18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:59

deksel schreef:
Vriend gamet en daar heeft hij dus ook een microfoon en headset voor. Alleen, deze keer was hij vergeten om de microfoon te muten. Een van zn vrienden heeft dus alles gehoord :D.

Oefff dat lijkt mij niet heeeeeel prettig _O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:18

XiiaaooNaa schreef:
deksel schreef:
Vriend gamet en daar heeft hij dus ook een microfoon en headset voor. Alleen, deze keer was hij vergeten om de microfoon te muten. Een van zn vrienden heeft dus alles gehoord :D.

Oefff dat lijkt mij niet heeeeeel prettig _O-

Viel niet heel veel te horen maar toch, nu dubbelchecken we elke keer even of die gemuted is :+.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:28

Hahaha hier ook een :))

Ik was met mijn toenmalige vriend lekker bezig savonds laat bij mij thuis in de slaapkamer en ik zat boven op. Mijn broertje had er een handje van om de deur meteen open te gooien en niet te kloppen als hij wat moest vertellen aan mij.

Dus hij gooit die deur open, loopt naar binnen, roept mijn naam en roept ook direct 'Holy sh*t, LAATMAAR!'

Alle zin was direct het raam uit maar wat hebben mijn ex en ik gelachen :)) Mijn broertje heeft vanaf dat moment altijd geklopt op mijn deur :')

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:32

Minimus schreef:
Hahaha hier ook een :))

Ik was met mijn toenmalige vriend lekker bezig savonds laat bij mij thuis in de slaapkamer en ik zat boven op. Mijn broertje had er een handje van om de deur meteen open te gooien en niet te kloppen als hij wat moest vertellen aan mij.

Dus hij gooit die deur open, loopt naar binnen, roept mijn naam en roept ook direct 'Holy sh*t, LAATMAAR!'

Alle zin was direct het raam uit maar wat hebben mijn ex en ik gelachen :)) Mijn broertje heeft vanaf dat moment altijd geklopt op mijn deur :')

Hahahhaha _O- ik zie zn reactie al voor me ... outchhhh haha :wow:

Gefeliciteerd btw!! *\o/*

Minimus

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:52

Hee dankjewel *\o/*

Ja ik vergeet die reactie nooit meer, heb zo hard gelachen!

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:53

Eerste vriendje wat toen een maand aan was lief een kus geven en opeens een spontane bloedneus krijgen waardoor zelfs zijn gezicht er onder zat :=

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:06

Dizzy505 hahah xD
Door je reactie schiet er weer een 'fijne' herinnering naar boven...
Overigens is dit nu al 2x gebeurt.

Tijdens de seks lag ik beiden keren onder.
Het was donker in de kamer en de sfeer zat er goed in.
Lekker knuffelen en kusjes...
Had het zelf helemaal niet door, maar hij kwam er dus opeens mee met..
'Kak...ik heb een bloedneus'...
Licht aan en jahoor een mooie bloedneus.
Leuke was wel dat ik ook onder het bloed zat.
Het bloedde waarschijnlijk al een tijdje zonder dta we ht doorhadden.
Het zat op mn gezich, in mn haar etc.
Nou...dat was ht dan, weg moment haha.

We hebben er wel hard om gelachen!! :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 01:26

Oh komt nu ook iets in mij op. :') Mijn ex hebben eens per ongeluk mijn oma's voicemail ingesproken terwijl we bezig waren. Nooit telefoon op bed erbij laten liggen!! :') M'n oma snapt gelukkig niet veel van der telefoon dus die dacht dat ze verkeerd gedrukt had enzo en wist niet van wie het kwam. :')

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:08

Dames hebben jullie er problemen mee als ik 18+ aan de titel toevoeg?

Inmiddels zijn jullie meer overgeslagen van romantische naar sexgerelateerde blunders. Kan natuurlijk dat jullie het daar niet meer over willen hebben, dat mag ook :Y) ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:13

Ik denk dat 18+ een goede toevoeging is ;)

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 17:14

Haha, goed idee :=

A_nouk

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:17

Bij deze, en veel plezier nog :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:35

Ik moet hier niet aan beginnen, dan hou ik niet meer op. :') Mijn leven is momenteel op zichzelf een romantische dramafilm. :')

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 17:36

Resistance schreef:
Ik moet hier niet aan beginnen, dan hou ik niet meer op. :') Mijn leven is momenteel op zichzelf een romantische dramafilm. :')

Oh nee, deel het vooral! Je maakt ons nieuwsgierig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:38

Mirashiba schreef:
Resistance schreef:

Oh nee, deel het vooral! Je maakt ons nieuwsgierig! :D

Oh nee, niet openbaar op internet. Je mag me altijd PB'en. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 18:20

A_nouk schreef:
Dames hebben jullie er problemen mee als ik 18+ aan de titel toevoeg?

Inmiddels zijn jullie meer overgeslagen van romantische naar sexgerelateerde blunders. Kan natuurlijk dat jullie het daar niet meer over willen hebben, dat mag ook :Y) ;)

Goeie zet. +:)+ Was mij inmiddels ook opgevallen dat het voornamelijk over seks-gerelateerde acties gaat. :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:27

Het verhaal volgens mijn vriendin is dat we 5 keer per week op een leuke romantische date gingen en dat we het heel rustig aan deden. Gewoon lekker op de bank een serie kijken was ook goed.

