marjo1996 schreef:Ondanks dat ik snap dat mijn vriendin heel boos was op mij, ben ik ook erg boos op haar geworden. Ze heeft mij aan mijn lot overgelaten in de club. Ze heeft mijn fiets verplaatst. Hierdoor had ik dus om half 5 's nachts geen fiets, geen telefoon en ik kon mijn huis niet in. Ik was zo'n half uur fietsen bij mijn huis vandaan. Het is dat B er was, anders had ik om half 5 's nachts alleen op straat gestaan. Ik heb 2 dagen later geprobeerd contact met haar op te nemen, maar dat wilde ze niet.
Nou dat vind ik nog een best redelijke reactie van die meid. Als ik in haar schoenen stond had ik het waarschijnlijk nog veel grootser aangepakt. Maar goed.
marjo1996 schreef:. Ik heb nu een brief geschreven voor haar, maar twijfel nog of ik hem zal versturen. Wat denken jullie?
Als ik haar was had ik die brief van je verbrand.
marjo1996 schreef:Ik vind haar reactie een beetje erg overdreven en ik vind het onvolwassen dat ze er niet met mij over kan/wil praten. Het is tenslotte al bijna een jaar haar ex, ze heeft het zelf uitgemaakt en is ook een aantal keer met goede vrienden van B gegaan (wat dan dus blijkbaar wel oké is volgens haar).
Ten eerste, overdreven (?????). Hallo? Waarom overdreven? Ik vind het een onvolwassen actie van jou dat je er vandoor gaat met haar ex. In alle opzichten klopt het van geen kant TS.
Ten tweede, een jaar haar ex? Al was het 325 jaar d'r ex. Vind ik ook zo'n rare uitspraak joh. ''Ja maar het is al een jaar uit, dan kan het wel.'' Zit er verdikkeme een termijn aan vast?!
Ten derde, een aantal keer met iemand gaan (neem aan dat je doelt op een keer tongen in de club) is toch wel een andere zaak dan daten inclusief een relatie. Vind je niet?
---
Long story short, je blijft met je tengels van andermans vriendjes, ex-vriendjes, vriendinnetjes, ex-vriendinnetjes af. In mijn vriendinnengroep is dat een grote regel.
Ik sta absoluut niet aan jouw kant TS.