En wie of wat mag die tweede "vrouw" dan wel niet wezen?

Gecondoleerd nog met de miljoenpoot.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Butterfly schreef:Adamootje schreef:Oh bleh, sprinkhanen.Die geef ik aan mijn baardagamen, maar ik vind ze niks aan.
![]()
Heb je inmiddels je eigen insect/ geleedpotige gekregen van je vriend?
Nee![]()
Die accepteer ik pas bij 4 poten en een zacht vachtje
Keet schreef:[ [url=m/OniiqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Kr5xa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ANONBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo iets dus, vriend van de TS!
Magrathea schreef:Ik zou willen dat die van mij zo'n hobby had als die van jouLijkt me best gaaf. Maar ik ga ze dus niet verzorgen als hij een weekendje weg is ofzo
Nee, die van mij zit uren te kijken naar mensen die de wereldkampioenschappen League of Legends spelen, dat is leuk
Naskapower schreef:Magrathea schreef:Ik zou willen dat die van mij zo'n hobby had als die van jouLijkt me best gaaf. Maar ik ga ze dus niet verzorgen als hij een weekendje weg is ofzo
Nee, die van mij zit uren te kijken naar mensen die de wereldkampioenschappen League of Legends spelen, dat is leuk
Suus dan kom je gewoon een keertje langs bij ons. Al hebben we wel wat minder beesten dan ts. 5 vogelspinnen, en mijn vriend doet een poging tot het kweken van krekels (dat geluid valt best mee als je het gewend raakt).
Alleen dan hoor ik het eindelijk niet meer... zegt meneer "Tjirp tjirp" want dat is grappig![]()
![]()
Ja dan hoor ik elke tjirp weer natuurlijk
Butterfly schreef:Solleke_Noah schreef:Het was ook maar een grapje
Ik zou voor elk insect een harig beestje in huis halen, goeie deal toch?
Wil je het specificeren?vriendlief: oké, is goed. Dan halen we vogelspinnen in huis
Ik: 4 poten, fluffy vachtje, lieve oortjes, lieve oogjes