.. zijn ze al wel goed ingelopen? Ze blijven lelijk maar ik heb die van mij nu een jaar of 5 en die zitten echt perfect. Ik heb er in die tijd geloof ik 1x blaren van gehad na een wandeling van 10+ km. Nou ja, dat is dan het verschil tussen slippers en schoenen denk ik. Op m'n TOMS krijg ik van kortere stukken al blaartjes.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 14:24

Gisteren op sandalen zoektocht er heel veel gepast maar ze zaten allemaal incl de tamaris en Nelson sandalen etc totaal niet en te wijd etc op eentje na, de Panama Jack's: http://www.ziengs.nl/panama-jack-haksan ... 15671.html

Tuurlijk! De duurste! Met iets hogere hak dan ik zocht, maar met lopen merk je dat niet (als je de zool wegdenkt is het nog maar een klein verhoginkje die hak).

Ik heb ze (nog) niet gekocht }:0

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 14:42

Je hebt die ook met een lagere hak.

Panama Jack Sulia! :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 15:49

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 15:55

Hebben ze van Wolky niks leuks? die zitten goed....

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:20

Mavelle schreef:
Voor degene die de Birkenstocks niks vinden.. zijn ze al wel goed ingelopen? Ze blijven lelijk maar ik heb die van mij nu een jaar of 5 en die zitten echt perfect. Ik heb er in die tijd geloof ik 1x blaren van gehad na een wandeling van 10+ km. Nou ja, dat is dan het verschil tussen slippers en schoenen denk ik. Op m'n TOMS krijg ik van kortere stukken al blaartjes.

Heb je dan de teenslippers?
Ik vind dat dingetje tussen de tenen niet lekker zitten.
Vandaar dat ik al 7 jaar Papullio heb met 3 bandjes over de voet. Dankzij de secondenlijm gaan ze dus al 7 jaar mee

Ik.heb nu Hush Puppies gekocht. Eens zien hoe lang die het gaan uithouden.

https://www.scapino.nl/hush-puppies-bio ... 7821771370

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:03

Ik heb vandaag mijn slippers binnen gekregen.
Die bruine zitten erg lekker, alleen nog niet lang op gelopen om er echt een oordeel over te hebben. :)
Die zwarte heb ik gelijk aan gedaan om te hond uit te laten, maar hij blijft dus niet zitten aan mijn rechtervoet.. -O- Ik moet constant mijn tenen bij elkaar houden om te zorgen dat hij niet heel langzaam van mijn voet af glijdt. Erg jammer dit want ze zitten verder wel lekker. Met mijn linkervoet heb ik dit niet overigens.

Afbeelding

Ik moet zeggen dat ik die van Timberland ook erg leuk vindt! Alleen erg prijzig voor een slippertje :')

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:08

Zijn ze niet te groot, annikoe? Je hebt zoveel ruimte over? Ik heb pikolino platforms, heerlijk lopen die. Maar ik moet zeggen dat ik daarna niet weer zulke leuke van dar merk heb gezien...

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:16

Whizz schreef:
Zijn ze niet te groot, annikoe? Je hebt zoveel ruimte over? Ik heb pikolino platforms, heerlijk lopen die. Maar ik moet zeggen dat ik daarna niet weer zulke leuke van dar merk heb gezien...

Nee ik heb van die mini teentjes :+
Aan de achterkant kom ik met mijn voet net tot aan de rand, dus ik zou eerder zeggen tegen de kleine kant :')

Afbeelding

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:20

Dan zou ik oppassen met op pad gaan nu.
Als je er buiten mee loopt en het valt terug te zien aan de schoen kan je vaak niet meer ruilen

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:10

Annikoe schreef:
Whizz schreef:

Aan de achterkant kom ik met mijn voet net tot aan de rand, dus ik zou eerder zeggen tegen de kleine kant :')

[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Allemaal dus erg persoonlijk blijkt wel weer... Ik zweer dus bij de Teva's omdat ze mij juist niet uitvallen. Jammer dat dat bij jou dus wel gebeurt |(

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:19

Pferdchen schreef:
Annikoe schreef:

[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Allemaal dus erg persoonlijk blijkt wel weer... Ik zweer dus bij de Teva's omdat ze mij juist niet uitvallen. Jammer dat dat bij jou dus wel gebeurt |(

Ja en ik heb vrij smalle voeten, ik kan ook nooit ballerina's of open pumps dragen, daar floepen mijn voeten ook altijd uit.

Achja, ik sjouw ze wel af, misschien gaan ze nog beter zitten :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:59

Afbeelding
Ik heb net deze besteld. Ben benieuwd. Heb de Sulia wel in de winkel gepast, die zaten heerlijk.
Maar ik vind deze iets eleganter.
Nu nog een paar dagen geduld :=

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:01

Zullen we een smallenvoetenclubje starten :D
Heb hetzelfde probleem, ik vind het zo jammer dat ik geen pumps kan dragen ;(

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:54

betadine schreef:
Zullen we een smallenvoetenclubje starten :D
Heb hetzelfde probleem, ik vind het zo jammer dat ik geen pumps kan dragen ;(

Ja ik ook! Of hij moet 1 of 2 maten kleiner, maar dan zitten mijn tenen zo bekneld dat ik er alsnog niet op kan lopen _O-

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:22

Annikoe schreef:
Annikoe schreef:

[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url]

Ja en ik heb vrij smalle voeten, ik kan ook nooit ballerina's of open pumps dragen, daar floepen mijn voeten ook altijd uit.

Achja, ik sjouw ze wel af, misschien gaan ze nog beter zitten :+

Helaas dat herken ik.
Ik heb die slippers al een jaar of 3, in de bruine leren variant die iemand hier postte, en ook ik vind ze wat uit glippen.. ze zijn bij mij dus zeker géén lekkere slippers om heel lang op te lopen.

Hmmm de Panama jacks in het laag... worden ze wel wat suffer van denk ik? Lijkt me wel heerlijk lopen... en van voor te verstellen net als de hogere variant die ik gepast heb (anders zijn sandalen te wijd).