Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kinke schreef:ach kom, ventjes van die leeftijd vinden het heel stoer om zo hard te rijden, ook al is er helemaal niets stoers aan. Bijzonder overigens dat je wanneer je zulk gedrag afkeurt, je dan opeens een moraalridder bent e.d.
Courses schreef:Maureen, als je reacties niet wilt is het wellicht handig om niet een topic te openen over een onderwerp wat enorm discussie gevoelig is.
Ik zal wel weer oma rijden, maar ik zie ze vaak genoeg langs de weg staan, volledig in de kreukels. musiqolog schreef:Courses schreef:Maureen, als je reacties niet wilt is het wellicht handig om niet een topic te openen over een onderwerp wat enorm discussie gevoelig is.
Nee. Iedereen is verantwoordelijk voor het niveau van zijn eigen reacties. Als je aankomt met "uit elkaar gaan", "petjesvolk", "korte piemel" en dergelijke, overtreed je willens en wetens elementaire beleefdheidsregels. Nog los daarvan vel je een oordeel over een situatie die je, met de kennis die wij krijgen, nooit goed kunt inschatten. Nadenken of je opmerking iets toevoegt zou voor iedere forumgebruiker regel één moeten zijn.

musiqolog schreef:Courses schreef:Maureen, als je reacties niet wilt is het wellicht handig om niet een topic te openen over een onderwerp wat enorm discussie gevoelig is.
Nee. Iedereen is verantwoordelijk voor het niveau van zijn eigen reacties. Als je aankomt met "uit elkaar gaan", "petjesvolk", "korte piemel" en dergelijke, overtreed je willens en wetens elementaire beleefdheidsregels. Nog los daarvan vel je een oordeel over een situatie die je, met de kennis die wij krijgen, nooit goed kunt inschatten. Nadenken of je opmerking iets toevoegt zou voor iedere forumgebruiker regel één moeten zijn.

Nanne schreef:Persoonlijk vind ik dit not done daar zij niet verantwoordelijk is voor zijn rijgedrag en ook is het imo geen reden om een relatie te beëindigen.
Brainless schreef:Nanne schreef:Persoonlijk vind ik dit not done daar zij niet verantwoordelijk is voor zijn rijgedrag en ook is het imo geen reden om een relatie te beëindigen.
Mijn man jat regelmatig grote spullen uit de supermarkt;
Handelt in harddrugs.
laatst nog een vrouwtje haar portemonnee gejat... heeft hem 3000E opgeleverd.
Ach hij is regelmatig gepakt, dat kost hem 300E.
Maar dat mag hij dan ook mooi zelf betalen.
Niet dat ik het goedkeur hoor, maar het is gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid.
Voor de rest is het echt mijn ideale partner... echt waar.
Courses schreef:Maureen, als je reacties niet wilt is het wellicht handig om niet een topic te openen over een onderwerp wat enorm discussie gevoelig is. Je moet niet vergeten hoeveel ongelukken per jaar gebeuren door onzorgvuldig rijgedrag en dan mag het nu jou vriend betreffen, maar als een autobestuurder met 50+ te hard jou vriend het ziekenhuis in rijd dan denk je er waarschijnlijk ook heel anders over.

Brainless schreef:Nanne schreef:Persoonlijk vind ik dit not done daar zij niet verantwoordelijk is voor zijn rijgedrag en ook is het imo geen reden om een relatie te beëindigen.
Mijn man jat regelmatig grote spullen uit de supermarkt;
Handelt in harddrugs.
laatst nog een vrouwtje haar portemonnee gejat... heeft hem 3000E opgeleverd.
Ach hij is regelmatig gepakt, dat kost hem 300E.
Maar dat mag hij dan ook mooi zelf betalen.
Niet dat ik het goedkeur hoor, maar het is gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid.
Voor de rest is het echt mijn ideale partner... echt waar.
Nanne schreef:Wauw...
Vol verbazing heb ik de reacties zitten lezen. Wat een stel moraalridders hier op Bokt zeg.
Reacties zoals einde relatie, crimineel enzovoorts kwamen veelvuldig voorbij.
Niemand hier heeft natuurlijk ooit eens te hard gereden, niemand hier heeft ooit een bekeuring gehad oid.
Ook ik heb wel eens snelheidsboetes mogen ontvangen en rijd regelmatig harder dan toegestaan, ben ik nu ook een crimineel en geen relatiemateriaal?
Nog nooit heb ik, door mijn schuld, een ongeval veroorzaakt. De ongevallen waar ik wel bij betrokken ben geweest hadden niks met snelheid te maken voordat de ridders daar over beginnen.
Ik schrik echt van het heilige boontjes gedrag wat ik hier veelvuldig tegen kom.
TS, rot voor je dat je dit nieuws in deze toch al dure maand voor je kiezen krijgt. Snap heel goed dat je er even flink kwaad over bent.
Maureen95 schreef:@Kentaro Politie heeft inderdaad nog geen echte boete kunnen geven, maar ik zag net op internet dat de boetes van 50-70km te hard rond de 500 a 700 euro kunnen liggen. Het gaat inderdaad via de officier van justitie dus het is even afwachten. Helaas heeft meneer zijn vuurwerk al gekocht dus dat wordt even minder geld voor mijn paard
@Brainless hij heeft denk ik al sinds dat ik een relatie met hem heb ( anderhalf jaar) 10 boetes gehad. Dus ik hoop dat hij zijn rijbewijs terugkrijgt.
?

safina schreef:Tazzey schreef:Ik gedraag me ook altijd beeldig. Ik heb een V6 met flink wat paardjes gekocht om me keurig op de rechterbaan aan te sluiten bij de 80km/u kudde.#proudmemberofclarksonschurch
Ah...ik snap het! Niets is lekkerder dan genieten van het sexy geluid van zes cilinders terwijl je aan iemands voorbumper kleeft....
Ik schop ook ruzie als mijn man zijn rechtervoet weer eens niet onder controle heeft weten te houden hoor! Je moet ze namelijk altijd het gevoel geven dat ze iets goed te maken hebben. En daar vervolgens munt uit slaan.![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn om je leven te delen met een man die altijd binnen de lijntjes kleurt?