Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Anoniem schreef:Die heb ik wel overgenomen van een meting van Hans anders...
Is het precies eenzelfde bril (qua vorm, model?)
Want de hoogte verschilt eigenlijk altijd per montuur
Iolanthe schreef:Ik heb ook een blue light van Ace Tate, merk niet echt verschil, dus zou de extra kost niet maken
Ik overweeg om een zonnebril op sterkte te kopen bij CT, toch handiger dan steeds van bril wisselen en met zonnebril niets kunnen zien, haha. Dus ik lees ook even mee voor ervaringen!
Jessy_luna schreef:Hoe bedoel je voorbeelden? Ik heb pasgeleden 2 grande rotondo's gekocht. 1 als gewone bril en 1 als zonnebril met bruine glazen. Mocht je vragen hebben mag je ze uiteraard stellen!
Iejoorr schreef:Arantes schreef:De hoogte is alleen van belang bij multifocaal/bifocaal. Bij enkelvoudig maakt het niet veel uitBehalve bij luxere gepersonaliseerde glazen maar die hebben ze niet bij CT.
Hmm bij een hoge cilinder zou ik toch wel gelukkig worden van een juiste hoogte hoorMaatwerk of niet
Jildau schreef:Ja ik kies altijd voor neem de sterktes over van de vorige bestelling. Daarna kan ik voor zonnebril glas kiezen en een kleur. Dat is het.. Ik heb nergens dat je kunt kiezen voor spiegelend, degrade enzovoorts.
Bril staat je goed!
Lous schreef:Dan weet ik het ook niet. Even mailen met Charlie Temple?