Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:19

Ik lees zoveel herkenbare dingen _O- geweldig!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:44

O jeej :') Hilarische dingen komen hier voorbij!

- ik heb een hekel aan kinderen, terwijl de meeste mensen denken dat ik supergoed met kinderen om kan gaan, omdat ik kinderboekenillustrator wil worden :')
- ik heb bijna 2 boekenkasten vol met kinderboeken (o.a. Heartland :') )
- sinds 4 maanden woon ik samen maar soms mis ik het huis van m'n ouders gewoon heel erg
- soms zou ik willen dat ik nog een jaar of 7 was en dat lekkere onbezorgde leven had
- ik hou superveel van regen als ik binnen ben. Zo lekker knus <3

En dan mijn allergrootste kleine geheimpje:
- ik heb een verschikkelijke, enorme, ongegronde angst voor putjes in de bodem van het zwembad :=

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:45

Warboel schreef:
En dan mijn allergrootste kleine geheimpje:
- ik heb een verschikkelijke, enorme, ongegronde angst voor putjes in de bodem van het zwembad :=

Die zijn ook vet eng.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:48

haha wat een leuk topic is dit :)
hier mijn geheimpjes:

1. ik zeg soms dat ik dingen niet lust als ik ze te duur vind ( zoals milka oreo :) )
2. als ik siroop inschenk moet ik er altijd iets uitgooien
3. ik scheer alleen in de zomer mn benen en heel af en toe in de winter als ik bijv. ga zwemmen
4. ik bijt nagels en schiet ze weg
5. ik ga van cola heel harde boeren laten wat soms nogal akward momenten opleverd.....
6.ik vind muziek met oordopjes altijd veel mooier
7. ik heb een verschrikkelijke hekel aan op kraambezoek gaan :o dan moet je altijd die baby vasthouden en dan gaat hij/ zij precies bij mij huilen en dan krijg ik m niet stil....
8. ik was een keer met mn vriendin over een leraar aan het roddelen tegen een andere leraar, toen we wegliepen zagen we dat hij in het lokaal zat waar wij voor stonden te praten, en hij had alles gehoord 8)7 8)7 8)7

voor de rest zouden er wel veel meer zijn maar ik kan ze zo snel niet bedenken

en trwns nog een :
als ik alleen thuis ben, moeten altijd overal de lichten aan ( ook boven )

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:01

Over scheren.. mijn been scheer ik niet, mijn oksels scheer ik alleen de dag voordat ik gym heb, en mijn onderkant alleen als ik ongesteld moet worden.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:02

Fish_n_Chips schreef:
Over scheren.. mijn been scheer ik niet, mijn oksels scheer ik alleen de dag voordat ik gym heb, en mijn onderkant alleen als ik ongesteld moet worden.

dus jij loopt gwn altijd met haren op je benen?
of heb je altijd lange broeken/ dikke legging aan??

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:07

Ik scheer mijn benen ook niet. Maar ik heb ook nooit blote benen dus dat scheelt wel. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:14

Ik scheer mijn benen ook zeer zelden. In de winter laat ik de vacht gewoon groeien, in de zomer misschien eens in de twee weken. Dus ja, ik loop regelmatig met super harige benen rond. Jongens die ik date kijken wel een twee keer raar op, maar donder op hoor, ik ga echt m'n benen niet scheren omdat de jongen waarmee ik in bed lig dat fijner vindt voelen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:16

Ik scheer alleen als ik daar zin in heb :')

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:20

Ik ben bang voor duiven en ga daarom bijna nooit de stad in
Wil nooit mijn eten delen

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:25

Ohja, vroeger durfde ik nooit alleen in bad omdat ik dacht dat er dan haaien uit het putje kwamen en dan door het bad gingen zwemmen :')

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:37

winnielove schreef:
Fish_n_Chips schreef:

Ik heb in mijn hele leven mijn benen 1x geschoren :+
En loop als het warm is ook rustig in korte broek rond.

En niemand die het doorheeft want mijn beenharen zijn dusdanig licht en dun dat je je best moet doen om ze te zien *\o/*

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:38

winnielove schreef:
Fish_n_Chips schreef:

Ik draag sowieso altijd kniekousen, ongeacht het weer en of ik een korte of een lange broek aan heb. Maar ik vraag me af of ik zonder dat mijn benen wel zou scheren.

