Vriend in buitenland, ruim 24u geen contact. UPDATE pag. 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lipstick

Re: Vriend in buitenland, ruim 24u geen contact.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:02

Wat fijn dat hij weer boven water is! Wat een opluchting moet dat zijn .

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:32

Oooh ik ben zo blij voor je! Ik had hier een heel slecht gevoel bij. Gelukkig is alles goed *\o/*

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:36

Fijn ts *\o/*

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:37

Gelukkig maar! Goed nieuws!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:39

Nou heerlijk toch dat dit topic met een sisser afloopt +:)+

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:41

Pfff. Opluchting!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:43

musiqolog schreef:
Weet je TS, mag ik je één raad geven? Laat die jongen in het vervolg wat vrijer als hij weggaat. Als je niet om de haverklap contact hebt, maak je je ook niet meteen onnodig zorgen. Het idee van vakantie is niet dat je constant met het thuisfront in contact bent.

Ik weet niet hoe je vriend erover denkt, maar ik zou het ontzettend vervelend vinden om aan de andere kant van de wereld meerdere malen per dag gestoord te worden. Vind jij het leuk als je moeder je voortdurend probeert te bereiken wanneer je weg bent op vakantie? Bovendien kan het de indruk geven dat je hem niet vertrouwt. Als dat niet aan de orde is: des te beter, maar een beetje afstand nemen en gewoon weer net als vroeger om de paar dagen contact opnemen (wat zeg ik? 20 jaar geleden kreeg je één ansichtkaart als iemand die je kende naar zo'n ver land als Indonesië ging!), dat is voor iedereen gezonder. Of, als je het echt niet zonder je vriend uithoudt, gewoon samen op vakantie gaan...

Dat is in iedere relatie anders natuurlijk en ik vind dit helemaal niet klinken alsof TS zich aan haar vriend vast klampt en hem niet vrij laat.
En hoe weet jij wat hun idee van vakantie is?

TS, fijn dat hij weer terecht is.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:44

Nou idd, fijn relatie advies maar naar mijn mening misplaatst.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:45

Ts wat fijn je je contact met hem hebt gehad.
Slaap lekker straks.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:53

Volgens mij is hij degene die zo veel contact zoekt en niet ts. Dat maakte dat deze stilte zo opviel; het viel buiten zijn patroon.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:58

Super! De technologie......tja, dat kennen we niet meer he? Geen kontakt.

Hier nog een zombie die met telex heeft gewerkt, nou aan die kant waar jouw vriend zit, daar was soms ook een of 2 dagen geen verbinding mogelijk..

Nou jij kan weer lekker slapen en morgen op je vliegmachien! Veel plezier, lekker zonnetje... {:}

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 20:03

Indestal schreef:
Super! De technologie......tja, dat kennen we niet meer he? Geen kontakt.

Hier nog een zombie die met telex heeft gewerkt, nou aan die kant waar jouw vriend zit, daar was soms ook een of 2 dagen geen verbinding mogelijk..

Nou jij kan weer lekker slapen en morgen op je vliegmachien! Veel plezier, lekker zonnetje... {:}

Volgende week pas helaas! :D
En ja! Het is tegenwoordig zo makkelijk om gewoon altijd contact te kunnen hebben met mensen all over the world. Als je dat gewend bent raak je zo in paniek haha! Zo bleek.

Hij appte nog dat 'ie het heel naar vond niks te kunnen laten horen, en dat hij wel bang was dat ik me zorgen zou maken.
Zou nu wel super ironisch zijn als hij morgen neerstort met het vliegtuig :') realistisch scenario voor iemand met vliegangst hehe.
Maar nee. They live happily ever after wordt het gewoon!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 20:04

phormicola schreef:
Volgens mij is hij degene die zo veel contact zoekt en niet ts. Dat maakte dat deze stilte zo opviel; het viel buiten zijn patroon.

En ja, precies dit. Hopelijk kan 'ie me de komende dagen weer lekker spammen :D wel leuk hoor, hele tijd onder werk allemaal foto's van z'n avonturen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:05

Aah wat een opluchting ts!!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:13

Ik kom net binnen gevallen en kon me jouw ongerustheid helemaal voorstellen! Gelukkig lees ik nu ook meteen dat alles goed afgelopen is! Gelukkig!!

Mijn man is momenteel ook in het buitenland en hij belt of smst ook heel regelmatig hoor. En ik vind dat fijn! Heb absoluut niet het gevoel dat hij me niet vrij laat , of andersom.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:15

Geen enge dingen denken....even uit de bezorgdheidmodus stappen..
De stress is voorbij...pffffff blaas uit...

