Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
odilekk schreef:Waarom kunnen we ons eigenlijk niks meer herinneren van toen we 1/2/3 jaar oud waren? Zijn de hersenen dan nog niet goed genoeg ontwikkeld?
Free2 schreef:spicegirl schreef:ik breek ook ff in![]()
2 vraagjes :
- zou de Koning ook zijn brievenbus vol met reclame folders krijgen ?
en
- wat zit er in de (dure ) handtassen van b.v. Maxima, en mrs. Trump, als ze op staatsbezoek e.d. zijn ?
...geen geld/portemonee, geen make up, of mobieltje.
wat dan wel ?
pakje tissues ?
Goede vraag
Make up denk ik eigenlijk wel, mobieltje zou ook nog wel kunnen. Uhm, visitekaartjes?
Britta31 schreef:Zouden de prinsesjes weleens een slaapfeestje hebben?En slaapt dan iemand van de beveiliging op de bank bij het logeer adres.
xRiiannex schreef:GarBel schreef:Hoe kan het trouwens dat wanneer ij naar huis aan t fietsen ben totaal niet hoef te plassen en zodra ik voor een dichte poort sta enorm nodig?
Ik dacht letterlijk dat ik de enige was haha....
Jolien87 schreef:c_alsemgeest schreef:mijn paard MOET wel altijd plassen als hij zijn stal weer in gaat
En als je na het rijden te lang wacht doet hij het gewoon ongegeneerd op het gangpad
Mijn toenmalige bijrijdpaard deed dat ook altijd.9 van de 10 keer was ik te laat.
rien10 schreef:Klinkt als een paard wat prima bij mij p(l)ast.Stelletje zeikerds
Jolien87 schreef:c_alsemgeest schreef:mijn paard MOET wel altijd plassen als hij zijn stal weer in gaat
En als je na het rijden te lang wacht doet hij het gewoon ongegeneerd op het gangpad
Mijn toenmalige bijrijdpaard deed dat ook altijd.9 van de 10 keer was ik te laat.
rien10 schreef:Klinkt als een paard wat prima bij mij p(l)ast.Stelletje zeikerds
fleurtjeuh schreef:Waarom past er altijd nog een toetje bij als je jezelf al hebt volgegeten?