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:42

Ik scheer mijn benen ook niet vaak, vind dat zo'n onzin. Ik draag alleen vrijwel altijd legging en panty's en als je beenhaar lang is dan doet dat nogal zeer soms.
Overigens groeit het echt heel snel en het is dik, zwart haar. Als ik het 's ochtends scheer dan heb ik om 5 uur 's middags alweer stoppels. :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:53

Oke na lang mee te hebben gelezen moet ik er ook maar aan toegeven.

1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.

2. Ik ben 17 en heb nog maar 1x gezoend (zie punt 1), op een of andere manier gaat het gewoon niet en denk dat het te maken heeft met dat die jongen dus nog zo in m'n brein zit.

3. Ook ik plas onder de douche :')
4. Ik vindt het heel vervelend dat de kat bij m'n moeder niet bij me wil zitten.
5. Ik scheer mijn benen bijna de hele winter niet
6. Het boeit mij niet als iemand mij in m'n ondergoed ziet, ook de jongens niet. Dit komt door stage, werkte in een animatie team, tijdens de shows moesten we dan snel omkleden.
7. Ik ben bang in het donker en ren dan ook zo snel mogelijk om het licht aan te doen.
8. Ik vindt mijn vrienden qua uitgaan eigenlijk heel saai.
9. Kinderen vindt ik niet leuk, behalve als ik in een animatie team zit dan vind ik ze leuk.
10. Er zijn een paar mensen die bang voor me zijn omdat ik mij best hard kan verwoorden

En zo zijn er vast wel meer haha :D

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:04

Soms appt m'n vriend me met de vraag of ik bijv. als een wasje gedraaid heb.
Ik stuur dan altijd terug van wel terwijl ik 9/10 keer op dat moment denk: ohja, oliebol! Dat moest ik ook nog doen :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:06

Manman, wat een topic en wat een bekentenissen.

Ik ga er geen één noemen omdat die van mij echt te erg zijn.

Oke: eentje dan; ik flos soms met mijn haren bij gebrek aan beter. Heel irritant als er wat blijft hangen tussen mijn tanden. :+

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:09

Leuk topic ! :D

Ik erger me wild aan kinderen in het openbaar, ik ben leidster op een kdv dan vind ik kinderen prachtig maar dat komt omdat ze dan allemaal naar me luisteren :')

En ik poets niet altijd mijn tanden voor ik naar bed ga. Smorgens wel hoor :D

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:11

Oh ik heb er nog een

Ik huil nooit bij films maar bij series zit ik soms te janken bij de niet emotionele scenes :+ en dan altijd bij dezelfde _O- _O-

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:25

Oja er schiet me zo wat te binnen!
Ik moest huilen bij de film Hoe tem je een draak, omdat ik het zo'n mooie film vindt.
En spirit is ook altijd een tranentrekker, vooral dat moment dat hij in de trein is en denkt z'n familie te zien

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:33

Maar dat zijn ook leuke films :)
Ik ben ook erg gelukkig met mijn zeer dunne en lichte haar op mijn benen waardoor ik ze nooit hoef te scheren *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:50

maralyn schreef:
lieveli schreef:
Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.

En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.

Ja! Nou inderdaad!!!

Niet alleen jongeren, maar vooral die oudjes, die kunnen wat van. En dan ook nog een grote mond geven.

Als ze schelden, fiets ik altijd even naar ze toe. ''Sorry, ik kon u niet verstaan?''

En pubers die breeduit fietsen, ieder aan 1 kant, die haal ik in het midden in. Dat vind ik echt leuk. Dan is mijn hele dag weer goed. En dat is triest. Maar ja.

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:55

Ik geef letterlijk alles een naam. Mijn vleesetende plantjes heten Oscar en Carlos, mijn auto Olijfje en mijn computer Bobbie. Maar alleen mijn vriend en ouders weten ervan :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:56

Oh mijn rekenmachine heet James :') ook het enige bij mij met een naam eigenlijk haha

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:57

Wat een geluk alle mensen met dunne lichte haren op hun benen.
Ik heb het gister toch echt weer moeten scheren, mijn benen waren even behaard als die van mijn vriend :Y).
Dat krijg je als je deels Indo bent....