Mannen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:11

Eulogy schreef:
Mijn vriend kwam zaterdagochtend thuis zonder z'n schoenen en huissleutels... Tja :')

Wilde nacht gehad? <<)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:25

Tivoli schreef:
Eulogy schreef:
Mijn vriend kwam zaterdagochtend thuis zonder z'n schoenen en huissleutels... Tja :')

Wilde nacht gehad? <<)

Ik zou dan toch best wel behoorlijk pissig worden. Hij kan toch wel gewoon normaal doen?!

Sakura789

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:30

Ik zou hem lekker uitlachen, vragen of hij een leuke avond heeft gehad en er nog heel vaak mee pesten :D :D :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 16:35

Was óp de wasmand leggen. Hoeveel moeite is het nu om die klep open te doen? :roll:
Dus vanaf toen staat de klep open :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:44

Die van mij laat de sleutels aan de binnenkant van de deur zitten. Dus daar stonden mijn ouders laatst tijdens een "noodgeval" 's nachts als een gek aan de deur te bellen, omdat ze er niet in kwamen :')

Ach ja.. Een tijdje terug had ik zijn sleutels per ongeluk meegenomen naar het werk en de mijne zaten in mijn tas.. Toen kreeg ik een appje: "Ik ga de badkamer maar schoonmaken, want ik kan de deur niet uit!"... Ik moet het de volgende keer maar expres doen denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 20:06

Maanlicht schreef:
Ik zou dan toch best wel behoorlijk pissig worden. Hij kan toch wel gewoon normaal doen?!

Nou dat mag ie nog net zelf weten, ik had er verder toch geen last van? :+ Hij was vervolgens ergens blijven slapen omdat hij dus geen sleutels had en mij niet wakker wilde maken, als ik daar al boos om zou moeten worden...

Na nader onderzoek bleken zowel zijn schoenen als zijn sleutels trouwens bij een vriend van een vriend thuis te liggen dus ze zijn niet helemaal kwijt, maar z'n sokken zijn uiteraard de prullenbak in gegaan :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 23:41

Maanlicht schreef:

Waarom zou je daar behoorlijk pissig om moeten worden? Jij doet toch ook wel eens iets doms? Praat er gewoon met elkaar over als je iets dwars zit zonder gelijk boos te worden, bereik je veel meer mee.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 23:45

De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart :o

Heb al aangeboden het schoon te willen maken voor hem (mits hij een bezem en dweil fixt), maar daar ziet hij van af. Ik blijf het desondanks toch wel altijd aanbieden als we naar zijn huis gaan.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 00:30

Mijn man heeft rare was gewoontes, heb al veel herkenbaars gelezen :D. Was óp de wasmanddeksel leggen ipv er gewoon in en zijn eigen was direct uit zijn koffer draaien (hijs piloot), terwijl de machine dan verre van vol is :') o ja, en de koffer voor de rest onuitgepakt, vaak (half) open, in de woonkamer laten liggen en pas de avond voor een nieuwe vlucht her-inpakken, gaat soms wel een week overheen 8)7

Naast de voordeur staat een schoenenrekje waar altijd plek over is. Maar als meneer thuis komt zet ie zn schoenen steevast náást het rekje op de grond. Zucht.

En in een pantalon lopen op z'n vrije dag _O-

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 00:43

Grappig allemaal! :)
Inmiddels ben ik alweer 20 jaar getrouwd en mijn man is nu behoorlijk goed afgericht :D
Standaard blijft hij vragen waar iets ligt, "schat, waar het al 20 jaar ligt", laat ik het maar houden op luiheid.
Wat ik hem ook niet aan het verstand kan peuteren is dat het misschien wel handig is om voordat je gaat douchen even kijken of er handdoeken in het kastje in de douche liggen.... Maar nee, regelmatig een natte, naakte man hier in de huiskamer vragend naar een handdoek :)
Ja, in de droger of wasmand...

De meeste eigenaardigheden vallen me al helemaal niet meer op na 20 jaar!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 00:50

Niet mijn man- maar mijn baas.
'ik wil graag naar deze meeting'
'alleen als het je werk niet in de weg zit'
'ik krijg mijn werk niet goed af en zou het grootste deel van die dag weg zijn'
'kijk dan maar wat jij wilt'

A) ik begon met wat ik wilde
B) hij zegt 'nee als', maar dat wordt binnen een paar seconden 'oh, ok, doe maar'

Frustrerend.

