Wat jammer om te horen dat het weer even minder gaat... Ik blijf aan jullie denken en duimen voor je broertje, ik hoop echt dat het weer snel beter gaat! Succes, sterkte en geluk ts
Voel je vooral niet verplicht om de kaartjes te fotograferen en hier te posten, hoor! Het gaat om je broer en niet om onze kaartjes!
Veel sterkte ...
Anoniem
Geplaatst: 08-10-16 09:35
simodi schreef:
Voel je vooral niet verplicht om de kaartjes te fotograferen en hier te posten, hoor! Het gaat om je broer en niet om onze kaartjes!
Precies wat ik ook dacht! Ik hoop voor je broer dat de antidepressiva snel aanslaan
Roquen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 11:51
Ik weet heel goed dat het om mijn broertje gaat en niet om jullie kaartjes. Maar dat is het minste wat ik voor jullie kan doen, alle steun en beterschapswensen betekenen heel veel voor ons. Alle berichtjes hier in het topic, maar ook alle pb's die ik heb gekregen. Het geeft zoveel steun! En het is toch gewoon leuk om je eigen kaartje te zien hangen! Maar inderdaad, het moet eerst weer een beetje beter gaan met mijn broertje voordat ik er naar kan vragen.
Daarnaast elke keer een update houdt het topic onder de aandacht, wat nog meer kaartjes oplevert.
Anoniem
Geplaatst: 08-10-16 14:16
Daar heb je natuurlijk gelijk in TS
Fijn dat je er steun aan hebt, en je broer hopelijk ook. Geef gerust een gil als de kaartjesstroom kleiner wordt, dan komt er gewoon nog een die kant op
simodi
Geplaatst: 08-10-16 15:47
Blijheid schreef:
Daar heb je natuurlijk gelijk in TS
Fijn dat je er steun aan hebt, en je broer hopelijk ook. Geef gerust een gil als de kaartjesstroom kleiner wordt, dan komt er gewoon nog een die kant op
Ik heb gisteren mijn kaartje gekocht, kon steeds niet het juiste kaartje vinden, maar het is gelukt! Ik ga hem vandaag schrijven en op de bus doen!
Ts, hoe gaat het nu met jou en je familie?
Roquen
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 20:24
Lief dat je het vraagt. Ik moet zeggen dat het flink zwaar is. Ik woon zelf niet in Nederland, en dat maakt het er niet echt makkelijker op. Met vlagen kunnen we sterk zijn, met vlagen zien we zelf ook niet meer hoe nu verder. Mijn moeder en andere broer hebben het ook zwaar, die zitten er ook dichter op natuurlijk. Ik moet het met telefoontjes en berichtjes doen. Vorige week kreeg mijn vriend ook ineens te horen dat er een ontslagronde aankwam, waarbij 25% van het personeel ontslagen zou worden. Gelukkig kreeg hij vandaag te horen dat hij mag blijven. Maar dat kwam er ook nog eens bovenop.
Maargoed, ik houd in mijn hoofd, morgen weer een nieuwe dag...
Pfff ts, ik vergeet jou gewoon... Ik vraag wel hoe het met je broertje is, maar hoe is dit voor jou? Ik vind het knap hoe je er mee omgaat, het lijkt me echt verschrikkelijk je broertje zo te zien. Vervelend ook dat er dan ook nog eens stress van je vriend zn werk bijkomt.... Zeggeh, wat is jouw adres? Jij verdient eigenlijk óók wel een kaartje voor een beetje steun en liefde
Klarinda
Geplaatst: 11-10-16 20:43
TS, zou ik ook het adres mogen? Dan doe ik deze week een kaartje op de post. Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen, lijkt me erg zwaar!
Pfff, klinkt niet niks! Toch vind ik je echt heel dapper en sterk overkomen! Maakt het ook niet makkelijk dat je niet hier woont, lijkt me voor jou ook echt lastig... In ieder geval een dikke virtuele knuffel voor jou, die kan je vast en zeker goed gebruiken!
Hier een fotootje van alle kaartjes. Een beetje donker, maar het gaat helaas nog steeds niets zo goed met mijn broertje, dus de gordijnen zaten dicht. Wel weer super bedankt voor alle kaartjes!