Eulogy schreef:Mijn vriend kwam zaterdagochtend thuis zonder z'n schoenen en huissleutels... Tja
Wilde nacht gehad?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maanlicht schreef:Ik zou dan toch best wel behoorlijk pissig worden. Hij kan toch wel gewoon normaal doen?!
Hij was vervolgens ergens blijven slapen omdat hij dus geen sleutels had en mij niet wakker wilde maken, als ik daar al boos om zou moeten worden...
Maanlicht schreef:Ik zou dan toch best wel behoorlijk pissig worden. Hij kan toch wel gewoon normaal doen?!
. Was óp de wasmanddeksel leggen ipv er gewoon in en zijn eigen was direct uit zijn koffer draaien (hijs piloot), terwijl de machine dan verre van vol is
o ja, en de koffer voor de rest onuitgepakt, vaak (half) open, in de woonkamer laten liggen en pas de avond voor een nieuwe vlucht her-inpakken, gaat soms wel een week overheen 

420BlazeIt schreef:De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart![]()
Heb al aangeboden het schoon te willen maken voor hem (mits hij een bezem en dweil fixt), maar daar ziet hij van af. Ik blijf het desondanks toch wel altijd aanbieden als we naar zijn huis gaan.
Kinke schreef:420BlazeIt schreef:De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart![]()
Heb al aangeboden het schoon te willen maken voor hem (mits hij een bezem en dweil fixt), maar daar ziet hij van af. Ik blijf het desondanks toch wel altijd aanbieden als we naar zijn huis gaan.
![]()
![]()
![]()
Dat zou voor mij zo'n afknapper zijn
Kinke schreef:420BlazeIt schreef:De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart![]()
![]()
![]()
![]()
420BlazeIt schreef:De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart![]()
BarryPlopper schreef:Of een matje voor de deur om zijn voeten na afloop aan af te vegen.420BlazeIt schreef:De jongen met wie ik nu date heeft al meer dan een half jaar zijn badkamer en keuken niet schoongemaakt ... en loopt dus met vieze schoenen de badkamer in om zijn voeten niet vies te maken, heel die vloer ziet zwart![]()
Een beetje man lost dat op door er zwarte tegels in te leggen
![]()
![]()
![]()
__Sannne schreef:Maanlicht schreef:Ik zou dan toch best wel behoorlijk pissig worden. Hij kan toch wel gewoon normaal doen?!
Waarom zou je daar behoorlijk pissig om moeten worden? Jij doet toch ook wel eens iets doms? Praat er gewoon met elkaar over als je iets dwars zit zonder gelijk boos te worden, bereik je veel meer mee.
.