Sababber schreef:Dus C/D of groter, max. broekmaat 36, minstens 1.75, max. 35 jaar en enkel blond is niet voldoende?Ailill schreef:Geen mensen vinden? Kan dat
Ik denk als je je instellingen zeer selectief maakt dat dat best lukt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:
Berdien schreef:Ik heb serieus waar nog nooit gehad dat mijn likes op zijn. Hoeveel mensen like je dan wel niet?![]()
Iemand zonder iets te zeggen ontmatchen doe ik eigenlijk niet, en al helemaal niet als ik er al in gesprek mee ben geweest. Ja of ze moeten echt onacceptabele dingen zeggen, dan is het snel klaar. Maar anders laat ik het gesprek gewoon doodbloeden. Zelf ook nog niet echt vaak ontmatcht, of lüllig behandeld. Vreemde types genoeg of matches waarvan ik later denk 'why?'maar verder...
Berdien schreef:Ik heb serieus waar nog nooit gehad dat mijn likes op zijn. Hoeveel mensen like je dan wel niet?![]()
Iemand zonder iets te zeggen ontmatchen doe ik eigenlijk niet, en al helemaal niet als ik er al in gesprek mee ben geweest. Ja of ze moeten echt onacceptabele dingen zeggen, dan is het snel klaar. Maar anders laat ik het gesprek gewoon doodbloeden. Zelf ook nog niet echt vaak ontmatcht, of lüllig behandeld. Vreemde types genoeg of matches waarvan ik later denk 'why?'maar verder...
lieveli schreef:Zoeken is een groot woord. Meer mensen op Bokt denken dat ik alleen v.d. mannen ben omdat ik een relatie heb gehad met een man. Daarvoor (en inmiddels ook na, lol) ook echt wel vrouwen gehad. Al heb ik wel echt een fase gehad, nu meer een vrouwen-fase. Heeft denk ik ook te maken met het feit dat ik geen 18 meer ben en toch wel heel graag kinderen zou willen. . . al is dit laatste vooral vanuit praktisch oogpunt een fijne toevoegingHaha, sinds wanneer zoek jij een vrouw?
Ailill schreef:lieveli schreef:Zoeken is een groot woord. Meer mensen op Bokt denken dat ik alleen v.d. mannen ben omdat ik een relatie heb gehad met een man. Daarvoor (en inmiddels ook na, lol) ook echt wel vrouwen gehad. Al heb ik wel echt een fase gehad, nu meer een vrouwen-fase. Heeft denk ik ook te maken met het feit dat ik geen 18 meer ben en toch wel heel graag kinderen zou willen. . . al is dit laatste vooral vanuit praktisch oogpunt een fijne toevoegingHaha, sinds wanneer zoek jij een vrouw?