Veel plezier volgende week dan.

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:23

Ahhh, ik ben zoooo blij voor jou *\o/* *\o/*
Vandaag wel dertig keer even Bokt aan gezet om te kijken hij terecht was of niet. Was stiekem best ook een beetje bezorgd al ken ik jullie niet :=
Super dat hij boven water is! *\o/* fijne kerstdagen! {:)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 20:25

Indestal schreef:
Geen enge dingen denken....even uit de bezorgdheidmodus stappen..
De stress is voorbij...pffffff blaas uit...

Veel plezier volgende week dan.

Ja ik ben weer helemaal oke haha! Red me ook echt prima in m'n uppie, mis hem wel maar ergens is het ook wel lekker chill zo alleen thuis :D Dus nu heerlijk avondje Netflixen op de bank, in bad met een goed boek en vroeg slapen!
Hij wilde morgen even proberen te bellen haha (lukte net niet door slechte wifi), vind het na vandaag / gister ook wel fijn om hem even te spreken. In m'n hoofd was hij al 35x dood zeg maar :') Kwam ook wel een beetje doordat m'n schoonzus ook wel een beetje paniek had. Zij heeft veel gereisd dus wel ervaring, maar ze was dus wel hostels aan het bellen. Ze zei net dat ze ook nog even bang was dat hij door zo'n Komodovaraan was opgegeten _/-\o_ (dat zijn die mega hagedissen van 1.80m, daar was hij op excursie vorige week).

Tis wat he! Stress voor niks, gelukkig maar!

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:38

Ik snap jouw goed hoor...mijn lief is regelmatig van huis, en wij bellen ook altijd even...ennnn niet romantisch , soms duurt het gesprek maar een halve minuut...maar dan weet ik weer...en als hij niet belt, dan zit ik ook en ik bel dus niet, app wel, maar bellen vind ik stom ( werk en dan belt de vrouw }:0 )..te wachten en denk, hij moet nog zo een eind naar zijn hotel, of hij is toch al op vliegveld....gaat het wel goed...

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:09

Fijn dat ie terecht is! Als je vriend vaker alleen op reis gaat/ wil, kunnen jullie misschien denken aan de huur of aanschaf van een Delorme Inreach. Deze werkt via satelliet en heeft bijna overal ter wereld bereik, vaak ook waar normale telefonie stopt. Tis niet goedkoop maar wel een zekerheidje. Kan ook elke 10 minuten een bliep geven met de exacte gps coördinaten naar een website.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:22

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ik lees goed nieuws !!! *\o/* *\o/* *\o/*

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:27

Wat een opluchting!

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:34

Fijn dat alles goed is!

Doet mij denken aan mijn groepsreis naar Costa Rica van afgelopen september. Op maandag gingen we naar Tortuguero. Die middag was er een vulkaanuitbarsting geweest waardoor al het vliegverkeer plat lag. Woensdag zijn we terug naar de hoofdstad gegaan en hoorde wij dit pas. Iedereen berichten van thuis hoe het was bij ons en of onze vlucht wel gewoon door ging. Die dagen in Tortuguero had niemand wifi of netwerk. Wij waren ons dus van geen kwaad bewust dat er heleboel mensen vast zaten en het een grote chaos was.. Gelukkig maar eigenlijk, we hebben genoten van de laatste dagen! Dat was vast anders geweest als we wisten wat er gaande was..

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 22:29

mvdende schreef:
Fijn dat ie terecht is! Als je vriend vaker alleen op reis gaat/ wil, kunnen jullie misschien denken aan de huur of aanschaf van een Delorme Inreach. Deze werkt via satelliet en heeft bijna overal ter wereld bereik, vaak ook waar normale telefonie stopt. Tis niet goedkoop maar wel een zekerheidje. Kan ook elke 10 minuten een bliep geven met de exacte gps coördinaten naar een website.

Hij mag nooit weer alleen! :P
Nee deze backpackreis van drie maand is altijd al een droom van 'm. Telkens kwam het er niet van, en uiteindelijk op z'n 31e toch ervoor gegaan! Uiteraard moest ik mee, maar ik heb niet per se de droom om zolang weg te gaan (wil niet zolang bij m'n oude ponietje weg /3 ) en backpacken lijkt me niet helemaal wat. Maar voor hem is het een once in a lifetime ervaring dus, gelukkig geen jaarlijks terugkerend iets!

@LvA: Ook een spannend verhaal! Ik ben dus helemaal niet zo'n avonturier haha! Vind Italie echt een droomland :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:49