Ik moest gelijk aan dit topic denken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marie111 schreef:iemand noemde de ANWB - denk dat ze deze bedoelde?
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/scho ... za-03.html
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/scho ... ppers.html

Twilight schreef:Ik heb van de week ook toegegeven aan een paar sandalen die ik niet perse heel mooi vind, maar waar ik wel evt middagje op kan winkelen of de stad in. Hele doorgezakte voeten en van birkenstocks krijg ik helaas blaren onder de voeten.
Erg blij met mijn sketchers
[ [url=m/JcpCl2.png]Afbeelding[/url] ]
, ik heb ze pas twee dagen.

Mavelle schreef:Voor degene die de Birkenstocks niks vinden.. zijn ze al wel goed ingelopen? Ze blijven lelijk maar ik heb die van mij nu een jaar of 5 en die zitten echt perfect. Ik heb er in die tijd geloof ik 1x blaren van gehad na een wandeling van 10+ km. Nou ja, dat is dan het verschil tussen slippers en schoenen denk ik. Op m'n TOMS krijg ik van kortere stukken al blaartjes.

Ik moet constant mijn tenen bij elkaar houden om te zorgen dat hij niet heel langzaam van mijn voet af glijdt. Erg jammer dit want ze zitten verder wel lekker. Met mijn linkervoet heb ik dit niet overigens. 
Whizz schreef:Zijn ze niet te groot, annikoe? Je hebt zoveel ruimte over? Ik heb pikolino platforms, heerlijk lopen die. Maar ik moet zeggen dat ik daarna niet weer zulke leuke van dar merk heb gezien...

Annikoe schreef:Whizz schreef:Zijn ze niet te groot, annikoe? Je hebt zoveel ruimte over? Ik heb pikolino platforms, heerlijk lopen die. Maar ik moet zeggen dat ik daarna niet weer zulke leuke van dar merk heb gezien...
Nee ik heb van die mini teentjes
Aan de achterkant kom ik met mijn voet net tot aan de rand, dus ik zou eerder zeggen tegen de kleine kant
[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pferdchen schreef:Annikoe schreef:
Aan de achterkant kom ik met mijn voet net tot aan de rand, dus ik zou eerder zeggen tegen de kleine kant
[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Allemaal dus erg persoonlijk blijkt wel weer... Ik zweer dus bij de Teva's omdat ze mij juist niet uitvallen. Jammer dat dat bij jou dus wel gebeurt
Annikoe schreef:Annikoe schreef:
[ [url=m/wJy3lT.jpg]Afbeelding[/url]
Ja en ik heb vrij smalle voeten, ik kan ook nooit ballerina's of open pumps dragen, daar floepen mijn voeten ook altijd uit.
Achja, ik sjouw ze wel af, misschien gaan ze nog beter zitten