Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

phormicola schreef:Opstaan om de tv op een ander kanaal te zetten omdat we nog geen afstandsbediening hadden.
En volgens mij ook maar vier zenders.
Het gevoel als je de envelop met pas ontwikkelde foto's openmaakte. Waren ze allemaal gelukt? Meestal zaten er flink wat missers in
Een biertje + pakje peuken halen voor je vader bij de super om de hoek (op zesjarige leeftijd) en niemand die dat raar vond.
Opeens gordels in de auto zien verschijnen en niemand die dat echt belangrijk vindt.

later deed je dan een briefje in de bus dat je geweest was.
Met hoesjes over de toetsen om blind te leren tikken..
amandananana schreef:Dat Harry Potter spel inderdaad! Echt fantastisch haha! En wat voor mij ook echt jeugdsentiment is: die grote jawbreakers, waar je aan moest likken en dan zat er in de binnenkant kauwgom.
anjali schreef:Popmuziek met iemand die echt zingt, die zijn eigen teksten maakt die inhoud hebben.Dat is iets wat ik tegenwoordig mis.Sinds het overlijden van de meeste sterren uit mijn generatie.En zelfs winkels waar je cd's kunt kopen zijn er vrijwel niet meer.
Britta31 schreef:Ik voel mij nu zo oud met mijn Fabeltjeskrant, beertje Coralcol en de film van Ome Willem