Mijn verhaal was dat ik ineens wel heel vaak omging met een bepaalde vriendin waar ik al vrij lang meer gevoelens voor had.

Krijg je ineens de vraag of we eindelijk de date periode uit zijn en we nu een relatie hebben. Welke date periode? :+

Kan zo een slechte romcom worden.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:41

Wat een geweldig topic ook weer :') :')
Maakt de vertraging op het station toch weer wat minder erg :j

Ik heb nog een blunder van de eerste keer mijn mijn vriend := :=

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:48

Nynkster schreef:
Wat een geweldig topic ook weer :') :')
Maakt de vertraging op het station toch weer wat minder erg :j

Ik heb nog een blunder van de eerste keer mijn mijn vriend := :=

Tell us :')

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 20:00

Ik weet niet of hij het leuk vindt :') :')

Vriendlief en kennen elkaar van het ''internetdaten''. Ik was totaal niet opzoek maar had gewoon zin om wat nieuwe mensen te leren kennen. Kerstavond eerste date, super romantisch natuurlijk. <3

Hij was ook echt superlief dus na onze cliche date (etentje&bios) parkeerde hij de auto een stukje van mijn huis en begon hij mij te zoenen. Maar na een tijdje werd het natuurlijk koud in die auto := := Brr....

Weekje later met oud & nieuw naar zijn familie. Mochten logeren bij zijn moeder (ouders gescheiden). Dus gezellig drankje gedaan. Veeeelste veel gedronken natuurlijk dus na wat zoenen etc zou ''het'' zeg maar gebeuren.. Blokkeerde zijn zaakje compleet en was niet meer echt actief te krijge _O-

Hij schaamde zich natuurlijk dood en was super zenuwachtig :')

Tot op heden herinner ik hem er wekelijks aan en moet ik elke keer weer lachen, verhaal voor in de boeken 8)7

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:23

Je kent die scenes wel; vrouw komt in sexy lingerie binnen lopen, man springt op en trekt haar de "kleren" van het lijf.
Ik dacht; dat ga ik ook eens even doen. Nou goed, na lang zoeken een sexy setje gevonden. En die avond zou ik wel even mijn eigen filmscene schrijven.

Ik mezelf dus in mn setje gehesen, beetje make-up en een lippenstiftje op en hup gaan met die banaan. Ik kom de kamer in en zie al dat vriend(nietzo)lief aan het gamen is. Hij kijkt niet op of om! Begint nog even tegen die gast te schreeuwen die hem heeft neergeknalt. Naja ik dacht bij mezelf "hier kan ik het niet bij laten". Dus ik loop uber-sexy voor de tv langs en ga naast hem op de bank zitten. Friemel een beetje aan hem, maar nog geen reactie. Najaaaaa?!
Nadat ik 3 keer voor de tv heen gehuppelt ben ziet hij me nog steeds niet.
Ik denk; ja dikke :&/!' 3 bier voor jou. Huppa ik doe mn sexy oma japon aan.
En, 3x raden wie mij wel zag toen ik de kamer in kwam lopen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:45

youaremystar schreef:
Je kent die scenes wel; vrouw komt in sexy lingerie binnen lopen, man springt op en trekt haar de "kleren" van het lijf.
Ik dacht; dat ga ik ook eens even doen. Nou goed, na lang zoeken een sexy setje gevonden. En die avond zou ik wel even mijn eigen filmscene schrijven.

Ik mezelf dus in mn setje gehesen, beetje make-up en een lippenstiftje op en hup gaan met die banaan. Ik kom de kamer in en zie al dat vriend(nietzo)lief aan het gamen is. Hij kijkt niet op of om! Begint nog even tegen die gast te schreeuwen die hem heeft neergeknalt. Naja ik dacht bij mezelf "hier kan ik het niet bij laten". Dus ik loop uber-sexy voor de tv langs en ga naast hem op de bank zitten. Friemel een beetje aan hem, maar nog geen reactie. Najaaaaa?!
Nadat ik 3 keer voor de tv heen gehuppelt ben ziet hij me nog steeds niet.
Ik denk; ja dikke :&/!' 3 bier voor jou. Huppa ik doe mn sexy oma japon aan.
En, 3x raden wie mij wel zag toen ik de kamer in kwam lopen. :\

Daarom ben ik zo blij dat mijn vriend niets van gamen moet weten :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:00

Och hier ook al behoorlijk lachwekkende verhalen :o

Even samen de nieuwe bank van m'n schoonmoeder 'testen', kijk ik precies op 'het moment' van m'n vriend naast me, zit de Jack russel van haar aan de andere kant van de bank te staren en z'n bek af te likken, moment gelijk verpest want ik kreeg de slappelach :+ :o

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:02

Oh en laatst had ik ook weer zo'n geweldige actie, had een heel mooi korsetachtig ding gekocht, flink aangesnoerd, kregen we m dus allebei met geen mogelijkheid los, resultaat: romantiek weg en alleen maar kijhard gelachen samen _O-

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:36

Mag ik meelezen?
Ben 16, februari word ik 17, 12 februari 2017 hebben mijn vriend en ik twee jaar
Hij is met ons mee geemigreerd, en woont dus ook bij ons, hij slaapt bij mij, we douchen af en toe samen ed dus heb af en toe ook best wat awkward momentjes :+