deksel schreef:Vriend gamet en daar heeft hij dus ook een microfoon en headset voor. Alleen, deze keer was hij vergeten om de microfoon te muten. Een van zn vrienden heeft dus alles gehoord.
Oefff dat lijkt mij niet heeeeeel prettig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:deksel schreef:Vriend gamet en daar heeft hij dus ook een microfoon en headset voor. Alleen, deze keer was hij vergeten om de microfoon te muten. Een van zn vrienden heeft dus alles gehoord.
Oefff dat lijkt mij niet heeeeeel prettig
Minimus schreef:Hahaha hier ook een
Ik was met mijn toenmalige vriend lekker bezig savonds laat bij mij thuis in de slaapkamer en ik zat boven op. Mijn broertje had er een handje van om de deur meteen open te gooien en niet te kloppen als hij wat moest vertellen aan mij.
Dus hij gooit die deur open, loopt naar binnen, roept mijn naam en roept ook direct 'Holy sh*t, LAATMAAR!'
Alle zin was direct het raam uit maar wat hebben mijn ex en ik gelachenMijn broertje heeft vanaf dat moment altijd geklopt op mijn deur
A_nouk schreef:Dames hebben jullie er problemen mee als ik 18+ aan de titel toevoeg?
Inmiddels zijn jullie meer overgeslagen van romantische naar sexgerelateerde blunders. Kan natuurlijk dat jullie het daar niet meer over willen hebben, dat mag ook![]()
youaremystar schreef:Je kent die scenes wel; vrouw komt in sexy lingerie binnen lopen, man springt op en trekt haar de "kleren" van het lijf.
Ik dacht; dat ga ik ook eens even doen. Nou goed, na lang zoeken een sexy setje gevonden. En die avond zou ik wel even mijn eigen filmscene schrijven.
Ik mezelf dus in mn setje gehesen, beetje make-up en een lippenstiftje op en hup gaan met die banaan. Ik kom de kamer in en zie al dat vriend(nietzo)lief aan het gamen is. Hij kijkt niet op of om! Begint nog even tegen die gast te schreeuwen die hem heeft neergeknalt. Naja ik dacht bij mezelf "hier kan ik het niet bij laten". Dus ik loop uber-sexy voor de tv langs en ga naast hem op de bank zitten. Friemel een beetje aan hem, maar nog geen reactie. Najaaaaa?!
Nadat ik 3 keer voor de tv heen gehuppelt ben ziet hij me nog steeds niet.
Ik denk; ja dikke :&/!' 3 bier voor jou. Huppa ik doe mn sexy oma japon aan.
En, 3x raden wie mij wel zag toen ik de kamer in kwam lopen.