Zoekt iemand nog een customer service medewerker in de buurt van Venlo? :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:46

420BlazeIt schreef:
De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart :o

Heb al aangeboden het schoon te willen maken voor hem (mits hij een bezem en dweil fixt), maar daar ziet hij van af. Ik blijf het desondanks toch wel altijd aanbieden als we naar zijn huis gaan.

:r :r :r
Dat zou voor mij zo'n afknapper zijn

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:49

Kinke schreef:
420BlazeIt schreef:

Hmm.. Als die van mij dat zou hebben zou het er toch niet meer inzitten.. dan is het doei :)F

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:57

Kinke schreef:
420BlazeIt schreef:

Ik zou er ook niet vrolijk van worden nee. :o

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:10

420BlazeIt schreef:

Een beetje man lost dat op door er zwarte tegels in te leggen :Y)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:23

BarryPlopper schreef:
420BlazeIt schreef:

Een beetje man lost dat op door er zwarte tegels in te leggen :Y)
Of een matje voor de deur om zijn voeten na afloop aan af te vegen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:44

Twee jaar geleden een nieuwe keuken gekregen, alleen moet er nog een koof om de buis van de afzuigkap komen. Ja daar ga ik binnenkort mee aan de slag, hoor ik al twee jaar.. ja ik heb al houtjes gezaagd, dit was een jaar geleden (en het niet opgeruimde gereedschap ligt er nog). Ja ik zal de klus wel op internet zetten binnenkort...
Ik denk dat er in 2020 nog geen koof omheen zit.
Ik zie inmiddels die buis al niet meer. Ik noem het maar de industriële look.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 08:05

Wij zijn thuis even rommelig.
Maar ineens ben ik het dan zat en dan gooi ik altijd al zijn rommel ( die van mezelf niet natuurlijk) op zijn kant van het bed...
Echt vies vind ik ook niets, zoals die badkamer van hierboven..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:17

Kinke schreef:
420BlazeIt schreef:

Ach, bij mijn vriend is het ook niet heel opgeruimd. Ik vind het soms enorm storen maar ik merk wel dat hij z'n best doet om het nu beter bij te houden. En dan help ik hem gewoon daarbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:22

Ik loop net van de woonkamer door de veranda naar buiten, langs de schoenenkast. Kast open, 2 paar schoenen voor de kast en deze morgen vond ik ook al een paar naast bed. Tja :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:33

__Sannne schreef:
Maanlicht schreef:

Waarom zou je daar behoorlijk pissig om moeten worden? Jij doet toch ook wel eens iets doms? Praat er gewoon met elkaar over als je iets dwars zit zonder gelijk boos te worden, bereik je veel meer mee.

Nee, ik doe dat soort dingen echt niet meer, daar ben ik echt te oud voor :').
Ik woon samen met mijn vriend en ik verwacht dat hij zich normaal kan gedragen, net zoals hij dat van mij verwacht. Als hij het dan voor elkaar krijgt om stomdronken zijn schoenen en zijn sleutels te verliezen, heeft echt geen zelfbeheersing. Vinden jullie het ook normaal als je vader hetzelfde zou doen?
Laatst bijgewerkt door Maanlicht op 05-10-16 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

0407Tamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:39

Die van mij heeft zelf een pony haha. Lucky me

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:43

0407Tamar schreef:
Die van mij heeft zelf een pony haha. Lucky me

Ja belachelijk hoor, dat mannen een pony hebben. :+

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:58

Vriend is er aardig aan gewend om zijn eigen zooi op te ruimen en mee te helpen in huis. Vaatwasser zet hij altijd netjes aan 's middags, zodat ik 's avonds het spul eruit kan halen voor het koken. Hij ziet dan alleen noooooiiitttt dat er lampjes branden dat iets op is. (zout of naspoel) Voor de rest helpt hij gelukkig best veel in huis!!

Alleen dat wasgoed... Hij kwakt altijd alles naast bed, ook als het vies is. Terwijl we een apart kamertje hebben waar al het wasgoed ligt. Ik kleed mij daar altijd uit en pak schoon spul. Het is vanzelf, schatttt.... waar zijn mijn spijkerbroeken?? Ummm, naast je bed??? Ik vertik het om het naast het bed weg te halen, dan loopt hij vanzelf een keer in de blote kont.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:03

Als ik in de kamer zit loopt mijn vent liever van de koelkast door de keuken naar de kamer om de dom vraag te stellen...Is dit mayo? dan zelf lezen.

Zucht! mijn standaard antwoord bij domme vragen is inmiddels..Bel je moeder even!

man in kwestie is 40 jaar.