Op werkgebied geen vorderingen, in de zin van "ik heb weer werk!". Ik ga binnenkort wel een 8-maanden durende opleiding doen in een richtig die mij in ieder geval heel erg trekt.
Had voor mezelf eigenlijk nooit gedacht dat ik weer (uit eigen beweging) een opleiding zou gaan doen. Nu nog het uwv overtuigen, want die weten nog net zo niet of het wel een goede keuze is
Afgelopen 2 weken geen gesprek gehad met de JG. Zij hadden vorig week een betaald klusje. Ik had deze week geen fut en zin om het huis op te ruimen voor ze zouden komen, het was echt hele grote bende.
Dus gebeld dat het ff niet uitkwam.
Ik twijfel zelf ook al een tijdje om met iets van coaching te beginnen, dus ik ben heel benieuwd naar je ervaring
Nu eerst eventjes alles op me in laten werken.
"
Dit is een automatische gedachtegang en ik moet leren dit soort automatische gedachten op tijd te herkennen, te "tackelen" met voors en tegens en dan alsnog te bellen. Klinkt heel simpel, maar als dit soort automatische gedachten je leven bepalen is het niet heel simpel meer
Ga dit volgende week eens met m'n psych bespreken of zij zo'n cursus nuttig/nodig vind of dat ze denkt dat ik het ook mezelf kan aanleren.
Toen ik vertelde dat ik bijna 20 jaar heb gereden en zo'n 10 jaar een paard heb gehad, was ze in eerste instantie verbaasd. Ik had haar ook nooit verteld erover, want voor mij was geen issue dacht ik.