ik heb de komende week vakantie, sorry dames Op de vrijdag hebben we gewoon andere lestijden en pauzes, dus we hebben elkaar vandaag niet eens gezien. Wel mijn vriendin onder druk gezet naar de klas te vragen, ik ga denk ik zo met een kop thee kijken of er op school een Facebook weg is
Pfft, en ik doe al dit hele jaar mijn best deadlines te ontwijken Ik heb zo'n vier maanden vakantie, helaas.. Nee, serieus, ik heb geen idee wanneer ik een kans zie maar ik weet wel dat als ik hem zie ik hem grijp. Maar wie weet krijgen jullie straks een sneu berichtje dat hij een vriendin heeft
Kom op TS, zodra je hem weer ziet, al is het toevallig in de stad, meteen aanspreken! We worden ongeduldig!
TinkerTreas
Geplaatst: 16-10-16 17:48
Een aantal jaar geleden ontdekte ik dat ik een erg leuke buurman had (niet vlak naast me, maar wel in dezelfde flat). Ik wist alleen zijn achternaam (door het naambordje bij de brievenbus). Ik nam mezelf steeds voor om hem aan te spreken als ik hem tegen zou komen, maar puntje bij paaltje kwam ik steeds niet verder dan "hoi". Ik heb toen ook op facebook zitten zoeken en bij toeval kwam ik erachter dat hij in de vriendenlijst van een stalgenootje stond. Dus ik een berichtje gestuurd, maar daar kreeg ik geen reactie op. Maar we kregen wel vaker gesprekken als we elkaar tegen kwamen, wel alleen over koetjes en kalfjes helaas.
Op een avond heb ik al mn moed bij elkaar geraapt en bij hem aangebeld. Dat vond hij ontzettend leuk en het bleek erg goed te klikken. Inmiddels zijn we bijna 7 jaar getrouwd.
Dus, verzamel al je moed en stap op hem af. Desnoods vraag je of je hem even apart kan spreken, als zijn vrienden erbij zijn.
Angeliquee18
Geplaatst: 16-10-16 23:06
Ik woonde 10 jaar naast m'n "buurman" paar huizen verder op. Durfde ze tel nr nooit te vragen. Was is m'n hond kwijt, en heb toen gezegt, als je d'r ziet wil je me dan bellen? Later werd ik z'n schoonmaakster en verzorgde ik z'n kat die een gebroken kaak had. Nu wonen we 2 jaar samen & hebben we een zoontje. Het kan dus raar lopen haha.
Ik heb gezocht, maar niks gevonden op Facebook, helaas. En het zou wel leuk zijn, maar ik weet het niet. Wie weet wil hij niks, of is hij niet single (Ik ga geen relaties verbreken, het spijt me )
Calanthe
Geplaatst: 21-10-16 22:53
Juliette61 schreef:
Ik heb gezocht, maar niks gevonden op Facebook, helaas. En het zou wel leuk zijn, maar ik weet het niet. Wie weet wil hij niks, of is hij niet single (Ik ga geen relaties verbreken, het spijt me )